METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0003.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

Vítáme Vás!! Závěrečná konference projektu OPVK oblast podpory Zvyšování kvality ve vzdělávání Centrum podpory EtV v Olomouckém kraji 5. června.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
CYKLONA EMMA A JEJÍ PROJEVY V HOŘICÍCH Bc. Radek TOMÁŠEK.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. OBLAČNOST 6.00 předpověď počasí na 14.Května 2014.
ČINNOST ČTYŘDOBÉHO VZNĚTOVÉHO MOTORU
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. předpověď počasí na 30. dubna 2009 OBLAČNOST 6.00.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Anotace: ČR – Karlovarský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Česká republika: vodstvo
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 23.května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. předpověď počasí na 26. května 2014.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 16. května 2014.
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Česká republika: geologický vývoj, podnebí
Soutěž RISK HydrosféraAtmosféra Autorem materiálu a všech jeho částí je, není-li uvedeno jinak, Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Nabídka, vize, výstupy. Fyzika a stavební fyzika Základní motivační faktory Nabídky pro školy Souvislosti projektu Lidé.
Vzdělávací materiál Mgr. Kristýna Dvořáková. Co může být ? Pracovní list pro žáka Prezentace DUM Didaktická pomůcka Příprava na hodinu Písemná práce Osmisměrka.
IPs Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Hlavní cíl projektu Zlepšit strategické řízení a plánování ve školách a v území prostřednictvím.
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 1. ročník oboru strojírenství.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Projekt Impuls / Seminář
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Projekt Impuls / Seminář
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0003 Sada metodických listů: KABINET ZEMĚPISU Název metodického listu: Pracujeme s předpovědí počasí

Předpověď počasí na 1.6.2011

Student odprezentuje prostřednictvím zobrazení vývoj tlaku, teplot a srážek po hodinových rozestupech. Následně se pokusí najít souvislosti. Z modelů by měl být jasně patrný vývoj počasí.

Model srážek, středa 01.06.2011, 00:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 01:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 02:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 03:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 04:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 05:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 06:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 07:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 08:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 09:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 10:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 11:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 12:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 13:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 14:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 15:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 16:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 17:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 18:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 19:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 20:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 21:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 22:00 SEC

Model srážek, středa 01.06.2011, 23:00 SEC

Model srážek, čtvrtek 02.06.2011, 00:00 SEC

Stejný postup pak student volí s hodinovým vývojem tlaku a teplot. Nejdůležitější část studentovy práce je v závěru výkladu: hledání souvislostí, prezentace názorů na vývoj počasí a následná konfrontace s názory z řad studentů.