Vzdělávací oblast: Člověk a společnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
Advertisements

Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
1 Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č. 22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_406.
Žákovský parlament. Charakteristika Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením školy, školou a obcí Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO9 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Daně Tématický okruh: Stát a národní hospodářství Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Otáčivé účinky síly Tématický okruh: Účinky síly Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO9 - 6 Datum ověření ve výuce: Téma: Peněžní ústavy Tématický okruh: Hospodářství a stát Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Bonsaje - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO6 - 2 Datum ověření ve výuce: Téma: Cyklus přírody - kalendář Tématický okruh: Člověk v rytmu času Vzdělávací.
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_14/17_Vztahy ve škole Téma:Vztahy ve škole Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F6 - 8 Datum ověření ve výuce: Téma: Elektrování při vzájemném dotyku Tématický okruh: Elektrické vlastnosti.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Policie ČR Tématický okruh: Pracovní ochrana Vzdělávací obor: Výchova.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Evropská unie Tématický okruh: Nadnárodní společenství Vzdělávací.
Šachy do škol Projekt Šachového svazu ČR. O projektu: Šachy jsou součástí školních osnov ve více než 30 zemích světa Na základě řady studií přijal v roce.
Tělesné a duševní změny u dospívajícího. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura,
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vztahy a pravidla soužití – vrstevnická skupina
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
OBČAN Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vztahy a pravidla soužití - obec
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Projekt: OP VK 1.4 709998205 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0440 Autor: Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu: VkO7 - 2 Datum ověření ve výuce: 21. 9. 2010 Ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Výchova k občanství Tématický okruh: Život mezi lidmi Téma: Ve škole

ANOTACE Digitální výukový materiál VE ŠKOLE je kombinací výkladové hodiny a procvičování. Výklad je doplněn obrázky z galerie a z internetu. Do textu je vložen úkol pro žáky. Výukový materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Práce je určena na interaktivní tabuli SMART Notebook.

Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice Ve škole Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice

Škola Další sociální skupina, která výrazně ovlivňuje náš život. Mnohdy je její působení větší, čím víc času ve škole trávíme. V přiloženém schématu zapiš všechny ty, kteří na tebe mají vliv v rámci školy.

Vliv v rámci školy – uč. str. 10, schéma rodina kuchařky taxikář sdružení rodičů lékař sousedé policie sportovci školník uklízečky žák učitelé školní inspekce rada školy školní parlament Do přiloženého schématu žáci zapisují všechny ty, kteří mají na ně vliv. Potom diskutují o jejich vlivu. vedení školy poštovní doručovatelka výchovný poradce spolužáci důchodci třídní učitel kroužky PP poradna

Vliv v rámci školy – uč. str. 10, schéma rodina sdružení rodičů školník uklízečky žák učitelé školní inspekce rada školy školní parlament vedení školy výchovný poradce spolužáci třídní učitel kroužky PP poradna

Rodiče Mohou se školou spo-lupracovat kdykoliv, nejen na třídních schůzkách, kde obdrží informace o prospě-chu a chování svých dětí a o akcích školy. Diskuse

Sdružení rodičů Tvoří zástupci rodičů jednotlivých tříd Předsedkyně: Ivana NEPOVÍMOVÁ

Rada školy Skládá se ze zástupců rodičů, učitelů a obce. Jejím úkolem je mimo jiné zapojit veřejnost do školních záležitostí ZŠ Dyjákovice Jaroslava Němcová Šárka Kadlecová Marie Tomanová Jitka Hříbková Jaroslav Sokol

Školní parlament Volení zástupci z řad žáků jednotlivých tříd. Pomáhají s organizací školních akcí. Své nápady a připomínky mohou projednávat s vedením školy.

Správní zaměstnanci školník uklízečky

Výchovný poradce Učitel, jenž je nápomo-cen žákům 9. tříd. Pomáhá při výběru po-volání, pomáhat řešit i problémy ostatních dě-tí, např. školní, osobní. Spolupracuje se škol-ním psychologem, os-tatními učiteli a s ro-diči.

PP poradna Zabývá se řešením oso-bních problémů dětí, problémů s učením – dyslexie, dysgrafie, dys-ortografie, dyskalkulie , problémů s chováním. Pomáhá při výběru vhodného typu studia. Spolupracuje s výchov. poradcem, třídním uči-telem, rodiči apod.

Zdroje Janošková, D. a kol., Občanská výchova 7 s blokem rodinná výchova, Fraus, 2004 www.office.microsoft.com http://usti.ymca.cz/data/pics/pro-nejmensi/happy%20family.jpg