Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Advertisements

ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Kandidátské země do EU Chorvatsko Turecko Makedonie Island.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
1. 3 Business priorita Scénář Řešení Produkty Rozvoj a podpora Partneři.
DIGIMEDIA 2013 Nové horizonty rozhlasového vysílání Marcel Procházka České Radiokomunikace a.s. 13. června 2013.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Historie počítačových sítí a jejich postupný vývoj
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Příštích deset let bude charakterizováno rozvojem technologie i programového obsahu televizního vysílání a s tím souvisejících nových služeb. Nové technologie.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Přednosti a úskalí IPTV Jiří Peterka IPTV over ….. STB IPTV set-top box IPTV Internet xDSL nebo FTTx IPTV over xDSL (ADSL, ADSL2+) over FTTX.
Elektrotechnika Přenosová technika
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Michal Krsek Za hranice YouTube Michal Krsek
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
České Radiokomunikace
Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná ROZVOJEM.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Page 14/12/2015 Raytheon Professional Services Copyright © 2009 Raytheon Company. All rights reserved. Customer Success Is Our Mission is a registered.
Televizní vysílání v České republice
České Radiokomunikace
Kam kráčí telekomunikační sítě Morava a Slovensko Jiří Lešek (ředitel velkoobchodu datových národních služeb) Milan Petrásek (produktový.
Microsoft Dynamics CRM
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
STARTEK Profil společnosti Společnost STARTEK spol. s r.o. je výhradně česká soukromá strojírenská společnost, která vznikla roku 1996 jako nástupce původní.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Ondřej NOVODVORSKÝ Ředitel pro malé a střední fimy Microsoft MALÁ MOBILITA: NEVYUŽITÁ PŘÍLEŽITOST I BRZDA RŮSTU MSP V ČR.
ŘETĚZY VAMBERK.
Služba RDS-TMC Jednotný systém dopravních informací
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Strategie rozvoje pozemního televizního vysílání 1. prosince 2015 Konference Asociace regionálních a lokálních televizí Marcel Procházka Ředitel regulace.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Bc. Jaromír Šetek VNÍMÁNÍ ZEMĚ PŮVODU ZNAČKY A ZEMĚ PŮVODU PRODUKTU VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Pavel Štrach, Ph.D. et Ph.D.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Budoucnost DTT: DVB-T2 a konkurence RNDr. Radim Pařízek
Evropa - obyvatelstvo, EU Tercie Řešení úkol.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Měření multimediálního obsahu
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Německý start DVB-T2 Ivo Ferkl Strana
Role ČT v rozvoji DTT.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR? Martin Gebauer Generální ředitel České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015

Standard HbbTV v Evropě a ve světě Standard HbbTV vznikl v Evropě, proto je jeho rozšíření v Evropě největší a šíří se do celého světa.   vyspělé HbbTV rozvinuté rostoucí Německo  x Francie Španělsko Rakousko x  Polsko Belgie Dánsko Finsko Maďarsko Holandsko ČR Švýcarsko v provozu ohlášeno / testování žádné informace Zdroj: httv

Penetrace domácností TV přístroji s HbbTV standardem v ČR Na konci roku 2020 odhadujeme 3,6 mil. domácností s alespoň jednou HbbTV, z nichž 2,44 mil. budou připojené k internetu. Kvartální přírůstky jsou nejsilnější na konci roku z důvodu vánočních prodejů. Zdroj: ČRa odhad

České Radiokomunikace umí propojit lineární televizi s internetem a stávají se partnerem provozovatelů televizního vysílání Disponujeme technologií, kterou lze využít pro všechny provozovatele pozemního televizního vysílání. Poskytujeme funkcionality OTT a HbbTV jako škálovatelnou službu, čímž odpadají bariéry vstupu jako vysoké investice, časová náročnost výstavby vlastního řešení a vysoké náklady na provoz. Lineární vysílání prostřednictvím DVB-T Interaktivní funkce prostřednictvím internetu

Media Cloud jako platforma pro HbbTV aplikace ČRa postavily unikátní Media Cloud, na kterém lze současně provozovat OTT a HbbTV služby nad jedním obsahem v rozsahu, který si určí zákazník. Media & User Management Infrastruktura ČRa Media Cloud Media Delivery OTT služby HbbTV služby EPG s historií AVOD HbbTV Catchup SVOD HbbTV Timeshift Media Processing Media Infrastructure TVOD HbbTV AVOD Live HbbTV SVOD HbbTV kanály

Ukázka HbbTV produktu ČRa – AVOD

Ukázka HbbTV produktu ČRa – EPG

Ukázka HbbTV produktu ČRa – manažer červeného tlačítka ČRa disponují manažerem červeného tlačítka, prostřednictvím kterého lze ve 3 krocích nasadit červené tlačítko do TV vysílání bez jakékoliv znalosti HbbTV technologie. Nastav tlačítko Nastavení vzhledu červeného tlačítka Časování červeného tlačítka Propojení s HbbTV aplikací Cílení červeného tlačítka Otestuj tlačítko Test pozice a vzhledu tlačítka Test propojení s HbbTV aplikací Publikuj tlačítko Spuštění červeného tlačítka dle parametrů (časování, cílení)

ČRa vidí HbbTV jako příležitost pro provozovatele televizního vysílání Flexibilita řešení a škálovatelnost kapacit umožní komerčním provozovatelům televizního vysílaní najít business model pro MONETIZACI služeb HbbbTV a OTT. 1 2 3 4 Interakce v lineární TV Udržení diváků u televizní obrazovky Konzumace podle preferencí Protiváha k velkým VOD poskytovatelů Vícenásobná konzumace lineárního obsahu Efektivnější monetizace: timeshift, EPG s historií, VOD, archiv, atd. Nové reklamní formáty Přibližování internetovému prostoru: banner, pre roll, post roll, interaktivní self promo První krok k real-time programmatic TV Různí uživatelé konzumují různý obsah Personifikovaná reklama

Děkuji za pozornost