NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Adam Trčka prezentace pro Odbor správy sítě a síťových služeb (prezentace byla upravena pro účely zveřejnění na webu) © Výpočetní centrum, VŠE.
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Řízení informatiky a systémová integrace - IT583
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Bezdrátováˇsíť nové generace ve VFN v Praze
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Výsledky IT Fitness ESKILLS.EC.EUROPA.EU Základní informace – paralelně i na Slovensku.
1 Martin Vojnar Budoucnost vyhledávání je v kontextu uživatele Praha, INFORUM 2011.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Počítačová verze hry pro Windows
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Jak přenést svět na display
Vyhledávání českých regionů a měst uživateli Google autor bakalářské práce: Markéta Návratová vedoucí bakalářské práce: doc. Dr. Ing. Jiří Horák BAKALÁŘSKÁ.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
1 Martin Vojnar Elektronické informační zdroje a centrální indexy SUAleph, VUT, 6. listopadu 2012.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Novinky ve vývoji Martin Stančík 2014.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: leden.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
METALIB a SFX Martin Krčál Školení pro studenty FSSBrno, 29. března 2011 aneb jak vyhledávat skoro ve všech e-zdrojích současně.
Jak zřídit a provozovat e-shop
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Centrální registr ●software a technické zabezpečení Ladislav Filip ●odborná konzultace Jaromír Kolařík ●zastřešuje jako celek Imatrade.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
2 MOŽNOSTI AKTUALNÍ NABÍDKAPROBLÉM Ovládání odsavače přes varnou desku Propojení není automatické Propojení odsavače a varné desky s omezenými funkcemi.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
Střední odborné vzdělávání a trh práce „odpověď na demografický vývoj“
Webová aplikace pro správu sportovního oddílu
Jak na PR (absolutní základ)
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Aplikace nových forem marketingu
software a technické zabezpečení Ladislav Filip
nové aplikace Hypoteční konfigurátor!!
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Moravská zemská knihovna v Brně
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje pro vzdělávání, vědu a výzkum.
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017

Obsah ETA je v Skliku! Sklik 2017 Konec standardních inzerátů na Google Nové cílení na YouTube a GDN 7 jednoduchých tipů pro PA kampaně

Historický okamžik 8.2.2017 Seznam spustil rozšířené inzeráty ETA V SKLIKU Historický okamžik 8.2.2017 Seznam spustil rozšířené inzeráty

Sklik 2017 Sjednocení IM do Skliku Vše půjde servírovat z jednoho rozhraní Krok k plnému doměřování kanálů na Seznamu Zapojení HTML5 přinese do Skliku více možností Zaměření se na Cross-device měření a chytré párování cookies Bohužel zatím nebudou Konverze po zhlédnutí

Google: Konec standardních inzerátů Plný přechod na ETA inzeráty Standardní již nelze upravovat V obsahové síti již nejsou vůbec k dispozici V obsahové síti lze použít Responzivní reklamy nebo ETA

Novinky v cílení GDN a YT Pokud nemáte zapnuté cílení = cílíte na celé GDN YouTube reklama půjde cílit podle historie vyhledávání a. primárně pro vylepšení statistiky b. sekundárně lze ještě lépe vybrat oslovené publikum

7 tipů pro každou kampaň Neomezujte rozpočtem konverzní kampaně Vliv zařízení = Mobile First Experimentujte. Nejste si jistí, pak můžete otestovat svoje hypotézy Pozor na „To nefungovalo“ Spokojenost omezuje potenciál Testování inzerátů Využívání volné shody

DĚKUJI ZA POZORNOST MARTIN MATĚJKA PA Team Leader martin.matejka@h1.cz