ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Rostliny VY_52_INOVACE_10 pro 5. ročník ZŠ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Rostliny - význam a jejich dělení.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_28_ Prvouka 3.ročník Rostliny 1.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Zpracovala Jitka Ciprová
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Společné znaky rostlin.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Podstatná jména Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název:
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
ROSTLINY.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
LESNÍ KVETOUCÍ ROSTLINY
Stromy a rostliny v lese Zařazení: Autor: Jana Fabiánková Škola:
Rostliny.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Rostliny Společné znaky rostlin: Vyživují se. Dýchají a vylučují.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Člověk a jeho svět (Vlastivěda pro 4. ročník)
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Společenstva lesů - stromy
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vyjmenovaná slova po L Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Slova nadřazená a podřazená
Člověk a jeho svět (Vlastivěda pro 4. ročník)
Společenstva polí Rostliny
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jazyk a jazyková komunikace
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
Procvičování Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_03_PROCVIČOVÁNÍ.
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Rostliny - význam a jejich dělení.
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Živá příroda.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Přídavná jména a příslovce
Živé organismy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_17_ROSTLINY Sada: 2 Druh materiálu: DUM PRV č. 17 Jméno autora: Mgr. Žaneta Gruntová Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, 783 22 Datum vytvoření: 5. 3. 2012 Předmět: Prvouka Ročník: třetí Anotace: Materiál (DUM) je určený k seznámení se součástí živé přírody – s rostlinami a jejich společnými znaky. Je určen ke společné práci, která proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: společné znaky rostlin Zdroje: www.office.microsoft.com, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Starr_080609-7960_Plantago_lanceolata.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Urtica_dioica06_ies.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Paris-quadrifolia(vonSeite).jpg , http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Iris_pumila_01.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Seerosen_wei%C3%9F.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Poa_pratensis1.JPG, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Dryopteris_filix-mas_001.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Moos_5769.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Equisetum_arvense_stem.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:SporangienAsplenScol.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Sipkovy_ker.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Betula_Pendula_at_Stockholm_University_2005-07-01.jpg, http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Abies_alba_Orjen.jpg

REAGUJÍ NA ZMĚNY TEPLOTY ROSTLINY SPOLEČNÉ ZNAKY: REAGUJÍ NA ZMĚNY TEPLOTY VYŽIVUJÍ SE POHYBUJÍ SE VYLUČUJÍ DÝCHAJÍ ROSTOU A VYVÍJEJÍ SE ROZMNOŽUJÍ SE

VÝŽIVA ROSTLIN JEDINÝM ZDROJEM KYSLÍKU NA ZEMI JSOU ZELENÉ ROSTLINY Kořeny přijímají vodu a živiny. světlo kyslík oxid uhličitý zelené barvivo

DÝCHÁNÍ ROSTLIN ROSTLINY DÝCHAJÍ 24 HODIN DENNĚ. kyslík oxid uhličitý

KVETOUCÍ ROSTLINY . VRANÍ OKO ČTYŘLISTÉ KOPŘIVA DVOUDOMÁ JITROCEL KOPINATÝ KOPŘIVA DVOUDOMÁ KOSATEC NÍZKÝ LEKNÍN BÍLÝ LIPNICE LUČNÍ

NEKVETOUCÍ ROSTLINY . ROSTLINY VÝTRUSNÉ, ROZMNOŽUJÍ SE VÝTRUSY. KAPRAĎ SAMEC MECHY PŘESLIČKA ROLNÍ SPODNÍ STRANA LISTU KAPRADINY

DŘEVINY DŘEVINY keře stromy Dřeviny jsou vytrvalé. BŘÍZA BĚLOKORÁ ŠÍPKOVÝ KEŘ JEDLE BĚLOKORÁ