Anotace: práce s učebnicí, tiché čtení s porozuměním

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Řazení událostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovky s VS po B IV. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO M Vytvořila: Mgr
VY_32_INOVACE_09_05 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Křížovky s VS po B II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT – Hudební výchova – Vokální činnosti
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po V I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jarmila Mihalíková Název materiálu: VY_32_Inovace_22_Po prázdninách Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_M Téma:Vánoce, vánoční přání Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková VÁNOCE Štědrý večer 24.prosince.
Věta 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-16.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: MGR. PETRA PETRÁČKOVÁ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_02_VÁNOČNÍ.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu: VY_32_Inovace_38_Význam slova Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
POČÁTKY NÁRODNÍHO OBROZENÍ
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
Identifikátor materiálu: EU – 3 – 30 - Pozdravy
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_inovace 1_34
Vánoce VY_32_INOVACE_5A_15
VY_32_INOVACE_19_VODA_význam vody (opakování)
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
ZÁMOŘSKÉ OBJEVY Anotace: Prezentace je určena
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ D.7.A.07_samova _rise Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Metodický list: Slovní druhy 1. část
VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Český jazyk a literatura 3. ročník
VY_32_INOVACE_08_ROK_jaro
Transkript prezentace:

Anotace: práce s učebnicí, tiché čtení s porozuměním Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 4 Autor: Mgr. Jarmila Mihalíková Název materiálu: VY_32_Inovace_21_Vánoční detektivka Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.3250 Anotace: práce s učebnicí, tiché čtení s porozuměním

ANOTACE: Číst text s porozuměním, tvořivě pracovat s textem a vyhledávat v něm. JAZYK: Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Ovládat tiché čtení a orientovat se v čteném textu KLÍČOVÁ SLOVA: Čtení, práce s učebnicí, porozumění čtenému textu DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace DRUH INTERAKTIVITY: Aktivita CÍLOVÁ SKUPINA: Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň – druhé období VĚKOVÁ SKUPINA: 9-12 let

Na 24. prosince čekají celý rok nejen děti. Proč? Odpověď najdeš, když půjdeš po cestě vyznačené šipkami. Začni u vyznačeného písmene a po cestě sbírej a zapisuj do tajenky jednotlivá písmena. N E D Ý D Ý R TAJENKA Na Vánoce nesmí chybět? SLAVNOSTNĚ PROSTŘENÝ STŮL KAPR VÁNOČNÍ ZVYKY PURPURA OZDOBENÝ STROMEČEK DÁRKY Š T Ě D Š T Ě D R Ý D E N

Přeškrtni slova, která patří k Vánocům. vánoční stromeček koupeme se v rybníce vánoční cukroví purpura slavnostně prostřený stůl rozkvetlé květiny, stromy déšť dárky vánoční ozdoby vánoční stromeček koupeme se v rybníce vánoční cukroví purpura slavnostně prostřený stůl rozkvetlé květiny, stromy déšť dárky vánoční ozdoby

Práce s textem- Vánoční detektivka Doplň správně věty. U slavnostně prostřeného stolu seděli a usmívali se a , bratr a já . Nemohli jsme se dočkat, až otevřeme tajemné . maminka tatínek Honza Štěpánka balíčky

Do každého balíčku vyber a napiš dárky, které dostal k Vánocům Honza a Štěpánka. /Dárky, které děti dostaly, najdeš v článku, který jsi četl, nebo ti pomůže nápověda/ HONZA ŠTĚPÁNKA Nápověda: kudlu,pastelky,hokejku, brusle, šachy, čepici, tlusté pohádky, tenká obálka. kudlu hokejku pastelky brusle tlusté pohádky tenká obálka šachy čepici Honza – kudlu, hokejku, šachy, tlusté pohádky. Štěpánka – pastelky, brusle, čepici, tenká obálka.

Práce s textem Honza a Štěpánka dostali i společné dárky. Jaké? Napiš. ……………………………… ………………………......... lístky na Hurvínka lístky na Louskáčka do Národního divadla několik knížek

P E J S E K Tajenka: __ __ __ __ __ __ Kam se schoval pejsek? V obálce bylo psaníčko. Kdo Štěpánce psal, se dozvíš, když uhádneš tuto hádanku. Nápověda: KOLO = 3 písmeno je L 3 P E J S E K Tajenka: __ __ __ __ __ __ Milá Štěpánko! Já jsem malý pejsek , co se bojí v noci sám. Hledám holčičku, která by si mě brala večer k postýlce jako hlídacího pejska a hlídala mě. Chtěla bys mě? Musíš si mě vyčmuchat a být na mě hodná. Ahoj Kam se schoval pejsek? M Škubánek 3 Škubánek Nápověda: Obrázky – tulipán, zmije, jednička, pusa, buben, hruška Do kapsy tátova kabátu.

Práce s textem Vyhledej v textu a větu správně doplň: Škubánek byl _ _ _ _, chundelatý pejsek s _ _ _ _ _ _ _ oušky,černým _ _ _ _ _ _ _ _ a vyplazoval jazýček. Kontrola Škubánek byl bílý, chundelatý pejsek s černými oušky,černým čumáčkem a vyplazoval jazýček.

Práce s textem Jaké desky s koledami si pustili a zpívali tatínek, maminka, Honza, Štěpánka? Hej, mistře, vstaň bystře.. Nám,nám narodil se…. Zazpívejte si i jiné koledy. Zpíval také Škubánek? Ano. On se ten den také vlastně narodil. Pejska nakresli.

Použitá literatura: GEBHARTOVÁ, Vladimíra.,GREGOR, Martin. Čítanka pro 1.stupeň základní školy praktické 1.díl.1. vyd. Praha: Parta 2011. ISBN 978-80-7320-159-3. s. 59. Zdroj obrázků: vlastní