Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-10 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 10 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova Jirásek, Hrabal, Němcová, shoda přísudku, podmět, přívlastek Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 15.9 - 18.9.2012 Celková velikost 356kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

Správně chronologicky seřazeny osobnosti jsou: a) Jirásek, Hrabal, Blahoslav, Němcová, Hus, Poláček b) Blahoslav, Hus, Jirásek, Němcová, Poláček, Hrabal c) Hus, Blahoslav, Jirásek, Němcová, Poláček, Hrabal d) Hus, Blahoslav, Němcová, Jirásek, Poláček, Hrabal

Ve které větě je porušena shoda přísudku s podmětem? a) Ledoborci vypluli na širé moře. b) Loďky se proplétaly mezi útesy. c) Splašení koně utíkaly a poskakující vůz vlekly za sebou. d) Co nás ty děti natrápily !

Poetismus a) staví na podvědomí, fantazii b) je ovlivněn Freudovou psychoanalýzou c) má revoluční charakter a výlučně optimistický ráz d) využívá metodu volné asociace představ

Do které z následujících vět je nutné doplnit výraz naší, aby byla věta napsaná správně? a) Vyslechli zprávu o ……….. zkušenosti. b) Vyprávěli o návštěvě ……… chalupy. c) Primátor přijal ……….. školní delegaci. d) Chodí si pro radu k ………. mamince.

Ve které z následujících vět nelze nahradit neshodný přívlastek shodným? a) Ochutnali jahody ze zahrady. b) Minula nás žena v klobouku. c) Vykračoval si cestou lesem. d) To je zpráva pro studenty střední školy

Komu se říkalo v antice rozhodčí ve věcech vkusu: a) Petronius b) Aristoteles c) Sokrates d) Platon

Autorem Lidské komedie je: A. S. Puškin Honoré de Balzac c) F. Petrarca d) I. Olbracht

Ve kterém z následujících souvětí je poměr mezi větami důsledkovými? a) Špačci nám často sezobou celou úrodu, neboť jim v tom nikdo nezabrání. b) Přišel jsem pozdě na vyučování, protože nám nejel výtah. c) Neměl jsem dost peněz na nové CD, a tak jsem si půjčil od kamaráda. d) Náš kocour si buď někde líže rány z předchozích bitek, nebo se nám již nadobro ztratil.

Ve kterém z následujících slovních spojení nelze použít slovo ‚ stornovat‘: a) stornovat platební příkaz v bance b) stornovat nepříznivé počasí c) stornovat obchodní ujednání d) stornovat objednávku

Vychovatelem Alexandra Makedonského byl: a) Aischylos b) Aristoteles c) Augustus d) Aristofanes

Kdo z těchto autorů psal komedie? a) Sapfó b) Aischylos c) Plautus d) Ezop

Slovo ‚stromoví‘ patří mezi podstatná jména: Látková hromadná c) abstraktní d) pomnožná