C# konzole – Vstup a výstup

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Makra v Excelu.
Advertisements

ÚVOD DO C++ 3 TŘÍDY a objekty - POKRAČOVÁNÍ
Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Visual Basic POLE. 2 POLE Pole - je řada prvků označených indexem Například: řada čísel, které spolu nějak souvisejí řada známek jednoho studenta řada.
DATOVÝ TYP POLE.
Algoritmy I Cvičení č. 2. Cíl hodiny Datové typy a přetypování (int, float, double, bool, char, long, short) Konstanty – Celočíselné Desítkové – 15, 0,
Algoritmy I Cvičení č. 1.
Cvičení 2 Proměnné(jednoduché a složené) a konstanty První program Zápis výrazů.
Programování v C++ Cvičení.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Větvení cykly J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá pole řetězec debugr.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá metody, objekty, konstruktor.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá. Odkazy - oficiální stránky (překladače, help, metody, vývojové prostředí NetBeans,...)
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
C – strukturované příkazy
PB161 Jmenné prostory, I/O proudy PB161 | Jmenné prostory, IO proudy PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Alg91 Textové soubory Na rozdíl od jiných typů souborů jsou textové soubory určené pro gramotné lidské oko. Textový soubor je posloupnost znaků členěná.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Standardní knihovní funkce pro vstup a výstup 12 Verze
Vstup Vstup do internetového bankovnictví je zabezpečen Klientským číslem a kódem PIN. Tyto údaje obdržíte v aktivačním balíčku k internetovému bankovnictví.
POSLOUPNOST úkol 1_41. ZADÁNÍ Sestavte program, který doplní tabulku nepřímé úměrnosti pro hodnoty proměnné x = 1, …, n. Nepřímá úměrnost je zadána uživatelem.
PŘÍKAZ while úkol 1_42.
Soubory BI-PA1 Programování a algoritmizace 1, ZS Katedra teoretické informatiky © Miroslav Balík Fakulta informačních technologií České vysoké.
ÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_29.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_26. ZADÁNÍ Napište zdrojový kód k zadanému vývojovému diagramu.
ZADÁNÍ Sestavte program, který vytiskne n hvězdiček.
PŘÍKAZ for úkol 1_47.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_25. ZADÁNÍ Sestavte program, který po načtení čísla z klávesnice vypočítá jeho absolutní hodnotu a vytiskne ji na obrazovku.
POSLOUPNOST úkol 1_45.
PŘÍKAZ do - while úkol 1_43.
Programování v MATLABu © Leonard Walletzký, ESF MU, 2000.
PŘÍKAZ while úkol 1_40.
GORDIC ® spol. s r. o. Prvotní spuštění aplikace Gordic DSO - ISDSlite Nástroje pro snadnou správu Datových zpráv z Informačního systému Datových schránek.
Pojmy internetu - test Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2013.
Programovací jazyk C# 2. část. Datové typy C# rozeznává dva druhy datových typů, hodnotové a referenční. Hodnotové datové typy Proměnné hodnotového datového.
Konstrukce rovnoběžníku Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – Planimetrie Datum vytvoření
Internetová doména a její název Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
Cloud computing a ukládání dat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
Pojmy internetu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2012.
C# konzole – Program prodej a zisk Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování.
Internetová doména, její dostupnost a registrace Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie,
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
IP adresa Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2012 Ročník2.
C# konzole – Objem kvádru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
Programovací jazyk C# 4. část - cykly.
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
Konstrukce lichoběžníku
KALIGRAMY Tematická oblast
C# konzole – TEST – Program nákup
Algoritmizace a programování
Konstrukce trojúhelníku II
C# konzole – Podíl dvou čísel, podmínka IF
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Typový příklad 3 – zadání 1
Konstrukce trojúhelníku I
C# konzole – Program emoce
C# konzole – Součet dvou čísel
C# konzole – Program pro výpočet výrazu
Konstrukce trojúhelníku III
Opakování ze 3. cvičení deklarace proměnných výpis na monitor (výstup)
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
C# konzole – Textový výstup
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Transkript prezentace:

C# konzole – Vstup a výstup Tematická oblast Internetové technologie, programování Datum vytvoření 2013 Ročník 3 Stručný obsah Naplnění a výpis číselné proměnné v konzolové aplikaci v jazyce C#. Způsob využití Studenti napíší program, který si vyžádá zadaní čísla, uloží jej do proměnné a vypíše ji. Autor Mgr. Michal Mikláš Kód VY_32_INOVACE_35_IMIK12 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín

Zadání Napište program který si zapamatuje jedno zadané celé číslo z klávesnice a toto číslo vypíše do příkazového řádku. Aby si mohl počítač nějakou hodnotu zapamatovat, tak ji musíme v programu nějak nazvat a říci počítači jaká hodnota to typově bude. Abychom mohli v počítači nějakou hodnotu (informaci) uložit, tak musíme tzv. „deklarovat“ proměnnou a je vhodné určit, jakého bude datového typu (datový typ = jakého typu mohou data v proměnné být).

Zadání Například: int a; (program si bude pamatovat celé číslo, které se bude v našem počítači název „a“) Název proměnné je „a“ a její hodnota může být celé číslo (najděte na internetu jakých hodnot může v počítači nabýt proměnná datového typu int). Je také nezbytné zařídit, aby náš program do proměnné uložil hodnotu zadanou uživatelem z klávesnice do příkazového řádku. Zkuste na Internetu najít příkaz int.Parse(Console.ReadLine());

Kroky programu „Zapamatuj si číslo“ Náš program bude pracovat v následujících krocích: Deklarace proměnné a jejího datového typu. Vypíše na obrazovku řetězec: „Zadejte celé číslo a já si jej zapamatuji: “ Program bude očekávat zadání čísla s klávesnice a stisk klávesy enter. Vypíše na obrazovku řetězec: „Zadali jste toto celé číslo, které si teď pamatuji: “ následovaný zadaným číslem z klávesnice. Na závěr program bude čekat na stisk klávesy.

namespace ConsoleApplication1 { class Program static void Main(string[] args) int cislo; Console.WriteLine(„Zadejte celé číslo a já si jej zapamatuji: "); cislo = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine(„Zadali jste toto celé číslo, které si teď pamatuji: "); Console.WriteLine(cislo); Console.ReadKey(); }