APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Advertisements

Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
Změny v rozdělení vzdušného prostoru platné od
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
ODPOVÍDAČ SEKUNDÁRNÍHO RADARU
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Změny ve vzdušném prostoru České republiky Platné od 8. dubna 2010.
ŘLP ČR s.p. Marek Dočkal FPL 2012 Základní informace Seminář FPL 2012,
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
LAA sobě Jihlava 2013 VZDUŠNÝ PROSTOR ČR.
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
RYR8403 x kluzák průběh letu CTR / TMA LKTB :06 – 15:38 UTC Zdroj radarových dat ALS LKTB.
Přechod na šíři kanálu 8,33 kHz
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Funkční bloky vzdušného prostoru Karla Dostálová.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
Podnik, jeho cíle a funkce
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
Zasílání požadavků na navigační výstrahy a omezení vzdušného prostoru prostřednictvím AisView Marek Dočkal ŘLP ČR s.p.
LIS pro všeobecné letectví 2015
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Změny struktur vzdušného prostoru Účinnost od
Změna tloušťky převodní vrstvy na min.1000ft - od
LPS Karlovy VaryJiří FREI Změny LKKV – jaro 2012 IATCC Praha – konferenční sál /
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Jarní školení 2016 Letový prostor ČR – 2016 Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací Jiří Pruša Exkluzivní nezávislý časopis o letectví od profesionálů.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
Předkládání letových plánů Předložení letového plánu Nejčastější chyby v letových plánech.
1 Letecká informační služba od LIS k AIM Seminář pro všeobecné letectví Marek Dočkal/vedoucí Střediska LIS.
1 FIC PRAHA SEMINÁŘ PRO GA Václav Janout – instruktor FIC/AMC.
Ukázka řízení letového provozu na síti VATSIM Pavel Brodský.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Přechod na 8,33 kHz Informace, diskuse
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Seminář pro všeobecné letectví Jeneč,
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Letecká informační služba pro GA 2017
Free Route Airspace Prague
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
PNE : vydání Důvody proč vznikla PNE a trochu historie
SEMINÁŘ VŠEOBECNÉ LETECTVÍ 2018
DENNÍ BRIEFING DEN 8 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 1 ( ).
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
DENNÍ BRIEFING DEN 2 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 7 ( ).
Koncepce Free Route ve FIR Praha
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Tlak vzduchu a chyby v nastavení výškoměru
Tereza Topková Odbor civilního letectví
Prezentace AIM/LIS Lukáš Čuřík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací
Transkript prezentace:

APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR Seminář GA 2016 datum 6. 2. 2016 PATRIK ČEBIŠ

CTA 1 PRAHA Všem letům IFR a kombi VFR/IFR poskytuje ATS APP PRAHA WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548

WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548 CTA 1 PRAHA Všem letům IFR a kombi VFR/IFR poskytuje ATS APP PRAHA Vyjma prostoru CTR TMA LKKB LKVO WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548

WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548 CTA 1 PRAHA Všechny kombi VFR/IFR z AD pod CTA1 (nebo v blízkosti CTA1) z FIC(KB) přímo na APP PR Z KB (LKLT) WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548

WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548 CTA 1 PRAHA Rychlejší CDN a lepší poskytování ATS FIC (KB) s APP PR Bez nutnosti CDN a ATS APP KV APP TB APP MT WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548

WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548 CTA 1 PRAHA TLFN CDN FIC (+APP PR) Před vzletem dohodnout požadavky přechodu na IFR (rozdíl od FPL z důvodu omezených možností při podání FPL) WEF 15 OCT 2015 CTA 1 PRAHA FL95 B APP PRAHA 220374548

Vertikální vzdálenost VFR od IFR VFR vs. IFR TFC TMA II PRAHA osa RWY 06 (12, 30) Vertikální vzdálenost VFR od IFR POUZE 500 stop xx Kombi VFR/IFR a IFR z AD pod CTA1 (nebo v blízkosti CTA1) z FIC přímo na APP PR.

Vertikální vzdálenost VFR od IFR VFR vs. IFR TFC TMA II PRAHA osa RWY 06 (12, 30) Vertikální vzdálenost VFR od IFR POUZE 500 stop POZOR TURBULENCE V ÚPLAVU ! xx Kombi VFR/IFR a IFR z AD pod CTA1 (nebo v blízkosti CTA1) z FIC přímo na APP PR.

Vertikální vzdálenost VFR od IFR VFR vs. IFR TFC TMA II PRAHA osa RWY 06 (12, 30) Vertikální vzdálenost VFR od IFR POUZE 500 stop POZOR NARUŠENÍ TMA ! VERTIKÁLNÍ HORIZONTÁLNÍ xx Kombi VFR/IFR a IFR z AD pod CTA1 (nebo v blízkosti CTA1) z FIC přímo na APP PR.

xx VFR vs. IFR TFC TMA II PRAHA osa RWY 06 (12, 30) DOPORUČENÍ LÉTAT v ALT 3000 stop dostatečné vzhledem k TERÉNU výhodné vzhledem IFR provozu xx Kombi VFR/IFR a IFR z AD pod CTA1 (nebo v blízkosti CTA1) z FIC přímo na APP PR.

Dotazy ?

Děkuji za pozornost