Časopis pro profesionály ve stavebnictví

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
ÚVOD DO MARKETINGU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Jednička na trhu zpravodajských deníků
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
S námi máte informační předstih!
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Konference nejen o rezidencích Praha 1. listopadu 2007.
Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
PARTNER VAŠEHO ÚSPĚCHU 19.MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ VELETRH PRAŽSKÝ VELETRŽNÍ AREÁL LETŇANY 23. –
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Partnerství a spolupráce v oblasti bydlení PCRBF.
9.Komunikace.
Elektronická publikace Vydavatel: Triada, spol. s r.o. SOLÓN informační systém o veřejné správě Ing. Barbora Mertová.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Vydavatelský management 2
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu, Projekt Matra – Solón Solón Matra.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Elektronická publikace
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast:Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Metody získávání pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
SOLÓN elektronická publikace pro pracovníky veřejné správy a návštěvníky knihoven Vydavatel: Triada, spol. s r. o. Ing. Barbora.
Veletrhy studijních oborů v Moravskoslezském kraji - „Olympiáda technických profesí“ Ing. Roman Kusyn, ITP Velké Karlovice, 28./
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
U Č E Ň I N S T A L A T É R ročník finále ČR soutěže odborných dovedností.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
W w w. l o b b y. c z / w w w. l o b b y. c z / w w w. l o b b y. c z.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
ŽIJEME SPOLU Sdružení obcí ORLICKO Petr Fiala, předseda Sdružení obcí Orlicko Antonín Fiala, manažer.
Kampaň Žít déle doma Informační osvětová kampaň o. s. Život 90 pro rodiny seniorů a seniory Kdy: říjen 2013 Kde: celá ČR Hlavní partner: MPSV Jak: billboardy,
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
VINCI Energies VINCI Energies: Zkušenosti dodavatele elektromontážních prací 4. Ročník konference Fungování energetických trhů v ČR a EU 22. října 2008.
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu:
FPguide - Pojištění katalog pojistných produktů ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
2004 – Speciální projekty Název Společný projekt časopisů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management
Čtenáři časopisu FP-finanční poradce
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Časopis pro profesionály ve stavebnictví Vypisovatel a mediální partner soutěže Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Mediální partner 16. mezinárodního veletrhu Veletržní speciál vychází 16. 9. 2005 ve zvýšeném nákladu 10 000 ks – časopis obdrží každý vystavovatel. Uzávěrka objednávek a podkladů pro inzerci je 30. 8. 2005. Jedině s námi oslovíte tu pravou cílovou skupinu! Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

je odborný měsíčník poskytující informace o stavebních materiálech a hmotách, o inovacích a zajímavých technologiích, o strojích a stavební mechanizaci, o využití softwaru ve stavebnictví. Publikuje výklady k právním předpisům, které se vztahují k investorské, projektové a dodavatelské činnosti, právní poradnu ke stavebnímu zákonu. Exkluzivně ve Staviteli vychází seriál o systému eurokódů s přehledy platných norem a legislativních předpisů. Jako jeden z mála titulů o stavebnictví uvádí pravidelná cenová srovnání stavebních materiálů, cenové analýzy a prognózy. Časopis je určen stavbařům, ale i těm, kteří pracují v příbuzných oborech na stavebnictví navazujících, investorům, podnikatelům a manažerům, výrobcům stavebních hmot, ale i projektantům, zaměstnancům stavebních úřadů, realitních kanceláří i majitelům či správcům nemovitostí a drobným stavebníkům. Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Spolupořadatel a mediální partner VIII Spolupořadatel a mediální partner VIII. ročníku ankety TOP-STAV 100 a IV. ročníku ankety MID TOP STAV Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Čtenáři časopisu Stavitel Typickým čtenářem časopisu Stavitel je muž s VŠ vzděláním v řídicí pozici Pohlaví Vzdělání Pracovní pozice 60% Zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 40% Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Struktura čtenářů Časopis Stavitel čte pravidelně více než 20 000 čtenářů Oborová struktura čtenářů Zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku 88 % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb B2B tisk 88% Internet 79% Odborné konference, výstavy, veletrhy 72% Direct mail 60% Regionální deníky 36% Celostátní deníky 35% Venkovní reklama (billboardy) 27% Všeobecné časopisy 21% Rozhlas 19% Televize 14% Zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Postoje čtenářů k časopisu Stavitel Čtenáři časopisu Stavitel mají nadprůměrný zájem o inzertní informace zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

http://stavitel.ihned.cz Průměrný náklad za rok 2005: 8 100 výtisků Cena za výtisk ve volném prodeji: 65 Kč Cena ročního předplatného u Economie: 780 Kč Cena pro předplatitele Hospodářských novin: 624 Kč Cena ročního předplatného pro studenty: 398 Kč Základní cena inzerce 1/1 tiskové strany: 89 000 Kč Rozsah: 64 stran Formát: 210 x 297mm Barevnost: 4/4 Redakce: Šéfredaktorka: Ing. Hana Solařová Tel.: 233 071 415 Fax: 233 072 019 E-mail: hana.solarova@economia.cz Inzerce: Petr Urválek Tel.: 233 071 417 Fax: 233 072 711 Mobil: 603 177 788 E-mail: petr.urvalek@economia.cz http://stavitel.ihned.cz

Ceník inzerce 2005

Ceník inzerce 2005