PSYCHOPEDICKÝ KVÍZ .

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.
Advertisements

Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
NÁVRHY ZMĚN KONCEPCE ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PhDr. Marcela Bernardová PaedDr. Jiří Pilař PaedDr. Stanislav Drbout PhDr. Marcela Bernardová PaedDr. Jiří Pilař.
Vzdělávání žáků s autismem ve Speciální ZŠ Chrudim Mgr. Jarmila Mazánková.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_1_36 Autor Mgr. Tatiana Zezulčíková.
Mentální postižení Co je podle Vás podstatou mentálního postižení? Které syndromy spojené s mentálním postižením znáte ? Setkali jste se již s případem.
Domov pro osoby se zdravotním postižením Všebo ř ice Z ř izovatel: Ústecký kraj Adresa: Pod Vodojemem 312/3C, Ústí nad Labem Vznik: v roce 1995.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
Praktické využití psů v zoorehabilitaci... se jmenuje předmět, který vznikl díky grantu z fondu OPPA a zdárně byl uveden do řádného studijního harmonogramu.
Porada ředitelů krajských škol a školských zařízení Kořenov, 26. září 2013.
Něco málo o vzdělávání v Libereckém kraji jednání pracovní skupiny Rodina s dětmi 28. května 2015.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_11 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor opakování AnotaceMS Excel.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Rozpis rozpočtu a normativy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. června 2011 Monika Čermáková.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Informační a poradenské centrum ZČU
Číslo v digitálním archivu školy
ZMĚNY V RVP ZV SOUVISEJÍCÍ S ODSTRANĚNÍM PŘÍLOHY 2 RVP ZV UPRAVUJÍCÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM MŠMT 21. října 2015.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Výchozí stav DOZP Zašová
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo v digitálním archivu školy
Strojní zařízení – Zhutňování
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Základy plošné CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MA_ZP_05
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: mgr
Nakládání s odpady CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MA_ZP_03
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Gastronomická zařízení – Ochrana životního prostředí v gastronomii
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Školní poradenské pracoviště
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
PODPORA INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI – PŘÍPRAVA A REALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ PODLE IVP Mgr. Jiřina Bednářová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Podpora samostatného bydlení
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Odbor školství, mládeže a sportu Mgr. Terezie Doleželová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

PSYCHOPEDICKÝ KVÍZ 

Mentální retardace je stav: Léčitelný s vhodnými metodami Trvalý Progredujícího charakteru Získaný během života Léčitelný velmi složitými způsoby

Středně těžká MR odpovídá IQ: 50-69 35-49 45-50 20-35

Demence není: Stav progerujícího charakteru Vrozená Stav postupného rozpadu osobnosti Atroficko-degenerativní Ischemicko-vaskulární Symptomatická

Žáci s lehkým mentálním postižením jsou vzděláváni v: Běžné ZŠ Praktické škole ZŠ Speciální ZŠ Praktické Ve večerní škole

Žáci s těžkým mentálním postižením jsou vzděláváni v: Běžné ZŠ Praktické škole ZŠ Speciální ZŠ Praktické V domácím prostředí

ZŠ Speciální je na: 9 let 8 let 10 let 11 let

ZŠ Praktická je na: 8 let 10 let 11 let 9 let

Přípravná třída funguje při: Běžné ZŠ ZŠ Praktické ZŠ Speciální ZŠ Praktické a Speciální Běžné ZŠ nebo ZŠ Praktické

Vzdělávání v ZŠ Speciální se řídí: RVP pro obor vzdělání ZŠ Speciální RVP pro obor vzdělání ZŠ Praktická RVP základního vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s LMP RVP základního vzdělávání pro řáky s mentálním postižením RVP základního vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s mentálním postižením

Vzdělávání v ZŠ Praktické se řídí dokumentem: RVP pro obor vzdělání ZŠ Speciální RVP pro obor vzdělání ZŠ Praktická RVP základního vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s LMP RVP základního vzdělávání pro žáky s mentálním postižením RVP základního vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s mentálním postižením

Přípravný stupeň funguje při: Běžné ZŠ ZŠ Praktické ZŠ Speciální ZŠ Praktické a Speciální Běžné ZŠ nebo ZŠ Praktické

Mezi formy Downova syndromu nepatří: Translokace Mozaika Nondisjunkce (trisomie) Disjunkce Transfikce

Mezi formy předprofesní přípravy studentů s mentální retardací nepatří: Praktická škola jednoletá Večerní škola Odborné učiliště

Zákon O sociálních službách č. 108 je z roku: 2005 2006 2008 2004

Poradenské zařízení pro žáky s MP se nazývá: PPP SPV SPC SVP IVP

Školský zákon 561/2004 má celý název: O základním vzdělávání O základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání O předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání  O předškolním, základním, středním, vyšším a vyšším odobrném vzdělvání