DUM - Digitální Učební Materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Stavba atomu VY_32_INOVACE_12_227
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Karta Domů, karta Rozložení stránky
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.1012 Šablona: III/2 Sada: A5_31 Datum ověření ve výuce: 25. 4. 2014 Třída: 1/2A

DUM - Digitální Učební Materiál Obor vzdělání: Strojírenské práce Předmět: Tělesná výchova Ročník: 1. Klíčová slova: Turistický kurz Jméno autora (vč. titulu): Mgr. Radovan Velc Škola: Střední odborné učiliště, Lišov tř. 5. května 3 373 72 Lišov IČO: 75050111 REDIZO: 651023599

Stavba stanu

Stan Stan je improvizovaný příbytek Především pro rekreační účely Také sportovní účely (expedice,…)

Druhy stanů Stan typu „A“ Stan typu „Iglů“ Rodinný stan Jednoduchá konstrukce Tvarem připomíná písmeno A Stan typu „Iglů“ Dnes nejběžnější Rychlá montáž Rodinný stan Ložnice, pro větší množství osob

Obsah balení stanu Balení obsahuje: Krycí voděodolná plachta Vnitřní ložnice Tyčová konstrukce (hliníkové či uhlíkové tyče) Sada kolíků

Stavění stanu Vždy vhodné postupovat dle návodu 1. rozložení tyčí 2. upnutí tyčí do upínacích ok plachty/ložnice dle typu stanu Upevnění ložnice pomocí kolíků Vypnutí vnější plachty

Sbalení stanu Stan balíme v opačném pořadí, než v jakém probíhala stavba Je nutné nechat spodní část stanu i vrchní plachtu nechat uschnout, než ji budeme balit

ZDROJE Obrázky: Galerie obrázků klipart sady Microsoft Office   Obrázky: Galerie obrázků klipart sady Microsoft Office AUTOR NEUVEDEN. svetoutdooru.cz [online]. [cit. 2.4.2014]. Dostupný na WWW: http://www.svetoutdooru.cz/public/data/uploads/svetoutdooru_cz/clanky/r_hannaharktan7.jpg AUTOR NEUVEDEN. http://www.jurek.cz/ [online]. [cit. 2.4.2014]. Dostupný na WWW: http://www.jurek.cz/-pic/stany/navody/predsin2.jpg