Public Relations.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika,tak jak ji vidím já…
Advertisements

Náměty na spolupráci v krajích Asociace hotelů a restaurací České republiky o.s. Václav Stárek.
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Srdce z lásky darované.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
Klíčová otázka č. 4 Jak uskutečňovat komplexní sociální, zdravotní a další služby lidem bez domova? Potřeby lidí bez domova v procesu participace Eliška.
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Význam odborné praxe v rámci vysokoškolského profesního vzdělávání
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Důsledky zákona o svobodném přístupu k informacím pro veřejné knihovny Bakalářská práce FF MU V Brně, Ústav české literatury a knihovnictví, kabinet knihovnictví,
Ročník Lenka Miketová ZSF OU v Ostravě
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
1 Modernizace veřejné správy (Praha ) Zkušenosti se zaváděním modelu CAF z pohledu regionálního manažera kvality Osnova prezentace:
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Marketingové prostředí
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
PREZENTACE PRO ITP Ing. Miloslav ILEČEK, ITP pracoviště Jihlava , Velké Karlovice Institut Trhu Práce.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
O.s. PREVENT působí v Jihočeském kraji od roku 1999 na poli protidrogové prevence a vzdělávání. Zastřešuje několik zařízení a projektů. Mezi jinými i Kontaktní.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Naučíme vás komunikovat ?!
Zdravotnický asistent, první ročník Diskriminace na základě věku Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie,
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Tržní prostředí.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
INFORMAČNĚ PORADENSKÉ CENTRUM VŠTE. „ Informačně poradenské centrum Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích si klade za cíl pomáhat.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Současné prostředí v České republice pro víceúrovňové vládnutí RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo vnitra.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
PRESTIŽ SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A JEJÍ SOUVISLOST S PŘIPRAVOVANOU PROFESNÍ KOMOROU A-FORUM, z. s.
Komunikace evropských záležitostí Současná komunikační politika EK: konkrétní nástroje a projekty Michaela Kozlová.
Komunikační mix – 2. část 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Pravidla chování, právo a morálka
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Ministerstvo financí ČR
Informačních systémů veřejné správy
Podpora podnikání z pohledu bankovního sektoru
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
VOLEBNÍ PROGRAM ČESKÁ PIRÁTSKÁ STRANA INTERNET JE NAŠE MOŘE.
MÉDIA A POLITIKA PŘÁTELSTVÍ BEZ ZÁRUKY?
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika českého zdravotnictví
POLITOLOGIE ÚVOD POLITIKA X POLITOLOGIE STÁT A JEHO FUNKCE FORMY STÁTU.
Transkript prezentace:

Public Relations

Téma:Můj oblíbený předmět Proč? Zajímavý,v životě využitelný,málo kde se vyučuje,velké uplatnění,velmi záživný..:-) Monika Merhautová 1.A SŠDVS

Vyučující:Ing. Bc. Michaela Svitáková Public Relations Diplomatický protokol Politologie Latinský jazyk

Public Relations Nebo-li Pí Ár Jsou to vztahy s veřejností Jedná se o dlouhodobou,cílevědomou činnost,která zajišťuje poskytování informací směrem k veřejnosti a zárověň získává zpětné vazby..:-) Na rozdíl od reklamy se zaměřuje na dlouhodobé vize a dlouhodobé image..:-)

Úloha PR je získat si společnost(veřejnost)pro své cíle..:-) Vznik Public Relations se datuje do roku 1923,kdy byla vydáná kniha Crystalizing Public Opinion (Utváření veřejného mínění) Od Edwarda L. Bernayse,který také napsal knihu Propaganda,vydána roku 1928..:-)

V ČR se PR objevuje až v 90.letech.. Publikace: Václav Svoboda: Josef Ftorek:

Jak vidí studenti SŠDVS předmět PR?.. Jako předmět je to pro nás Veřejnou správu určitě moc důležité, naučí Nás to komunikaci s okolím, ať už s institucemi či partnery ve firmách. Naučí Nás i jak tvořit různé zprávy, projevy i další informace sdělující prostředky.. Velice důležitý předmět a obor jak v politice firem tak v politice samotné :) Kučera Jiří Myslím že předmět PR nám dává možnost orientovat se v mediálním světě ale také v publicistice . Je to předmět , který v životě opravdu využijeme , každý den se s ním setkáváme , jak na ulici , doma tak i ve škole. Je dobře , že ho studujeme . Pomáhá nám zvětšit náš kulturní rozhled. Kurucová Eliška

"PR je jeden z nejzajímavějších předmětů co máme "PR je jeden z nejzajímavějších předmětů co máme. Učíme se z praxe, zkoušíme si správnou komunikaci v dané situaci. Paní profesorka je k nám milá a velmi vztřícná." Koudelová Lenka *Pohledy studentů zajištěny na Sociální síti Facebook..:-)