Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolu za vzděláním Název operačního programu:  Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název oblasti podpory: Rovné příležitosti.
Advertisements

ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Základní škola Mikulov, Valtická č. 3,
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Cesta ke kvalitě v praxi
Škola pro život v 21. století
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Školní poradenské pracoviště
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
Název projektu: Zajištění individuální podpory Reg. číslo: CZ.1.07/1.2.31/ Pedagogicko psychologická poradna Plzeň, Částkova 78, Plzeň Práce.
Školní rok 2013/2014. Organizace výuky  Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh)  Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice,
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Školní poradenské pracoviště
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Koncepce poradenských služeb poskytovaných ve škole
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Základní škola Mendelova Adresa: ulice Einsteinova 2871, Karviná - Hranice Na škole pracuje: 30 učitelů 3 vychovatelé ŠD 2 asistentky pedagogů 16.
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Motýlí efekt Systémový přístup a vize. Motýlí efekt.
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Minimální preventivní program školy
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Výchovný poradce v systému poradenských služeb na základní škole
Koncepce poradenských služeb poskytovaných ve škole
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
„Elio pro školy“ Výměna zkušeností s realizací projektů OP VK Praha
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Rizikové chování1 Prevence rizikového chování dětí a mládeže Mgr. Jana Smíšková školní metodička prevence výchovná poradkyně ZŠ T. G. Masaryka.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
Od integrace k inkluzi Mgr. Ludmila Večerková
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Sdílené radosti a strasti škol ze správního obvodu ORP Český Brod
Šablony OP VVV a podpora nadání
Koncepce poradenských služeb poskytovaných ve škole
Konference primární prevence PK
Brána, ZŠ a MŠ založena jako církevní škola
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Školní parlament ZŠ Písnická
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ PRO ŽÁKA S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE Pavla Sychrová MU, 2011.
Š A B L O N Y II.
Centrum kolegiální podpory CKP
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Vzorový projekt pro gymnázia
Školní vzdělávací program
Transkript prezentace:

Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová JAK SE BRÁNIT NEKÁZNI? Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová

I. STUPEŇ Propojení MŠ a ZŠ Výuka podle metodiky Začít spolu Asistentská činnost, úzké propojení výuky s aktivitami v ŠD Vstupy rodičů do výuky Společná tvorba pravidel soužití Slovní hodnocení, sebehodnocení Předmět My ve světě

II. STUPEŇ Ranní setkávání Adaptační výjezdy šestých tříd Společná tvorba pravidel soužití Žákovský deník, hodnocení a sebehodnocení žáků „Otevřené dveře“ do kabinetů Ročníkové a meziročníkové projekty My ve světě

CELÁ ŠKOLA Důslednost Partnerské rovnocenné vztahy Školní klima (individualizace, monitorování, vstupy psychologa do tříd, práce s třídním kolektivem, schránky důvěry) Každý žák zažívá v maximální míře úspěch Školní desatero Celoškolní projekt Zdravý zdraví Minimální preventivní program Multikulturní výchova Konzultace rodič – žák – učitel

Celá škola Jasný postup při porušování pravidel Častý kontakt s rodiči Žákovský parlament Komunitní centrum Školní poradenské pracoviště (školní psycholog, speciální pedagog, koordinátor pro vzdělávání cizinců, výchovný poradce) Spolupráce s dalšími odborníky