ČÍSLA KOLEM NÁS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselné obory -Zákony, uzavřenost a operace
Advertisements

Množiny Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Komplexní čísla
Obory čísel Přirozená čísla, nula, celá čísla, racionální čísla, iracionální čísla a reálná čísla.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Matematika Poměr.
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Zlomky RNDr. Ivana Holubová.
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Číselným oborem rozumíme číselnou množinu, na které jsou definovány bez omezení početní operace sčítání a násobení, tj. číselný obor je vzhledem k těmto.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Čísla kolem nás.
Uložení čísel v počítači Informatika pro ekonomy II doplněk.
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
Srovnání možností matematického vyjádření části celku
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Násobení racionálních čísel
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Čísla Množiny a podmnožiny čísel Přirozená čísla Nula Celá čísla
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Rozklad čísel na prvočísla
Prvočísla, čísla složená, rozklad na součin prvočísel
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Odčítání desetinných čísel
Dělitelnost Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Sčítání desetinných čísel
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
Racionální čísla.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_18 Název materiáluČíselné.
Největší společný dělitel Nejmenší společný násobek 6. třída.
Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): květen 2012 Ročník: 6. Tematická oblast: Matematická dovednost Téma: Společný dělitel.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
Číselné obory 9.ročník Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh.
Faktoriál. V matematice je faktoriál č ísla n č íslo, rovnématematice sou č inu všech kladných celých č ísel menších nebokladnýchcelých č ísel rovných.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Poměr v základním tvaru.
Celá čísla.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Dělitelnost přirozených čísel
MOCNINY.
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE, MATEMATIKA, ČÍSLO A PROMĚNNÁ PRAVIDLA.
Prvočísla, čísla složená, dělitel, násobek
VY_32_INOVACE_RONE_05 Rovnice a nerovnice Soustavy nerovnic.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
SLOŽENÝ ZLOMEK.
Základní škola Čelákovice
Práce s desetinnými čísly
11 DĚLENÍ ZLOMKŮ.
ČÍSELNÉ MNOŽINY © Jitka Mudruňková 2014.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL
Poměr v základním tvaru.
Transkript prezentace:

ČÍSLA KOLEM NÁS

Kde všude se s čísly můžeme setkat: V obchodě Na silnici Ve škole V práci

V OBCHODĚ

NA SILNICI

VE ŠKOLE

MATEMATIKA-čísla Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Prvočísla

Přirozená čísla Přirozená čísla jsou nejčastějšími čísly, se kterými se setkáváme v běžném životě. Jedná se o kladná celá čísla, tedy o čísla 1, 2, 3, 4, … Celá čísla Celá čísla jsou čísla, která nemají desetinnou část, obsahují v sobě přirozená čísla, k nim inverzní (záporná) čísla a nulu. Racionální čísla Racionální čísla jsou všechna čísla, která lze zapsat jako podíl dvou celých čísel, tj. ve tvaru zlomku. Prvočísla Prvočísla jsou čísla, která jsou dělitelná jen jedničkou a sama sebou. Např.: 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67 atd.

KONEC Děkujeme za pozornost! Slováková V. Skládalová S. Chybíková G.