ÚŘEDNÍ DEN 11. listopad 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.17 Ročník2. ročník.
Advertisements

Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorické hry.
- ELSA - mezinárodní zkouška z anglického jazyka na Slovanském gymnáziu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Úroky ve slovních úlohách Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Mluvnické kategorie jmen. Mluvnické kategorie = mluvnické významy Mluvnický význam vyjadřuje podstatné jméno svým tvarem = pádovou koncovkou, číslem,
MATEMATIKA Úměra přímá a nepřímá - slovní úlohy řešené trojčlenkou.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
Užití složeného úrokování Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Pravopisná hlídka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPravopis vesele i vážně Datum vytvoření
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
JAN ÁMOS KOMENSKÝ 28.BŘEZNA LISTOADU 1670.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
OPAKOVÁNÍ(KŘÍŽOVKA), MUZIKÁL
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Složené úrokování Tematická oblast
Jízdní řády VY_32_INOVACE_19
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
VY_32_INOVACE_09 09 CO NÁS OBKLOPUJE ? autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
MATEMATIKA Čísla celá základní pojmy.
Práce se sloupkovými diagramy
Změny skupenství látky
Číslicová technika.
Sloupkový diagram Tematická oblast
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.04_Režim_dne Datum:  
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslicová technika.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Zeměpis, Liberecký kraj Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Hranice slov a vět Ondřej Tichý.
VY_32_INOVACE_ZE7-10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2012 Ročník
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
VY_32_INOVACE_14_32_POHYBY ZEMĚ – STŘÍDÁNÍ DNE A NOCI
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-01
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Autor: Ing. Jitka Michálková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Intenzita elektrického pole
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Science centrum a návštěvník se zrakovým handicapem
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Transkript prezentace:

ÚŘEDNÍ DEN 11. listopad 2015

ÚŘEDNÍ DEN Už několik let probíhá na naší škole vždy první středu v měsíci tzv. úřední den. Jeho smyslem je naučit naše žáky pohybovat se v oblečení, které je vhodné pro zaměstnance ve veřejné správě. Komise složená z vyučujících školy hodnotí během dne úroveň dress code a procento správně oblečených žáků ve všech třídách. Následující fotoreportáž vytvořili žáci IIIA Martina Honsová a Ondřej Tichý.

11. Listopadu 2015 vyhrálY úřední den třídY I. B A ii.a se 100 %.

I.B

II.A

I.A skončila na druhém místě

I.A

3. místo obsadila IIIA s 80 %.

IIIA

Bramborovou medaili získala IV.A se 75 %.

IV.A

Náš milovaný učitelský sbor jde příkladem.