Vetřelci vs. vodníci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“
Advertisements

MLÁDEŽ V EVROPĚ BERNARD  14 denní pracovní setkání středoškolských studentů z Finska, Německa, Ruska a České republiky podporující aktivity směřující.
Družstvo KRYCHLE. Cesta Naše cesta vedla do Modřanské rokle. Ovšem dostat se tam, byl pro nás nelehký úkol. Najít vchod do rokle nebylo tak jednoduché,
Rostliny našich rybníků 4.ročník
VÝLET DO HISTORIE (tentokrát do jeskyně Pekárna) červen 2011 Zdeňka Chaloupková.
ZŠ A MŠ ČESTICE UVÁDÍ PROJEKT.
Popelka Česko- Slovenský projekt 9. B ZŠ A MŠ SNP6 ÚSTÍ NAD LABEM.
Všechno se to začalo odehrávat už hodně, hodně dávno, kdy nebylo nic. Jen černo černá tma, která obklopovala velký vesmír. A pak se to stalo! Narazili.
Londýn 2008 Zájezd Adély Koubové. Začátkem roku 2008 jsem se svojí rodinou navštívila již podruhé krásné město Londýn. Tento výlet byl opět o návštěvě.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.18 Téma: PowerPoint.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Pohádka o vodníčkovi Vodníčkova rodina
Metoda 2: Konstrukce kružnic - Podrobné řešení
GEOLOGICKÁ ZEBRA (LOGICKÁ ÚLOHA)
Životní prostředí klady vs. zápory.
Fyzicko-geografická sféra
DEN ZEMĚ 30. dubna 2013 II. A a II. B ZŠ a MŠ Raškovice.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_410.
V okolí rybníku se nachází spousta zajímavých živočichů Jako například: labutě,divoké kachny,srny,ptáci, žáby,brouci,hlemýždi a jiní.
Rostliny - význam a jejich dělení.
VY_32_INOVACE_FOTF10960ŠVA V ýukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Přírodovědný stacionář JEDOVNICE
Výprava do minulosti II
Rostliny rybníka a jeho okolí
Vodstvo Řeky Jezera Rybníky Přehradní nádrže.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Pořadí vět VY_32_INOVACE_18 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka,
Cesta za pokladem.
Projektový den 8.A Zaječí skok nejstarší přírodní rezervace na Vysočině (botanická a jiná zkoumání)
Kroužek Meteomráček Dům dětí a mládeže Astra Zlín.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Vlastivěda_25_Moravskoslezský.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Dobrodružství v lese Tereza Krmelová, Tereza Fáberová, Jana Bónová, Adriana Pliskvová, Natálie Najmanová.
Vetřelci vs Vodníci ZAČÍNÁME NAŠÍ DOBRODRUŽNOU CESTU KE SKOŮMANÍ OKOLÍ STATKU BERNÁRD…DOSTALY SME KE SKOUMANÍ RŮZNÉ POMŮCKY DOJEM: ZAPŮSOBILO NA NAS OKOLÝ.
Kvíz „Spoj strany“- Kameny. Tabulka Jak se jmenuje tato hornina a z jakých nerostů se skládá?
KRIZOVÉ SITUACE, ORIENTACE V PŘÍRODĚ A POZNÁVÁNÍ MÍSTNÍ KRAJINY Terénní cvičení, Záchranná akce, Konflikty Hajnice, Třeboňsko ZŠ JINDŘICHŮV HRADEC II,
Jméno:. * Pstruh říční * Zelené řasy * Rak říční * Kapr obecný * Štika obecná * Skokan hnědý * Blatouch bahenní * Leknín bělostný * Kachna divoká rybník.
Česká republika Povrch.
Putování studentů Akademie třetího věku OS TOTEM za pramenem řeky Úhlavy započalo na nádraží Špičák.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_NAŠE_VODSTVO.
Povolání - Rybář POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ.
Výskyt masožravých rostlin
Výstava Česko-bavorské lovy beze zbraní Statek Bernard Královské Poříčí – Vytvořeno v rámci projektu dotovaného z Programu přeshraniční.
Ekosystém rybník Rostliny
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Pověst II. o vzniku Pochválova Pověst o Pochvalovu.
ŘASY – STÉLKATÉ ROSTLINY (po výkladu si zapiš do sešitu)
Klézl , Gremlica , Běhal , Simon
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_12_ORIENTACE_V_KRAJINE Název materiálu:
ŽELVA DANUŠKA ŽELVA STEPNÍ.
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
VODNÍCI X VETŘELCI.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Vysočany 30 září Nevěda, jak si zlepšit moje dýchání, vydal jsem se zase k našemu rybníčku, podívat se, jak nám jeho okolí zlátne.
Cyklistická výprava okolím Milířů – Hruškovna, Lužní potok, Milíře Příroda je tu krásná vždy, ale nejhezčí je na jaře.
VETŘELCI versus VODNÍCI
Vetřelci vs vodníci.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Vodníci vs. Vetřelci zábava u vody.
DUM II. / 18. voda v přírodě Bc. Zdeněk Klíma.
Tak jsem se zase vydal po dlouhé době k našemu rybníčku, Chtěl jsem vidět, jak tam začíná podzim. Tak se také podívejte.
Tak jsem se vydal ve čtvrtek 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Rostliny a houby našich lesů  ŘASY - nejjednoduší rostliny.
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ZVÍŘATA V ZIMĚ Některé živočichy můžeme vidět ve volné přírodě i v zimě. Tito živočichové si dokážou udržet stálou tělní teplotu, i když je venku zima.
Transkript prezentace:

Vetřelci vs. vodníci

Invazní rostliny Náš první úkol byl poznávání invazních rostlin v okolí statku Bernard. První, kterou jsme objevili byl zlatobýl kanadský. Mikroskopický záběr na zlatobýl kanadský.

Invazní rostliny Další invazní rostlinu, kterou jsme objevili byla křídlatka japonská. Místo nálezu byl rybník, kde jsme zároveň vzali i vzorky vody. Mikroskopický snímek listu křídlatky japonské.

Výlov rybníka Odebrali jsme vzorky vody a řas, které se nacházely na hladině rybníka. Voda z rybníka pod mikroskopem.

Rekultivace Cestou jsme také měli možnost vidět nedaleký důl, který bude po vytěžení hnědého uhlí rekultivován.

Hledání cesty Dál jsme pokračovali do Královského Poříčí a tam jsme hledali cestu dál pomocí buzoly.

Další invazní rostliny Když jsme našli správnou cestu, spatřili jsme další invazní rostlinu, tentokrát v podobě stromu, a to trnovník akát. Detailní snímek listu trnovníku akát.

Výlov řeky U řeky Ohře jsme nabrali další vzorky vody a následně je zkoumali pod mikroskopem.

Poslední odběr vzorku A jako poslední jsme odebrali vzorky vody z potoka a následně se vydali zpátky na statek Bernard. Voda z potoka pod mikroskopem.