Kvalitní řízení vede k úspěchu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
H ODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ Martin Malčík Pedagogická fakulta Ostravské univerzity.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
Financování služeb sociální prevence z ESF Brno, 20. března 2012.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dotační programy Ústeckého kraje
Individuální projekt OPVVV Implementace KAP I.
Dokument KAP MSK - obsah
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
ICT kompetence Cíle KAP MSK v oblasti ICT kompetence
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
RKC.
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
RAP aneb CO BUDE DÁL? Jana Churáčková, ŘV MAP Praha 10,
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
vedoucí odd. pro kurikulum odborného vzdělávání
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Aktuální informace o projektu IKAP
6. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Hroznatova akademie 11. října 2018
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Dotační možnosti v oblasti školství - národní OP Marek Třeštík Praha,
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Kvalitní řízení vede k úspěchu Operační program: VVV Typ projektu: Individuální Doba realizace: 2018–2021(36 měsíců) Cílová skupina: vedoucí pedagogičtí pracovníci škol a školských zařízení

Kvalitní řízení vede k úspěchu Předpokládaný začátek: 7/2018 Předpokládaný konec: 6/2021 Předpokládaná doba: 36měsíců Plánovaný rozpočet: 15 mil. Kč

Kvalitní řízení vede k úspěchu Hlavní cíle projektu: Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí vedoucích pedagogických pracovníků v oblasti organizace a řízení škol a škol. zařízení Dát do souladu jejich odbornou úroveň s moderními trendy řízení

Kvalitní řízení vede k úspěchu Další cíle projektu: Zvýšit kompetence vedoucích pracovníků v oblasti řízení malotřídních škol Zvýšit kompetence vedoucích pracovníků  v oblasti projektového managementu

Kvalitní řízení vede k úspěchu Další cíle projektu: Zvýšit kompetence vedoucích pracovníků v oblasti formativního hodnocení Podpořit implementaci digitálních technologií do vzdělávání

Kvalitní řízení vede k úspěchu Další cíle projektu: Rozšířit vzdělávací nabídku pro vedoucí pedagogické pracovníky Podpořit spolupráci škol a školských zařízení

Kvalitní řízení vede k úspěchu Vzdělávací oblasti: Nové trendy v řízení Pedagogická evaluace a formativní hodnocení Osobnostní rozvoj

Kvalitní řízení vede k úspěchu Vzdělávací oblasti: Novinky v legislativních pravidlech Projektový management Požadavky ČŠI na čtenářskou, matematickou a informační gramotnost

Děkuji za pozornost  Jarmila Smetanová