UMĚNÍ KDO JE KURáTOR?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kroužek informatiky.
Advertisements

POP ART.
KUBISMUS a Pablo Picasso.
Pop-art Autor: Michelle Malá a Nela Doláková
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Kompozice v umění Kompozice v umění.
AJ HROU ZAČÁTEČNÍK AJ HROU MÍRNĚ POKROČILÝ AJ HROU POKROČILÝ.
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně Zdeněk Töpfer
VY_52_INOVACE_DEK_59 NOVÝ REALISMUS, NOVÁ FIGURACE, HYPERREALISMUS
Školní rádio  Školní rádio je jednou z aktivit, ve které se snažíme informovat žáky ZŠ Kravsko o akcích, aktivitách školy, o úspěchu žáků v soutěžích.
Název školy Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP Název OP OP Vzdělávání.
,,Prožít umělecké dílo je důležitější než mu rozumět‘‘ Veškeré umění spoléhá do jisté míry na optické iluze. Op art s těmito jevy bezprostředně pracuje,
Média a masová kultura Trojí pojetí kultury: antropologické, sémiotické, každodenní Zdroj masové kultury: masová společnost nebo masová média? Masová společnost:
VY_52_INOVACE_DEK_60 Konceptuální umění Akční umění
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Trance music - Druh elektronické taneční hudby, která vznikla v 90. letech v Německu (úplný začátek trance hudby se ale přiřazuje ke Britské skupině The.
VY_32_INOVACE_FOTF10360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Moderní umění začíná postimpresionismem. Umělecké dílo není pouhý záznam smyslového vjemu! Barva není jen odraz světla na naší sítnici… Konstruovat objemy.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Street Dance.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Inovace filologických studijních oborů v souladu s potřebami na trhu práce Reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.4.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Výchovné a vzdělávací strategie - disponuje vědomostmi a dovednostmi, které mu umožňují samostatně volit a užívat prostředky pro umělecké vyjádření Kompetence.
Art brut Ondřej Turek 1A. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec a teoretik Jean Dubuffet. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec.
Nástroje interpretace novomediálního díla II JS_14.
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
VY_32_INOVACE_40_Opakování IV
3. Kompozice ve výtvarném umění
W. A. MOZART geniální hudební skladatel
JAK NA MALOVÁNÍ ZÁTIŠÍ V PC
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Jelínková NÁZEV:VY_32_INOVACE_05C_18_Surrealismus I TEMA:Historie.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl, 9. května 1181, Litomyšl Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název: Hudební slovník 10. část.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/13 Název materiálu: Hudba v období romantismu Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Seminární práce SOUČASNÁ KRAJINÁŘSKÁ ARCHITEKTURA vedoucí práce : Ing. Karel Slánský vypracovala: Kosinková Martina MARK JOHNSON.
Vážná (artificiální) hudba 20. století 2. část. Vážná (artificiální) hudba 20. století Název školy: Základní škola Francova Lhota Autor: Mgr. Lada Martinková.
 NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Vážná artificiální.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
MOZAIKA Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Účetnictví – dlouhodobý majetek
KUBISTICKÉ POPRSÍ – OTTO GUTFREUND
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Název školy: ZŠ a MŠ Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Vostřelová Název: VY_32_INOVACE_20_HUDEBNÍ VÝCHOVA_ANTONÍN DVOŘÁK_DÍLO.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Body-art Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Pop art Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném Autor: Alena Pavolková
Bonjour Monsieur Courbet
EU PENÍZE ŠKOLÁM Projekt Moderní škola reg. č. CZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
PRAKTICKÁ DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ
Osnova ke studiu pro studenty středních pedagogických škol
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/10
Kód: VY_32_INOVACE_8_17 Šablona: III/2
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
METRIK Metrik vlastním jménem Tom Mundell, je anglický producent elektronické hudby.  
UM_NM_I_PS17 Technické obrazy.
SVÉDSKO 1.
Dějiny umění Slohy v architektuře 4.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

UMĚNÍ KDO JE KURáTOR?

HUDBA CO JE TYPICKÉ PRO DJe?

DJ – posluchač, producent, umĚlec DJ pracuje s atmosférou – s publikem. Mixuje vlastní hudbu nebo hudbu jiných autorů. Proměňuje původní skladby jiných autorů – přidáním nového prvku pak vzniká nové dílo – skladba.

PRO Dje Je typický: REMIX CO myslíte – jak je na tom umění?

UMĚNÍ NEMÁ HRANICE … UMĚNÍ TAKÉ REMIXUJE!

KURÁTOR UMĚNÍ – UMĚNÍ BEZ KURÁTORA GRAFFITI – STREET ART – REVERSE GRAFFITI

UMĚNÍ JE MÉDIEM KOMUNIKACE A CO KURÁTOR SOUČASNÉHO UMĚNÍ, MIXUJE ? UMĚNÍ JE MÉDIEM KOMUNIKACE