Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM ROSTLINY ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

Ekosystém pole Rostliny našich polí.
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Miroslava Melicharová
Pole.
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Užitkové rostliny.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Polní ekosystémy.
Polní plodiny Filip Bordovský.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Okopaniny– druhy, význam
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Hospodářské rostliny 4. ročník
Hospodářské plodiny.
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Mgr. Věra Vasiljevičová
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Okrasné a užitkové rostliny Název sady: Člověk a jeho svět.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Ekosystém pole Rostliny
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Obilniny VY_52_INOVACE_36 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Z LEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL Š VEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ P ROSTĚJOV REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.1.26/
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_2A_19_ČR pohoří Téma: Vlastivěda Datum tvorby: Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR: Pavla Dokoupilová NÁZEV: VY_12_INOVACE_36_ČS TEMA: Ekosystém okolí lidských.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Na poli Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_22_Na poli Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hospodářské plodiny.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Polní ekosystémy.
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Pole - kulturní rostliny
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_17_Okopaniny
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Autor: Mgr. Eva Procházková
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
KULTURNÍ ROSTLINY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_18_IV_Z6_Riskuj.
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Transkript prezentace:

Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_12_Okopaniny Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby: 8.3.2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2485

Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku přírodovědy - tématu ekosystém pole, podtématu rostliny našich polí –okopaniny. Jedná se o prezentaci na interaktivní tabuli. Prezentace je určena pro výklad nového učiva. Na snímku 7 je opakování probrané látky pomocí spojování, otázek a následné kontroly. Správná odpověď se objeví po kliknutí na políčko se šipkou. Zpět na otázky se dostanete kliknutím na tlačítko v pravém dolním rohu. Pomůcky: interaktivní tabule, interaktivní pero. Materiál je určen k interaktivní výuce.

EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem rostliny pěstované na poli nazýváme polní plodiny: - obilniny - okopaniny - luskoviny - olejniny - pícniny - textilní plodiny - různé druhy zeleniny

OKOPANINY mezi okopaniny patří: řepa obecná cukrovka řepa krmná lilek brambor

OKOPANINY - řepa ŘEPU pěstujeme pro její bulvu. Bulva řepy cukrové se v cukrovarech zpracovává na cukr Bulva řepy krmné se používá jako krmivo pro zvířata

OKOPANINY – Lilek brambor Lilek brambor pěstujeme pro podzemní hlízy (brambory). Důležitá součást potravy (vitamín C). NAŤ Brambory se používají také: k výrobě škrobu k výrobě lihu k výrobě polotovarů (bramborová kaše, knedlíky v prášku,…) HLÍZY

6/ Jaké znáš okopaniny? 7/ K čemu se pěstuje řepa? 7/ K čemu se používá lilek brambor? 8/ Z kterých částí se skládá lilek brambor?

POUŽITÉ ZDROJE MGR.VĚRA ŠTIKOVÁ. Člověk a jeho svět: Přírodověda pro 4.ročník. třetí vydání. Nový Malín: NOVÁ ŠKOLA,s.r.o., 2011. ISBN 978-80-7289-297-6. Obrázky jsou použité ze zakoupeného CD PRVOUKA, rok.v.2011, Mediadida s.r.o. - společností je udělen písemný souhlas s využitím do projektu OPVK