Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/
Systém vzdělávání školitelů eGovernmentu Bc. Václav Melichar.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
funkce médií ve společnosti moc médií
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
Jana Bischofová Milan Hrdlička
Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations.
9.Komunikace.
Media relations – základní vymezení
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
TV042, TV110/ Masová komunikace
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH
Seminární práce N_TiM/pMPH.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
New Marketing Media Michal Pilík.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Vzpomínka k mezinárodnímu dni BOZP a informace k aktivitám Evropské agentury pro BOZP v roce 2007 RNDr. Sedlák, ředitel odboru bezpečnosti práce a pracovního.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Rozvíjení rovných příležitostí a podpora zaměstnatelnosti v Jihočeském kraji Záměr projektu do programu Equal (3.pilíř: Podpora adaptability) Tento příspěvek.
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
MARKETINGOVÝ MIX.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Metody zpracování informací
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Zjednodušení orientace na portálech veřejné správy Jaroslav Svoboda - Ministerstvo vnitra ČR Iva Zelenková - Ministerstvo informatiky ČR Konference ISSS,
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Projekt „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí Jaromír Jech výkonný místopředseda Svazu XIII. celostátní finanční konference.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KRIZOVÉ ŘÍZENÍ POUŽITÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ PRO MODELOVÁNÍ A SIMULACE KRIZOVÝCH SITUACÍ - T3 ING. JIŘÍ BARTA Operační program Vzdělávání.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
DOBRÉ PRAXE ÚŘADŮ PRÁCE VYBRANÝCH ZEMÍ EU
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Zdravotnický management
Krizová komunikace a princip kontinuity
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Důvodová zpráva a RIA 2. listopadu 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Zdravotnický management
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Zdravotnický management
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Transkript prezentace:

Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU Tiskový odbor Masarykovy univerzity

Tematické okruhy Práce tiskového mluvčího /náplň práce TM, role TM v media relations organizace, zařazení ve struktuře organizace, kompetence a předpoklady…/ Tisková zpráva /pravidla pro psaní TZ, jazyk a styl, načasování, typologie, distribuce, praktické ukázky/ Tisková konference /volba tématu, účastníků, termínu, místa, pozvánka, příprava tiskových materiálů a obrazových materiálů, realizace, fotodokumentace, zpětná vazba/ Ostatní metody práce s médii /individuální kontakty s novináři, exkluzivní témata, expertní stanoviska, astroturfing a spin doctoring…/ Specifika komunikace v TV a rozhlase /základní pravidla pro vystupování v TV a rozhlase, mediální trénink/ Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

Tematické okruhy Krizová komunikace /identifikace krizových situací, zásady komunikace při krizových situacích, typologie, nástroje pro krizovou komunikaci…/ Vyhodnocení – monitoring /monitoring médií, ohlasy, hodnocení mediálního obrazu organizace…/ Tiskový mluvčí a nová média /webové stránky organizace, sekce pro média, newslettery, blogy, sociální sítě…/ Komunikační agentury a PR agentury /výhody a stinné stánky nabízených služeb, jak vybrat správnou agenturu a jakou oblast jí svěřit…/ Legislativní rámec pro činnost tiskových mluvčích a kodexy /jak opravit chybu v médiích, tiskový zákon, zákon o svobodném přístupu k informacím, zákon na ochranu osobních údajů…/ Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

Podmínky pro zisk zápočtu 1. Tisková zpráva Forma: písemně, následně společně vyhodnotíme na semináři Termín: konec října 2. Absolvování a následné hodnocení reálné TK Forma: ústní přímo na semináři /Přehled o konání TK je k dispozici v servisu ČTK/ Termín: polovina listopadu Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

Podmínky pro zisk zápočtu 3. Návrh scénáře tiskové konference /Téma, místo a čas konání, účastníci, seznam médií, návrh obsahu vystoupení mluvčích/ Forma: písemně s následnou prezentací vybraných prací (možná práce ve skupinách) Termín: polovina listopadu 4. Zdravice nadřízeného na akci/úvodní slovo do firemního časopisu/katalogu Forma: písemně Termín: polovina prosince 5. Účast na seminářích Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

L´Etang, Jacquie. Public relations. Portál. Praha 2009 Literatura Bednář, Vojtěch. Krizová komunikace s médii. Grada Publishing. Praha 2012 Ftorek, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. Grada Publishing. Praha 2012 L´Etang, Jacquie. Public relations. Portál. Praha 2009 Tomadl, Jan. Jak účinně oslovit média. Computer Press. Brno 2011 Věrčák, Vladimír – Girgašová, Jana – Liškařová, Renata. Media Relations není manipulace. Ekopress. Praha 2004 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU

f Kontakt: Tereza Fojtová E-mail: fojtova@muni.cz Tel.: 549 49 4949 Mobil: 724 517 335 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU