Digitální učební materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Advertisements

Počítačová grafika.
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Nástroj pro prezentace
Tvorba webových stránek
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
Nástroj pro prezentace
RASTROVÁ A VEKTOROVÁ GRAFIKA
Základy práce v aplikaci Adobe Illustrator 1. část
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
3MA381 PowerPoint - seznámení
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.6 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Práce se skenerem, skener Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 3.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dagmar Vítková Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Šablony dokumentů v programu MS Word Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf04 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
PowerPoint - seznámení Miroslav Lorenc. PowerPoint  K čemu a kdy použít?  Jaké jsou možnosti využití?  Alternativy?
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.14/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Vlastnosti stránky a tisk
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Informatika GIMP – zajímavé nadpisy
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Nástroj pro prezentace
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Implementace moderní "technické" počítačové grafiky do ŠVP s důrazem na tvorbu zpracovaných výstupů, zpracování návrhů dodatků do ŠVP v TV.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Grafické programy - opakování
Tvorba vlastních motivů v programu
Nástroj pro prezentace
Grafika – opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PowerPoint.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
všechny animace a obrázky - archiv autora
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
všechny animace a obrázky - archiv autora
Počítačová grafika.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Transkript prezentace:

Digitální učební materiál Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0891 Číslo materiálu VYS_32_INOVACE_14_Příprava pro tisk Název školy Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná škola řemesel a služeb, Strakonice, Zvolenská 934 Autor Bc. Ramil Šambazov Tematický celek Počítačová grafika Ročník 1. ročník Datum tvorby 2. 6. 2013 Anotace Metodický pokyn Prezentace vysvětluje základní pojmy tvorby tiskovin. Jednotlivé snímky je vhodné doplnit konkrétními ukázkami tištěných materiálů.

Příprava pro tisk

Na úvod Častou chybou v přípravě tiskoviny bývá opomenutí oblasti spadu. V případě, že nějaký grafický motiv zasahuje až do kraje formátu nebo je použita podkladová grafika pod celým formátem je nutné vytvořit spadání. Formát dokumentu se ponechá ve výsledné velikosti ale pomocí vodících linek (v obrázku žlutý obdélník) se vytvoří oblast přesahující originální formát o 3mm na všechny strany.

Tvorba vizitky v Corel Draw Začněte tvorbou nového prázdného dokumentu

Určete velikost Barevný režim Rozlišení

Z nabídky Rozvržení zvolte možnost Vzhled stránky

V kategorii Velikost stránky nastavte Přesah na 3mm

V kategorii Vodicí linky nastavte Okraje na 3mm

Spad 90x50 Ořez 87x47 Tisk 93x53

Navrhněte vizitku

Grafické prvky, které zasahují až do kraje dokumentu umísťujeme až k těmto (žlutým) linkám a při návrhu počítáme s tím, že oblast spadu (mezi žlutou a modrou linkou) nebude ve výsledném formátu po ořezu vidět.

Ukládání

Zadejte Název a klikněte na tlačítko Nastavení

Zeptejte se poskytovatele tiskových služeb, který ze standardů PDF/X může spolehlivě zpracovat

V záložce Předtisková příprava nastavte Mez přesahu a Ořezové značky

Výsledek exportu

Na závěr Vytvoření spadu je nutné pro zajištění bezproblémového a kvalitního ořezu tiskoviny.  Ze stejného důvodu není vhodné umísťovat textové nebo grafické prvky příliš blízko okraje tiskoviny. Obecně platí, že čím menší je formát tiskoviny tím jsou správně vytvořené oblasti spadu důležitější a pro perfektní výsledek nezbytnější.

Konec