VY_32_INOVACE_19_VODA_význam vody (opakování)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Voda a její okolí.
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Chemická vazba.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Pojmenuj domácí zvířata
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Identifikátor materiálu: EU
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Najdi podobu vody Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody Mgr. Renata Nogolová
TÉMA: SAMOHLÁSKA A Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_481.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Poznej volně žijící zvířata
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovka – volně žijící zvířata
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
VY_32_INOVACE_01_DOPRAVNÍ VÝCHOVA_ bezpečná cesta do školy (dopravní značky) AUTOR: Mgr.Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
VY_32_INOVACE_18_VODA_význam vody AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_07_Voda a její okolí
VY__III/2__INOVACE__163 Voda a kov.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Bez vody by nebyl život na Zemi
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_08_ROK_jaro
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_19_VODA_význam vody (opakování) AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ

Název materiálu:VY_32_INOVACE_19_VODA_význam vody (opakování) Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Anotace: Žák určí různé podoby vody. Za pomoci jednoduchého demonstračního obrázku popíše koloběh vody v přírodě. Doplní k obrázkům slova, která se týkají tématu VODA. Prostor je dán taktéž vlastní kreativitě (malování). Učební materiál lze použít jako prezentaci nebo ve vytištěné podobě jako pracovní list určený pro samostatné opakování. V prezentaci je kladen důraz rovněž na mezipředmětové vztahy (čj a komunikace – čtení s porozuměním, orientace v řádku, sloupci, rozlišení detailu), (Ma a její apklikace). Autor: Mgr. Petra Kroupová Jazyk: čeština Očekávaný výstup: Žák by měl popsat různé podoby vody, jednoduše popsat koloběh vody v přírodě, zapamatovat si slova týkající vody. Speciální vzdělávací potřeby: žádné, LMP Klíčová slova: voda, koloběh vody v přírodě, podoby vody, voda slaná, sladká, pitná Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní škola (1.,2.r.)speciální školství (3.r.), Typická věková skupina: 7– 10 let Celková velikost: 1,59 MB Datum: 19.1.2013

TAJENKA: __________________ E D A V M Á O L J Vylušti čtyřsměrku. Šipky napoví směr. Nevyškrtaná písmenka tvoří tajenku. EDA, DÁ, MÁ, ÁJA, JÁ, ÁLA, EMA TAJENKA: __________________ E D A V M Á O L J

K tajence namaluj obrázek.

Podoby vody Jakou podobu může mít voda? Správné obrázky vybarvi, ostatní škrtni.

Koloběh vody v přírodě Vymaluj obrázek koloběhu vody v přírodě. Vyprávěj. Podtrhni správné slovo: Kapička se přeměnila v /páru, led/ a stoupala do oblak. Udělal se z ní /sníh, mrak/. Z mraku začalo pršet, pára se přeměnila ve vodu a dostala se do potůčku, do řeky.

Voda Doplň věty slovy z nápovědy. Bez vody není ___________. Voda v mořích je ____________. V potocích, řekách, rybnících, jezerech je voda _____________. Z kohoutku nám teče voda ____________, která je předem upravená. slaná život sladká pitná

Voda - chuť Podtrhni, jakou chuť má pitná voda: hořká kyselá slaná sladká bez chuti Podtrhni, jaké vlastnosti má voda, která teče u vás doma z vodovodu. čerstvá dobrá chutná chlorovaná rezavá bezbarvá

Koloběh vody - počítání Doplň do tabulky správný počet (tečkami, číslicí).

Voda Spoj obrázky se slovy z nápovědy. potok domácnost déšť mrak moře

Najdi 10 rozdílů.

Zdroje Hledej rozdíly - http://www.vodnistrazci.cz/pvk/hry.php?p=10_rozdilu_4 Omalovánka- řeka - http://img.onlineomalovanky.cz/%C5%98eky-od-jej%C3%ADho-pramene-na_4a0d854bd7cdf-p.gif Osvědčení Alfonse Vodníka - http://www.pavucina-sev.cz/soubory/pavucina-mrkvicka-bulletin-01-2010-priloha-1--f141.pdf Mrak - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=d%C5%AFm&ex=1#pg:16| Déšť - http://www.pdclipart.org/albums/Weather/thumb_simple_weather_set_Clouds_double_cloud_double_rain.png Dům - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=d%C5%AFm&ex=1#pg:16| Moře -http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=mo%C5%99e&ex=2#mt:1| Potok - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=potok&ex=1#pg:2| Přehrada - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=p%C5%99ehrada&ex=1 Koloběh vody - http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKDEQ-3WHXzbgZ3YEEneujeJgFqD4txhmp0K-0BpGH0jwplcrp Koloběh vody - http://www.miroslavasloupova.cz/wp-content/gallery/20-pl/kolobeh-vody.jpg