NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Obsah ETA je v Skliku! Sklik 2017 Konec standardních inzerátů na Google Nové cílení na YouTube a GDN 7 jednoduchých tipů pro PA kampaně
Historický okamžik 8.2.2017 Seznam spustil rozšířené inzeráty ETA V SKLIKU Historický okamžik 8.2.2017 Seznam spustil rozšířené inzeráty
Sklik 2017 Sjednocení IM do Skliku Vše půjde servírovat z jednoho rozhraní Krok k plnému doměřování kanálů na Seznamu Zapojení HTML5 přinese do Skliku více možností Zaměření se na Cross-device měření a chytré párování cookies Bohužel zatím nebudou Konverze po zhlédnutí
Google: Konec standardních inzerátů Plný přechod na ETA inzeráty Standardní již nelze upravovat V obsahové síti již nejsou vůbec k dispozici V obsahové síti lze použít Responzivní reklamy nebo ETA
Novinky v cílení GDN a YT Pokud nemáte zapnuté cílení = cílíte na celé GDN YouTube reklama půjde cílit podle historie vyhledávání a. primárně pro vylepšení statistiky b. sekundárně lze ještě lépe vybrat oslovené publikum
7 tipů pro každou kampaň Neomezujte rozpočtem konverzní kampaně Vliv zařízení = Mobile First Experimentujte. Nejste si jistí, pak můžete otestovat svoje hypotézy Pozor na „To nefungovalo“ Spokojenost omezuje potenciál Testování inzerátů Využívání volné shody
DĚKUJI ZA POZORNOST MARTIN MATĚJKA PA Team Leader martin.matejka@h1.cz