VY_ 32_INOVACE_02.02.26.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření fyzikálních veličin – Měření teploty
Advertisements

EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Obojživelníci- vývoj žáby
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
Název materiálu: JEDNODUCHÝ OBVOD – výklad učiva.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Elektrochemie, úvod Mgr. Radovan Sloup Gymnázium Sušice Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání II CH-1 Obecná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Roční doby © Petra Lillová
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Rychlovarná konvice Domácí elektrický spotřebič
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Teplota
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření teploty Číslo DUM: III/2/FY/2/1/14 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Elektrický obvod. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: S jakou přesností měří váhy ( Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Odhad rozměrů těles - TEST S TAJENKOU (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_16 Elektrický.
Z MĚNA VNITŘNÍ ENERGIE TEPELNOU VÝMĚNOU Mgr. Kamil Kučera.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Hydrostatický tlak – výpočet (soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Tlak – odvozená veličina SI Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7. ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Převody jednotek hustoty (Soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Uděláme si odměrku (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník.
TEPLOTNÍ STUPNICE Mgr. Kamil Kučera. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Difúze a Brownův pohyb (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Pevné látky (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7 ročník základní.
ZAPOJOVÁNÍ REZISTORŮ Mgr. Kamil Kučera. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Co nám říká Archimédův zákon? (Účinky síly na těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
WORD Používání písma Word Art – pozvánky, diplomy, apod.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Co je to informace ? zpráva sdělení údaj poznání odpověď na otázku.
VY_32_INOVACE_
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_06 Zákony.
VY_32_INOVACE_
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Věcné učení Hodiny, určování času
VY_32_INOVACE_
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Transkript prezentace:

VY_ 32_INOVACE_02.02.26

Název výukového materiálu: Teplota a její měření (Soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník základní školy BŘEZEN 2012

Použité zdroje: Fotografie archiv autorky Teploměry Galileo:http://www.teplomery-galileo.cz/t-mereni-teploty/, 3.2012 (on line) I & CS spol. s r.o., Markvartice 55, 675 22, okr. Třebíč:Teploměry a měření teploty:http://www.e-pristroje.cz/teplomery.htm, 3.2012 (on line) Wikipedie: teploměryhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Teplom%C4%9Br, 3.2012 (on line) Teploměry:http://www.google.cz/search?q=teplom%C4%9Bry&hl=cs&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xu9oT6yFDMXpOfOQ9LIK&ved=0CJgBELAE&biw=1525&bih=712,3.2012 (on line)

Anotace : Materiál je určen k procvičení jednotek teploty a současně k zopakování učiva formou jednoduchého testu s tajenkou. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu

Test s tajenkami A doplňující otázkou Teplota a její měření

Najdi chybnou informaci  

Najdi správnou informaci  

Najdi správnou odpověď  

Najdi chybnou informaci  

Najdi správnou informaci  

Najdi CHYBNOU informaci  

Najdi chybnou informaci  

Vyluštili jste první tajenku?

Hledejte dál správné odpovědi Předmět z tajenky S Změnou teploty změní barvu. T Změnou teploty se prohne. U Nereaguje na změnu teploty vůbec.

Kde najdu předmět z tajenky ? D V krabici s hračkami. E V plynové troubě. F V láhvi limonády.

Chrání předmět z tajenky nějaké zařízení? R Ano, například elektromotor automatické pračky před přehřátím. S Ne, je jen v teploměru. T Ne, naopak musí být chráněn pojistkou.

Kolik předmětů z tajenky má běžná rychlovarná konvice? K Žádný. L Jeden, u vypínače. M Dva, u vypínače a druhý u topné spirály.

Jak by předmět z tajenky fungoval v obyčejné žárovce? N Nepoznali bychom to. O Jakmile by se rozehřála, hned by zhasla. P Nikdy by nám nezhasla.

Q Předmět z tajenky obvykle není. V elektrickém topení Q Předmět z tajenky obvykle není. R Předmět z tajenky je zdrojem tepla. S Předmět z tajenky hlídá teplotu v místnosti a teplotu topení.

V elektrickém ohřívači vody (bojleru) R Předmět z tajenky není. S Předmět z tajenky jen měří teplotu. T Předmět z tajenky měří teplotu a vypíná topné těleso, aby se bojler nepřehřál.

Tajenka v českém překladu znamená A Dva kovy. B Tři kovy. C Zvláštní druh slitiny pěti kovů.

Předmět z tajenky je v teploměRu S Na ručičce. T Ukrytý v kovovém válečku, který vložíme do měřeného prostředí. U Na stupnici.

A máte druhou tajenku, vyluštěte ji .

Na obrázku je několik předmětů Na obrázku je několik předmětů. Který z nich má zařízení z druhé tajenky a k čemu ?

řešení

Najdi chybnou informaci  

Najdi správnou informaci  

Najdi správnou odpověď  

Najdi chybnou informaci  

Najdi správnou informaci  

Najdi chybnou informaci  

Najdi chybnou informaci  

Vyluštili jste první tajenku?

Hledejte dál správné odpovědi Předmět z tajenky S Změnou teploty změní barvu. T Změnou teploty se prohne. U Nereaguje na změnu teploty vůbec.

Kde najdu předmět z tajenky ? D V krabici s hračkami. E V plynové troubě. F V láhvi limonády.

Chrání předmět z tajenky nějaké zařízení? R Ano, například elektromotor automatické pračky před přehřátím. S Ne, je jen v teploměru. T Ne, naopak musí být chráněn pojistkou.

Kolik předmětů z tajenky má běžná rychlovarná konvice? K Žádný. L Jeden, u vypínače. M Dva, u vypínače a druhý u topné spirály.

Jak by předmět z tajenky fungoval v obyčejné žárovce? N Nepoznali bychom to. O Jakmile by se rozehřála, hned by zhasla. P Nikdy by nám nezhasla.

Q Předmět z tajenky obvykle není. V elektrickém topení Q Předmět z tajenky obvykle není. R Předmět z tajenky je zdrojem tepla. S Předmět z tajenky hlídá teplotu v místnosti a teplotu topení.

V elektrickém ohřívači vody (bojleru) R Předmět z tajenky není. S Předmět z tajenky jen měří teplotu. T Předmět z tajenky měří teplotu a vypíná topné těleso, aby se bojler nepřehřál.

Tajenka v českém překladu znamená A Dva kovy. B Tři kovy. C Zvláštní druh slitiny pěti kovů.

Předmět z tajenky je v teploměRu S Na ručičce. T Ukrytý v kovovém válečku, který vložíme do měřeného prostředí. U Na stupnici.

A máte druhou tajenku, vyluštěte ji .

Na obrázku je několik předmětů Na obrázku je několik předmětů. Který z nich má zařízení z druhé tajenky a k čemu ? ŽEHLIČKA NASTAVÍME SI TEPLOTU ŽEHLENÍ NA TERMOSTATU

JAK SE DAŘILO?

NAJDĚTE SI INFORMCE O JINÝCH TYPECH TEPLOMĚRŮ 1 4 2 KLIKNUTÍM NA ŠIPKU SE OTEVŘE ODKAZ NA INTERNET 3