Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přednáška na Autodesk Academia Fóru 2007 Absolventi středních škol na Technické univerzitě v Liberci, Fakultě strojní Zpracoval: doc. Ing. Ladislav Ševčík,
Advertisements

2009 Základní informace o studijních povinnostech
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Automatizační a měřicí technika (B-AMT)
Organizace kurzu Digitální fotografování 4SA424
Cisco Networking Academy
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
Vypracoval: Ladislav Navrátil, EI-4 Umělá inteligence Zaměření Expertní systémy.
UMĚLÁ INTELIGENCE V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH
Obsah a organizace Počítačová grafika POG 2
X13PMT 2. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Diskuse pořádaná časopisem Marathon
Ústav automatizace a měřicí techniky
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Počítačové hry a animace 1
Úvod do managementu 1. seminář
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows – kombinované studium Osnovy předmětu a koncepce výuky Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
stránka.
PSY717 Statistická analýza dat 2010 První konzultace.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2012.
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
ZÁKLADY DIDAKTIKY SPORTOVNÍCH HER OSP
Západočeská univerzita v Plzni
Počítačové hry a animace Poslední cvičení. (2) Osnova GDC Zápočty.
Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko.
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Digitální fotografování úvod doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. dis. Kristýna Horná gml.vse.cz Vysoká škola.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.
Počítačové hry a animace
Evoluce počítačových her
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Zápatí prezentace1 IV. celofakultní pedagogická konference
Inteligentní křeslo Sběr a vizualizace dat Aplikace Simulátor křesla Informační infrastruktura Aplikační studie Psota Jiří Musial.
Pogamut2 Matematicko-fyzikální fakulta Univerzita Karlova v Praze 11/2008 Platforma pro výzkum, vývoj a vzdělávání.
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
1. Úvod do teorie her Martin Dlouhý VŠE v Praze. Organizační záležitosti Přednášející: Martin Dlouhý, katedra ekonometrie, Fakulta informatiky a statistiky,
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Profi Gamer ● 1. Úvod ● 2. Něco o nás ● 3. Web ● 4. Cheaty ● 5. Návody ● 6. Hry ● 7. Jak se stát profi. hráčem ● 8. Herní kluby ● 9. Jak vytvořit hru ●
Vývoj mobilních her a současné trendy
vypracoval Ondřej Schwarz
Počítače a programování 2
Studijní pomůcky pro knihovníky
Zdravotnický management
ČVUT Fakulta elektrotechnická
Obecná didaktika ÚVOD.
Organizace kurzu Digitální fotografování 4SA424
Projekt BOZP Výsledky první části České vysoké učení technické
Zdravotnický management
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Organizační úvod, první webová stránka
Cisco Networking Academy
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
A4M39PSY Psychologie v návrhu UI

Transkript prezentace:

Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015 PV255 – 1: Úvod, organizace Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015

Cíle předmětu Seznámení s oblastí vývoje digitálních her: Jak navrhnout koncept jednoduché digitální hry Jak navrhnout a vytvořit audio-vizuální obsah hry Jak navrhnout a implementovat potřebné herní mechanismy Jak sestavit a publikovat vlastní digitální hru Získat praxi s tvorbou her

Vývoj her Vaření, řízení a vývoj her Teorie Praxe U tvorby her je to podobné jako třeba u vaření nebo řízení – potřebuji teorii i praxi. Abych připravil kachnu na pomerančích, potřebuji vědět trochu víc, než že potřebuji kachnu a pomeranče. Pokud jsem nikdy neuvařil ani čaj, samotný recept nezaručí dobrý výsledek. U řízení auta je to podobné – rozhodně bych neměl vyjet na silnici bez znalosti předpisů. Ale ani také bez několika zkušebních jízd v autoškole. Abychom dosáhli dobrých výsledků, potřebujeme obojí

O čem budeme mluvit Jednotlivé fáze tvorby hry: Dnešní přednáška – pohled z praxe: návrh, typy her, hráčů, tvorba obsahu, testování, … vydání Jak v těchto oblastech aplikovat informatické znalosti: Programování, počítačová grafika Stavový automat, umělá inteligence, matice, statistika, shadery, …

O čem budeme mluvit 22. 9. Udělat si hru Matouš Ježek, Trickster Art 29. 9. Přehledová Petr Kolář, Bohemia Interactive 6. 10. Návrh Vladimír Geršl, Fun 2 Robots 13. 10. Grafika ve hrách 20. 10. Osvětlení 27. 10. Shadery a efekty Jan Zelený, Bohemia Interactive 3. 11. Fyzika ve hrách 10. 11. Animace Štěpán Kment, Bohemia Interactive 17. 11. Státní svátek – bez přednášky 24. 11. Rozhraní 1. 12. Umělá inteligence 8. 12. Produkce Zdeněk Záhora 15. 12.

O čem mluvit nebudeme Jak vytvářet 2D a 3D grafiku, zvuky, animace, příběh, … Předměty PB009, VV035, VV036, VV050, VV051, … Jak programovat (obecně): Předměty PB161, PB162, … Cvičení Jak používat prostředí Unity či jiné herní / vývojové prostředí Unity se budeme věnovat na cvičeních… Psychologické aspekty her: Vliv hraní her: závislosti; vliv na paměť, postřeh,… násilí ve hrách; „gamifikace“ „Herní“ předměty na jiných fakultách… … Jak dohrát tu či onu hru ;-)

Organizace Přednášky – teorie Cvičení – tvorba v Unity, spolupráce v týmu, konzultace projektů v Isu MU: studijní materiály, organizační pokyny budou přidávány postupně… Účast: na přednáškách nepovinná, nahrávají se (bez záruky) na cvičeních povinná Ukončení – kolokvium (jediné možné): účast průběžná tvorba a prezentace projektu Semestrální projekt – hra

Organizace – projekt Týmový projekt – tří až čtyř-členné týmy Cílem je vyvinout a publikovat vlastní hru během jednoho semestru Povinné použití version control – Git Kontrolované fáze : Design, prototyp (4. cvičení) „vertical slice“ (10. cvičení) Release (konec zkouškového období) Více informací na cvičeních Dotazy – mailem, fórum na Isu, fórum na webu… Dotazy k následující přednášce: sli.do/jchmelik

Matouš Ježek: Udělat si hru 2007 – 2009: FI MUNI 2K Czech, Trickster Arts www.erric.cz