VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk a literatura.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.7 Mnohovýznamová slova Název sady: Český jazyk a literatura 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Krajina v okolí domova Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Násobení a dělení v oboru do 1000 Název sady: Matematika 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.3 Cesta do školy Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.9 Násobení 9 Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.5 Naše obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.1 Škola, třída Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Procvičení převodů jednotek objemu Název sady: Fyzika 6. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.4 Obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.5 Opozita Název sady: Český jazyk a literatura 3. ročník Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_Inovace_ Opakování sčítání s přechodem přes 10,
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Číslo v digitálním archivu školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
VY_32_Inovace_4.3.6 Násobení a dělení 6 Matematika 3. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_2.3.5 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 5
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
Člověk a jeho svět 3. ročník
Český jazyk a literatura 3. ročník
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_4.3.17 Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.17 Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Materiál je určen k vysvětlení a procvičení sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu. Prezentace byla vytvořena pro práci s interaktivní tabulí nebo dataprojektorem a obsahuje animace.

Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu 300 + 500 250 + 400 546 + 213 Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu 900 - 400 650 - 200 874 - 321

Jednotky - desítky - stovky 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1000

Které číslo je schované? 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000

Které číslo je schované? 1000, 900, 800, 700, 600, 500, 400, 300, 200, 100

100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000 1 + 1 = 2 10 + 10 = 20 100 + 100 = 200 200 + 200 = 400 300 + 400 = 700 600 + 100 = 700 400 + 500 = 900 100 + 900 = 1000 8 – 5 = 3 80 – 50 = 30 800 – 500 = 300 600 – 300 = 300 900 – 400 = 500 700 – 500 = 200 600 – 200 = 400 1000 – 800 = 200

Které číslo se schovalo? 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190, 200 300, 310, 320, 330, 340, 350, 360, 370, 380, 390, 400 500, 510, 520, 530, 540, 550, 560, 570, 580, 590, 600 700, 710, 720, 730, 740, 750, 760, 770, 780, 790, 800 900, 910, 920, 930, 940, 950, 960, 970, 980, 990, 1000

Najdeš číslo na číselné ose? 320 370 300 350 400 530 560 580 500 600 550 790 710 740 800 700 750

Zkus vypočítat příklady 200 + 30 = 230 400 + 20 = 420 300 + 10 = 310 800 + 40 = 840 500 + 90 = 590 100 + 50 = 150 700 + 60 = 760 600 + 70 = 670 900 + 80 = 980 200 - 30 = 170 400 - 20 = 380 300 - 10 = 290 800 - 40 = 760 500 - 90 = 410 100 - 50 = 50 700 - 60 = 640 600 - 70 = 530 900 - 80 = 820

Pozor na stovky a desítky ! 360 + 20 = 300 60 stovky 300 desítky 60 + 20 = 80 300 + 80 = 380 790 - 30 = 700 90 stovky 700 desítky 90 – 30 = 60 700 + 60 = 760

Zkus vypočítat příklady 250 + 10 = 260 370 + 20 = 390 920 + 60 = 980 430 + 70 = 500 560 + 30 = 590 710 + 80 = 790 110 + 50 = 160 640 + 40 = 680 880 + 20 = 900 320 + 70 = 390 890 – 70 = 820 460 – 20 = 440 670 – 30 = 640 280 – 10 = 270 540 – 40 = 500 990 – 50 = 940 370 – 20 = 350 150 – 10 = 140 930 – 10 = 920 770 – 60 = 710

Pozor na stovky a desítky ! 320 + 600 = 300 20 stovky 300 + 600 = 900 desítky 20 900 + 20 = 920 590 - 200 = 500 90 stovky 500 – 200 = 300 desítky 90 300 + 90 = 390

Zkus vypočítat příklady 450 + 300 = 750 260 + 700 = 960 820 + 100 = 920 540 + 300 = 840 630 + 200 = 830 120 + 800 = 920 300 + 120 = 420 700 + 240 = 940 400 + 460 = 860 370 + 500 = 870 450 – 400 = 50 450 – 50 = 400 780 – 100 = 680 290 – 90 = 200 460 – 300 = 160 630 – 500 = 130 870 – 700 = 170 530 – 30 = 500 980 – 600 = 380 980 – 80 = 900

Pozor na stovky a desítky ! 640 + 230 = 600 40 200 30 stovky 600 + 200 = 800 desítky 40 + 30 = 70 800 + 70 = 870 780 - 250 = 700 80 200 50 stovky 700 – 200 = 500 desítky 80 – 50 = 30 500 + 30 = 530

Zkus vypočítat příklady 860 + 120 = 980 460 + 320 = 780 130 + 240 = 370 560 + 130 = 690 370 + 510 = 880 210 + 760 = 970 640 + 140 = 780 740 + 150 = 890 510 + 230 = 740 440 + 440 = 880 980 – 430 = 550 460 – 120 = 340 570 – 440 = 130 750 – 310 = 440 890 – 510 = 380 680 – 260 = 420 370 – 260 = 110 290 – 150 = 140 480 – 360 = 120 760 – 220 = 540

Pozor na jednotky, desítky a stovky! 473 + 214 = 687 STOVKY DESÍTKY JEDNOTKY

Zkus vypočítat příklady 985 – 642 = 343 753 – 412 = 341 879 – 351 = 528 687 – 325 = 362 767 – 234 = 533 258 – 137 = 121 789 – 654 = 135 963 – 252 = 711 498 – 276 = 222 846 – 414 = 432 456 + 231 = 687 142 + 734 = 876 413 + 154 = 567 521 + 468 = 989 168 + 421 = 589 746 + 243 = 989 374 + 525 = 899 234 + 143 = 377 137 + 142 = 279 214 + 113 = 327

ŠLO VÁM TO SKVĚLE!

Použité zdroje a materiály Obrázky z galerie Klipart Archiv autora http://sirmi.ic.cz/index.html