Marketing sportu bp 2086.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Didaktika tělesné výchovy Pedagogická fakulta JU v ČB KTVS
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
pro navazující magisterské studium TVS
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Management a rozvoj obcí
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Fyziologické aspekty sportovních her Cíl: 1)Možnosti využití sledování ANS při řízení tréniku 2) Aplikace poznatků nabytých ve FYZZ do jednotlivých sportovních.
Bakalářská práce - zpracování
New Marketing Media Michal Pilík.
Úvod do managementu 1. seminář
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Office I. Miroslav Lorenc.
Globální retailing v Evropě
Logistika 1. cvičení.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
Regionální politika a regionální rozvoj 1. cvičení Mgr. Jaroslav Biolek.
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
MPH_FMAN Finanční management Jaro 2012
Základy regionální geografie
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
MAN 1. Seminář sociální psychologie se zaměřením na sport Marie Blahutková.
Seminář k učitelské praxi 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Út 12:50 – 14:20
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Programy regionálního a municipálního rozvoje Mgr. Oldřich Hájek.
Humanitární aplikace informatiky Jaromír Plhák. Organizace hodin Jedno vybrané téma. Obecné informace k danému tématu studenti představí vlastní.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Logistika 1. cvičení.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Rekreologie 1 (sylabus)
Seminární práce – splněná docházka
Obecná didaktika ÚVOD.
Potravinářské zbožíznalství
Zátěžové testy Np2408/ podzim 2017 Mgr. Jan Horáček
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
Doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D.
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Zátěžové testy Np2408/ podzim 2017 Mgr. Jan Horáček.
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Potravinářské zbožíznalství
závěrečné práce/BP/DP
Transkript prezentace:

Marketing sportu bp 2086

Výuka: Přednášky: Semináře: Út 12:10-12:55 A11/236 (Mgr. Oldřich Racek) Semináře: Po: 8:00 – 9:30 (s01) 9:40 – 11:10 (s02) Mgr. Pavel Mrnuštík Mail: 343627@mail.muni.cz Konzultace: po domluvě

Zápočtové požadavky: Docházka na seminářích (aktivní účast) 29.2. + 7. 3. -> studijní volno určené k přípravě seminární práce Od 14. 3. -> prezentace studentů -> Dovolená absence = 1 seminář Seminární práce + prezentace na semináři

Zadaní seminárních prací: 1. Marketing velké sportovní akce Charakteristiky samotné akce (vč. SWOT analýzy, finančních aspektů atd.) Analýza konkurenčního prostředí (např. Porterova analýza, srovnání s akcemi podobného zaměření) Zacílení akce Jednotlivé formy marketingu (vč. případného ambush marketingu) Širší význam a zajímavá specifika akce (dopady na region, veřejnost, …) Názory pořadatelů (rozhovor, e-mail) Vlastní zhodnocení a doporučení (např. do dalších ročníků)

Zadaní seminárních prací: 2. Marketingový mix vybraného sportovního produktu Produkt, který vás zaujal (pozitivně či negativně) Objektivní analýza Subjektivní zhodnocení

Rozsah seminární práce a prezentace: 20 – 25 minut (+ diskuze cca 5 minut) Seminární práce: min. 5 stran čistého textu (+ obrázky, grafy,…) citace dle APA Zaslat na mail vyučujícího nejpozději do 23:59 v pátek před prezentací Doporučené zdroje: internetové stránky akce, fóra, www.ezdroje.muni.cz (články), kontakt s organizátory akce (rozhovor, mail,…), vlastní zkušenosti, …

Semináře: 14.3. 21.3. (28.3. – státní svátek) 4.4. 11.4. 18.4. 25.4. 2.5. 9.5. 16.5. (zápočtový týden)

Děkuji za pozornost a na shledanou 14.3. 2016