Mgr. Iva Štancíková Matematika 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Advertisements

Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha se sčítáním květin VY_42_INOVACE_32 Sada 2 Základní.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Matematika a její aplikace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Komenského Lysá nad Labem Fotogalerie naší školy.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika - opakování 5. ročník
Matematika a její aplikace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:leden.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Slovní úlohy Dělitelnost
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Číslo v digitálním archivu školy
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_19 TÉMA: Násobení
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_geometricketvary-trojuhelnik_20
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Jarní květiny Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Sčítání desetinných čísel
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín,
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Převody jednotek délky
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Zvířátka - hláskování Mgr
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Sčítání do 100 (bez přechodu)
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Vlastní jména, abecední řazení Mgr. Iva Štancíková VY_32_INOVACE_14_vlastni_jmena OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_08_M6_Hanak TÉMA: Desetinné číslo
Autor: Ing. Jitka Michálková
Prvňáci a matematika Sčítáme a odčítáme do 20 a 10 nepřeskakujeme 1 5
Úvod do násobení a dělení
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Slovní.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Transkript prezentace:

Mgr. Iva Štancíková Matematika 2 Mgr.Iva Štancíková Matematika 2.ročník Matematika a její aplikace VY_32_INOVACE_slovniulohy_01

Na zahradě Zuzana utrhla 15 kopretin Jana utrhla o 5 kopretin více než Zuzana. Lenka utrhla o 2 kopretiny více než Zuzana. Kolik květin natrhala Jana a kolik Lenka?

Jana utrhla………. o 5 více než Zuzka 15 - 5 Jana má 20 květin. 20

Lenka utrhla …...o 2 více než Zuzana 15 2 17 Lenka má 17 květin.

Kolik květin má Lenka a Jana dohromady? 20 17 37 Mají dohromady ……… květin.

Zdroje: C:\Users\tabule\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\C2USC6XS\MC900436314[1].png www.microsoft.office.com