Opakování na 4.písmenou práci 6.ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
OBDÉLNÍK 1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI OBDÉLNÍKU 2. OBVOD A OBSAH OBDÉLNÍKU – SLOVNÍ ÚLOHY   Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Hranoly Jaký je objem stanu? Kolik materiálu se spotřebuje na sloup?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
OPAKOVÁNÍ NA PÍSEMNOU PRÁCI Funkce Tělesa. Funkce 1. Lineární rovnicí vyjádři závislost: a) Obvodu rovnostranného trojúhelníku (y) na délce jeho strany.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Závěrečné opakování – 6. ročník 4,6 63,056 13, ,86 VY_42_INOVACE_19_01.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R19_Objem válce TEMA: Matematika 8.ročník.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Objem a povrch kvádru a krychle
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Elektronická učebnice - II
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poměr.
Opakování na 3. písemnou práci
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Matematika Koule.
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
Povrch krychle a kvádru.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Dělitelnost přirozených čísel
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Opakování na 4. písemnou práci
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
Násobíme, dělíme 5 2 Druháci a matematika 17 MA 1 TE 3 TI 4 KA
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Poměr v základním tvaru.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dělitelnost přirozených čísel
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Opakování na 1. čtvrtletní práci
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
OBJEM Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Určujeme povrch krychle a kvádru
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Poměr v základním tvaru.
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
Obvody a obsahy obrazců
Slovní úlohy na dělitelnost
Opakování 2. písemná práce
Dělitelnost přirozených čísel
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
Povrch kvádru.
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 4.
Poměr a trojčlenka - opakování
POMĚR VE SLOVNÍCH ÚLOHÁCH
Dělitelnost přirozených čísel
14.1 Objem krychle a kvádru Zdroje:
Dělitelnost přirozených čísel
Opakování na 4.písemnou práci
Transkript prezentace:

Opakování na 4.písmenou práci 6.ročník Dělitelnost Objem

Pokyny Procvič si učivo matematiky za 2. pololetí U příkladů si zvol obtížnost A, B nebo C

1. Vennovy diagramy Vložte do diagramu tato čísla : ČÍSLA dělitelná třemi ČÍSLA dělitelná pěti TROJMÍSTNÁ čísla Vložte do diagramu tato čísla: (3b) 12 15 45 63 121 135 130 102 Vložte do diagramu tato čísla (4b): 25 345 346 58 64 255 30 426 Vložte do diagramu tato čísla : 25 345 346 58 64 255 30 426 A doplň do diagramu další čísla tak, aby v každé jeho oblasti byl stejný počet čísel (5b)

2. Znaky dělitelnosti Najdi tři přirozená čísla, která: jsou dělitelná 2 a nejsou dělitelná 5 (3b) jsou dělitelná 5 a nejsou dělitelná 2 (4b) jsou dělitelná 2 i 5, ale nejsou dělitelná 10 (6b)

3. Tleskni, dupni Žáci hráli hru „tleskni, dupni“. Zjisti, kolikrát se tlesklo, kolikrát se duplo, kolikrát se zároveň tlesklo i duplo, když hráli: tleskni 2, dupni 5 a napočítali do 42 tleskni 3, dupni 5 a napočítali do 89 tleskni 6, dupni 8 a napočítali do 160

3. Ciferný součet Zjisti, kolik dvojmístných čísel s ciferným součtem (všechna čísla vypiš): 5 (3b) 8 (4b) 12 (6b) je dělitelných číslem 3.  

4. Dělitel a násobek Najdi n(5, 8) D(18, 24) (3b) Najdi n(25, 30)

5. Slovní úlohy A. 24 pomerančů a 36 jablek máme rozdělit stejným dílem mezi co nejvíce dětí. Mezi kolik dětí ovoce rozdělíme? Kolik pomerančů a kolik jablek dostane každé dítě? (3b) B. V květinářství dostali 72 bílých a 96 červených růží. Kolik kytic nejvýše mohou svázat ze všech těchto růží, jestliže každá kytice má mít stejný počet bílých a stejný počet červených růží? 4b) C. Podlahu terasy o rozměrech 4,5m a 7,5m chce chalupář vydláždit stejnými čtvercovými dlaždicemi. Čím jsou dlaždice, jimiž se terasa vydláždí, tím nižší je cena celého dláždění. Na skladě jsou pouze čtvercové dlaždice o délce strany 10cm, 12cm, 15cm, 18, cm nebo 20cm. a) Jaké největší dlaždice zakoupíme, jestliže se chceme vyhnout řezání dlaždic? b) Kolik takových dlaždic bude potřeba? (5b)

6. Převody jednotek A. Co je víc? 1“deci-den“ nebo 1 hodina? (3b) B. Co je víc? 1“centi-den“ nebo čtvrthodina? (4b) C. Co je víc? 4“centi-roky“ nebo 2 týdny? (5b)

7. Jednotky objemu a povrchu Převeď jednotky: 7 550dm2 = _______ m2 e) 36 152m2 = ______ ha 4,79cm2 = _________ mm2 1,39 km2 = _________ m2 0,1dm3 = __________ cm3 20,156m3 = _________ I 520,1 mm3 = _______ dl 0,911 l = ____________ml

7. Objem krychlového tělesa Urči objem krychlového tělesa podle plánu: A. (3b) B. (4b) C. (5b) Sestav kvádr z jednotkových krychlí. Určí délky jeho stran. Hledej více řešení: 12 24 64 1,2 1 1,2 1,2 1,2 1,2,3 1,2 1,2,3 1,2 1,2 1,2,3 1,2 1,2 1,2,3

8. Objem _ výpočet Vypočítej objem krychle na obrázku? (3b) Jaký objem má toto těleso, které je složené z krychlí od délce hrany 3cm. (4b) z krychlí od délce hrany 3cm. (5b)

9. Slovní úlohy Vejde se 600 l vody do nádrže tvaru kvádru s rozměry dna 2,5m a 1,0m a výškou 0,3m? (3b) Akvárium ve tvaru krychle o hraně 60 cm je naplněno do 2 3 své výšky vodou. Kolik litrů vody je v akváriu? (4b) Kolik krychlí s hranou délky 0,2m se vejde do krychle, která má hranu dlouhou 0,4m?