Jak naprogramovat akvarijní rybičku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslování stran až od určité strany a určitého čísla - krok po kroku
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
MultiFunkční kontrolní Panel ( MFP ) AKCmed
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Přechody a animace Tomáš Prejzek
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
Dajbych Václav Pole Další stránku vyvoláte levým kliknutím na Vaší myš, nebo popřípadě rolovacím kolečkem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Veronika Lexová. - Obrázek slouží k pestřejšímu vzhledu dokumentu. Dále aby zobrazoval nějaký děj nějaké věci (např: na internetových stránkách fotky.
Tvorba prezentací v programu PowerPoint Autor: ing. Jaroslav Mochan
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Lupa Tlačítko Lupa umožňuje zvětšit část obrázku. Klepněte na tlačítko Lupa a vyberte úroveň přiblížení pod panelem nástrojů. V obrázku se lze pohybovat.
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Jakub Ježek 2IT. -> cílem bylo vytvořit online hru piškvorky v php a mysql.
Microsoft Powerpoint Microsoft Word.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
1 Periferní zařízení osobních počítačů Část 2 Základy informatiky a výpočetní techniky 1.
Malování.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
WEB-HOME Ovládání topení pomocí počítače přes internet nebo mobilním telefonem S použitím WEBHOME™ mohou vaši zákazníci snadněji sledovat, měnit a předem.
Jednoduché programování
PROGRAMOVÁNÍ V PHP PERSONAL HOME PAGES INCLUDE. 2 PŘÍKAZ INCLUDE SLOUŽÍ K VLOŽENÍ SOUBORU DOVNITŘ PHP SKRIPTU. PŘÍKAZ INCLUDE PŘEDSTAVTE SI TŘEBA, ŽE.
Vzhled a přizpůsobení III
Použití dotazu jako zdroj dat pro pohled Vypracovala: Procházková Petra.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
AUTOBAZAR-COUVAL. Firma, kterou jsem vytvořil a kterou vlastním se jmenuje autobazar-couval. Její název vznikl podle příjmení majitele této firmy. Firma.
Jednoduché programování
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Handicapovaní lidé v informační společnosti
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Barvy VY_32_INOVACE_GR_788. BARVY Barva popředí a pozadí - jejich nastavení Barva popředí a pozadí slouží k nastavení barev nástrojů, které ji používají.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 4.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Tematický celek: Microsoft Excel Kód a název materiálu:
Google Street View na českých mapách. Co to je ? Služba postavená nad internetovými mapami Googlu Dostupná na: Nabízí.
Počítačové laboratoře bez tajemství aneb naučme se učit algoritmizaci a programování s využitím robotů CZ.1.07/1.3.12/ „Tento projekt je spolufinancován.
Inteligentní křeslo Sběr a vizualizace dat Aplikace Simulátor křesla Informační infrastruktura Aplikační studie Psota Jiří Musial.
WEBOVÝ PROHLÍŽEČ. Charakteristika: Webový prohlížeč je počítačový program, který slouží k zobrazování a prohlížení World Wide Webu (WWW), tj. internetu.
Třeba se tak narodila… Ale třeba to jen umí s počítačem… ANEB UMĚNÍ JEDNODUCHÉ FOTOGRAFICKÉ RETUŠE.
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
PIXLR ‒ ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (5) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
DidactIG 2016STRANA 1 Možné přístupy k výuce dětských programovacích jazyků Jindra Drábková Katedra aplikované matematiky FP TUL.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Antivirus Vytvořil Adam Friedl
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Číslování stran až od určité strany a určitého čísla - krok po kroku
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary
Herní zařízení-tablety
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Jednoduchá evidenční pokladna rychlé a levné řešení EET
Transkript prezentace:

Jak naprogramovat akvarijní rybičku Tereza Voltrová

Programování pro děti a začátečníky Kodu Game Lab Skratch Lego Mindstorm Pro větší a pokročilé: Touchdevelop Arduino

Základní informace o Kodu game lab Je to nástroj k vytváření her Vytvořil ho Microsoft Je zdarma ke stažení Je plně ve 3D

Demo: jak vypadá…

Terén Terén je základem hry, po kterém se pohybuje většina postav Terén můžeme: Rozšiřovat – na začátku je terén jen malý Zvyšovat Snižovat Srovnávat Měnit jeho barvy a materiál A mnoho dalších věcí Můžeme ho také naplnit vodou různých barev V nastavení můžeme nastavit například velikost vln, průhlednost vody, typ oblohy a osvětlení

Postavy Na připravený terén můžeme umisťovat postavy Postavy můžeme naprogramovat, ne každá však umí všechno Např. některé postavy jsou neživé, tudíž se nemohou pohybovat Postavy na sebe mohou reagovat Např. sebrání mince, průzkum skály,…

Ovládání Postavy můžeme ovládat: Klávesnicí herní konzolí Myší Dotykem

Demo: vytvoření terénu

Programování postav Každá postava má vlastní kód, který běží nezávisle na kódech ostatních Lze psát kódy na více stránek Běží ale jen jedna aktuální Kód se přidává rozkliknutím zeleného plus Pokud plus zmizí, nejde do dané kolonky přidat nic dalšího

Demo: vytvoření a naprogramování postav

Demo: akvarijní rybička Terén Postavy Programování

Dotazy?

Děkuji za pozornost Tereza voltrová @TerezaVoltrova