Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Použití Power Pointu v hod. zeměpisu.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Rozdělení zeleniny Kód VM:
Název školy Střední odborná škola Luhačovice Číslo projektu
Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
Zelenina.
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Rozdělení zeleniny Střední odborná škola Otrokovice
Druhy zeleniny Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.35
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
VY_32_INOVACE_29_ Prvouka 3.ročník Zelenina
ČERNÝ PETR – DRUHY ZELENINY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
ZELENINA A JEJÍ POZNÁVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.7 Zelenina Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Význam zeleniny ve výživě  Zelenina je soubor různých rostlin a jejich částí, které se zasyrova nebo vhodně upravené významně uplatňují ve výživě lidského.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Poznej druhy zeleniny Mgr. Heppnerová Eva – ZŠ Nádražní 683, Horní Slavkov VY_32_INOVACE_74_ Poznej druhy zeleniny Šablona III/2.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ZELENINA - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Člověk a příroda Autor: Mgr. Romana Martináková ROČNÍ OBDOBÍ PODZIM? JARO? LÉTO? ZIMA?
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: duben 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Z A H R A D Y Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenízáří 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 04) Rozmanitost.
* Anotace : * Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_2A_19_ČR pohoří Téma: Vlastivěda Datum tvorby: Číslo projektu:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_17_Ekosystém zahrady a sady Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 17 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Zelenina Vypracoval: Lukáš Karlík
Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_15_Člověk a příroda
Potraviny a výživa - Zelenina
Název projektu: Moderní škola
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ZELENINA
PRVOUKA – 2. ročník, ZELENINA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_54_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
ČLOVĚK A JEHO SVĚT Zelenina Radka Smetanová VY_32_INOVACE_zelenina_01
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A09Prv2_Zelenina
Název školy : ZŠ Pardubice-Spořilov
Autor: Mgr. Radana Marelová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_TRIDENI_ZELENINY Název materiálu:
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
ZELENINA A JEJÍ DRUHY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_56_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 08 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Prvouka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: ZELENINY2
ZELENINA POZNÁVÁNÍ II. Do tabulky zapisuj poznanou zeleninu.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_18_Zelenina Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby: 9.4.2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2485

Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, předmět přírodověda – téma zelenina, podtéma dělení zeleniny. Jedná se o prezentaci na interaktivní tabuli nebo na samostatných počítačích. Prezentace je určena pro opakování učiva. Na snímku 4 je zopakování a připomenutí si probírané látky. Na snímku 5 žák pomocí pera spojí soubor zeleniny se správnou skupinou, kontroluje pedagog. Na snímku 7 - 18 je opakování probrané látky pomocí poznání a přiřazení zeleniny do správné skupiny, po správné odpovědi se žák dostane na další snímek, po špatné musí pokus opakovat. Na snímku 21 a 22 najdete řešení úkolů. Pomůcky: interaktivní tabule, interaktivní pero. Materiál je určen k interaktivní výuce.

ZELENINA

dělíme ji podle části těla, pro kterou ji pěstujeme podle toho rozlišujeme zeleninu: kořenovou – pěstujeme ji pro kořen cibulovou – pěstujeme ji pro cibuli listovou – pěstujeme ji pro její listy košťálovou – pěstujeme ji pro její tlustou lodyhu plodovou – pěstujeme ji pro její plody

Spoj skupinu zeleniny se správným druhem: česnek cibule pórek šalotka celer mrkev ředkvička červená řepa KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ květák brokolice zelí kedlubna salát kapusta pažitka špenát rajče okurka hrách paprika

Teď to zkus sám Urči podle obrázku správnou skupinu, do které zelenina patří

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ

To je špatně

Jsi šikula!

Řešení: KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ česnek cibule pórek šalotka celer mrkev ředkvička červená řepa KOŘENOVÁ CIBULOVÁ LISTOVÁ KOŠŤÁLOVÁ PLODOVÁ květák brokolice zelí kedlubna salát kapusta pažitka špenát rajče okurka hrách paprika

snímek 5 – brokolice – košťálová snímek 6 – celer - kořenová snímek 7 – cibule - cibulová snímek 8 – česnek - cibulová snímek 9 – salát - listová snímek 10 – hrách - plodová snímek 11 – květák - košťálová snímek 12 – mrkev - kořenová snímek 13 – okurka - plodová snímek 14 – pórek - cibulová snímek 15 – rajče - plodová snímek 16 – ředkvička - kořenová

POUŽITÉ ZDROJE Snímek 19 a 20 - Ilustrace www.office.microsoft.com Snímek 7 – 18 - Obrázky jsou použité ze zakoupeného CD PRVOUKA, rok.v.2011, Mediadida s.r.o. - společností je udělen písemný souhlas s využitím do projektu OPVK