PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů 2.12.2016, Praha Tomáš Machalík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Advertisements

Základní škola, Brno, Štolcova 16
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Šikana v České republice
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Středisko náhradní rodinné péče Projekt Náhradní rodina + dítě + odborník jako partneři (Metodické centrum pro NRP) doba trvání projektu
1 Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Představení výzkumného projektu CZ / /0203 POSTAVENÍ.
Téma: Sociologické metody Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
2. seminární úkol - projekt PSY117. Týmový projekt  Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření.  Pětičlenné týmy.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.
Pravidla pro hodnocení a klasifikaci žáků ZŠ
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
1 Tazatelé a dotazovací situace Jan Hartl. 2 CO a JAK?
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
PhDr. Veronika Girglová
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
Průzkum trhu.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných krajem Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných.
Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Univerzita Palackého v Olomouci Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP v Olomouci Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. & Mgr. Veronika Krejčí
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
Bc. Jaromír Šetek VNÍMÁNÍ ZEMĚ PŮVODU ZNAČKY A ZEMĚ PŮVODU PRODUKTU VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Pavel Štrach, Ph.D. et Ph.D.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Hodnocení kvality vzdělávání v Libereckém kraji Informace o průběhu projektu Ing. Petr Rychlovský.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Právní okénko Porada s řediteli škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Kořenov 25. – 26. září 2014.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Rozpočet přímých NIV na rok 2014
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Ústav pro informace ve vzdělávání bude sloučen s Českou školní inspekcí Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje, 21. říjen.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
místo konání: Krajský úřad Libereckého kraje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Základní vzdělávání a další …
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Sociologický výzkum II.
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Co říká česká veřejnost?
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Výstupy z dotazníkového
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů 2.12.2016, Praha Tomáš Machalík

Metoda sběru dat a velikost vzorku Výzkum ředitelů a učitelů byl koncipován jako převážně kvantitativní šetření s doplňující kvalitativní analýzou otevřených otázek. Pro obě cílové skupiny byl vytvořen individuální online dotazník. S využitím adresáře škol a školských zařízení byl vygenerován kontaktní list na relevantní školy (resp. ředitele), kterým byl odeslán zvací email s žádostí, aby adresáti zároveň přeposlali tento e-mail svým učitelům (pro každou cílovou skupinu byl uveden odkaz na vlastní dotazník). Díky využití protokolu UTM byly později informace od respondenta doplněny oficiálními statistikami z Rejstříku škol a dalších zdrojů (např. sídlo, počet pedagogů, kapacita školy aj.). Sběr dat formou CAWI se uskutečnil ve dnech 10. až 17. listopadu 2016, přičemž se jednalo o kombinaci adresného a kvótního výběru. Vzorek škol (po očištění) ve výzkumu dosáhl velikosti 951 ředitelů, vzorek je po převážení reprezentativní z hlediska kohort stupně vzdělávání, kraje a klasifikované kapacity žáků. Velikost vzorku učitelů (po očištění) dosáhla 1 746 učitelů, vzorek je po převážení reprezentativní z hlediska počtu učitelů s rozložením na typ školy a kraj. Stupně (nebo úrovně) školy sestávaly z předškolního, základního, středního a jiného vzdělávání, kde posledně jmenované tvořily v podstatě bez výjimky vyšší odborné školy, základní umělecké školy a jazykové školy. Kapacita škol byla klasifikována jako malá (do 50 dětí/žáků), menší (50-299 dětí/žáků), středně velká (300-799 dětí/žáků) a velká (800 a více dětí/žáků). Kvóty pro kraje odpovídají 14 krajům v České republice.

Děkuji. machalik@nidv.cz