Textilní nanomateriály pro nanotechnology (TNM)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FYZIKA NA NAŠÍ ŠKOLE ANEB FYZIKA POD LUPOU
Advertisements

Přednáška na Autodesk Academia Fóru 2007 Absolventi středních škol na Technické univerzitě v Liberci, Fakultě strojní Zpracoval: doc. Ing. Ladislav Ševčík,
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
ZŠ Liberec, ul. 5. května B.R.A.I.N. team.
KATEDRA HODNOCENÍ TEXTILIÍ
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Jak získat nadané žáky pro nové technologie Dora Kroisová 1.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
Workshop SFDP - Telč 2008 Fotogrammetrická dokumentace historických objektů - společná výuka pracovišť dvou fakult ČVUT Ing. Jindřich Hodač, Ph.D. Telč,
1.1 Úvod.
Metodické pokyny pro předmět Tlumočnický proseminář
Digitální fotografie Struktura a organizace. Digitální fotografie úvod doc. Ing. Stanislav Horný, CSc,
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Úvod do managementu 1. seminář
2. přednáška Databáze, využití MS Excel
PRAVDĚPODOBNOST A MATEMATICKÁ STATISTIKA Úvod, kombinatorika
NAŠE NÁVŠTĚVA UMĚLECKÝCH DÍLEN A MUZEA Připravily: Tomáš Haladej Pavel Strážnický Dan Gašper Jakub Grochol.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Vybrané kapitoly z fyziky se zaměřením na atomistiku a jadernou fyziku
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Pravděpodobnost.
Úvod do psychologie PhDr. David Kuneš, Ph.D
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Strategie prodeje textilního zboží
Globální retailing v Evropě
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
Úvod do počítačových sítí
N ANOTECHNOLOGIE VE VÝUCE NEJEN FYZIKY NA STŘEDNÍ ŠKOLE N A VELIKOSTI ZÁLEŽÍ Lucie Kolářová Pravidelná setkání v laboratoři fyziky.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
PRŮZKUM UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ VEŘEJNÉ A SOCIÁLNÍ POLITIKY
Podnikání a kulturní odlišnosti Region: Afrika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Podpora odborných praxí.
NAVRHOVÁNÍ VÝROBKŮ Z PLASTŮ netkané textilie – DOPLNĚK 2
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Purkyňovo gymnázium Strážnice
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Textilní nanomateriály pro nanotechnology (TNM) Pavel Pokorný KNT FT TUL 1.Přednáška Úvod do nanotechnologií a textilních nanomateriálů.
Základní informace. Oč jde?  MCP = Microsoft Certified Professional  Mezinárodní zkouška, obdoba jazykových zkoušek  = doklad, že něco ovládáte, umíte.
VY_32_INOVACE_BATKOVA_CEJJLI. 03 VÝTAH (Teorie). VÝKLAD.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_24-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorRobert.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Soňa Váňová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
PATENTY ANEB CO DĚLAT, KDYŽ ČLOVĚKA NĚCO NAPADNE….
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Význam ručního a strojního zpracování kovů
Holocaust – proč se lidé dopouštěli zlých věcí?
Prezentace projektu Rozvoj PřF JU
„Řemesla s techniky začneme od píky“ Veletrh technických povolání
Potravinářské zbožíznalství
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Elektronické součástky a obvody
Cisco Networking Academy
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
SAMMER SCHOOL OF PATTERNING 2017
Vladimír Bajzík / 11. ledna 2018
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
Katedra sociální práce
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Textilní nanomateriály pro nanotechnology (TNM) 0. Přednáška Úvod do předmětu Přednášková místnost: B-III-15, Katedra netkaných textilií a nanovlákenných materiálů, 3. poschodí budovy „B“ Cvičení: suterén „E1“, laboratoře KNT Pavel Pokorný pavel.pokorny@tul.cz KNT FT TUL

Cíle předmětu (anotace): prohloubením znalostí problematiky vlákenných nanomateriálů a to z hlediska jejich výroby, rozdělení, testování a samozřejmě také uplatnění. technologie výroby jednotlivých nanovlákenných materiálů. detaily provedení zvlákňovacích postupů a teoretickou podstatou zkoumaných jevů. využití znalostí dosud získaných v ostatních předmětech Předmět je přednášen pro studenty oboru Nanotechnologie.

Co je to TECHNOLOGIE…? Techné řec. τεχνη, dovednost, řemeslo, umění může původně znamenat jak řemeslo, tak také vynikající řemeslný nebo umělecký výrobek. Technicus - učitel řemesla nebo umění. V 17. století vzniklo v angličtině slovo technologie ve smyslu učebnice řemesla či umění (http://cs.wikipedia.org/wiki/Techn%C3%A9)

TRIANGULACE ZNALOSTÍ Feynman R.P., Gottlieb M.A., Leighton R.. Feynmanovy přednášky z fyziky. Doplněk k Feynmanovým přednáškám z fyziky., Fragment, Havlíčkův Brod 2007, ISBN 978-80-253-0391-7 ? … ze dvou nebo více znalostí dokážete odvodit další a najít nové řešení. …. … nebo jde zpětně „vymyslet“ zapomenuté ….