Časopis pro profesionály ve stavebnictví Vypisovatel a mediální partner soutěže Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Mediální partner 16. mezinárodního veletrhu Veletržní speciál vychází 16. 9. 2005 ve zvýšeném nákladu 10 000 ks – časopis obdrží každý vystavovatel. Uzávěrka objednávek a podkladů pro inzerci je 30. 8. 2005. Jedině s námi oslovíte tu pravou cílovou skupinu! Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
je odborný měsíčník poskytující informace o stavebních materiálech a hmotách, o inovacích a zajímavých technologiích, o strojích a stavební mechanizaci, o využití softwaru ve stavebnictví. Publikuje výklady k právním předpisům, které se vztahují k investorské, projektové a dodavatelské činnosti, právní poradnu ke stavebnímu zákonu. Exkluzivně ve Staviteli vychází seriál o systému eurokódů s přehledy platných norem a legislativních předpisů. Jako jeden z mála titulů o stavebnictví uvádí pravidelná cenová srovnání stavebních materiálů, cenové analýzy a prognózy. Časopis je určen stavbařům, ale i těm, kteří pracují v příbuzných oborech na stavebnictví navazujících, investorům, podnikatelům a manažerům, výrobcům stavebních hmot, ale i projektantům, zaměstnancům stavebních úřadů, realitních kanceláří i majitelům či správcům nemovitostí a drobným stavebníkům. Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Spolupořadatel a mediální partner VIII Spolupořadatel a mediální partner VIII. ročníku ankety TOP-STAV 100 a IV. ročníku ankety MID TOP STAV Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Čtenáři časopisu Stavitel Typickým čtenářem časopisu Stavitel je muž s VŠ vzděláním v řídicí pozici Pohlaví Vzdělání Pracovní pozice 60% Zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 40% Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Struktura čtenářů Časopis Stavitel čte pravidelně více než 20 000 čtenářů Oborová struktura čtenářů Zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku 88 % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb B2B tisk 88% Internet 79% Odborné konference, výstavy, veletrhy 72% Direct mail 60% Regionální deníky 36% Celostátní deníky 35% Venkovní reklama (billboardy) 27% Všeobecné časopisy 21% Rozhlas 19% Televize 14% Zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
Postoje čtenářů k časopisu Stavitel Čtenáři časopisu Stavitel mají nadprůměrný zájem o inzertní informace zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
http://stavitel.ihned.cz Průměrný náklad za rok 2005: 8 100 výtisků Cena za výtisk ve volném prodeji: 65 Kč Cena ročního předplatného u Economie: 780 Kč Cena pro předplatitele Hospodářských novin: 624 Kč Cena ročního předplatného pro studenty: 398 Kč Základní cena inzerce 1/1 tiskové strany: 89 000 Kč Rozsah: 64 stran Formát: 210 x 297mm Barevnost: 4/4 Redakce: Šéfredaktorka: Ing. Hana Solařová Tel.: 233 071 415 Fax: 233 072 019 E-mail: hana.solarova@economia.cz Inzerce: Petr Urválek Tel.: 233 071 417 Fax: 233 072 711 Mobil: 603 177 788 E-mail: petr.urvalek@economia.cz http://stavitel.ihned.cz
Ceník inzerce 2005
Ceník inzerce 2005