Fakulta zdravotnických studií

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Způsobilost k výkonu povolání
Advertisements

Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Akreditace studijních programů v kombinované a distanční formě DISTANČNÍ MINIMUM DISTANČNÍ MINIMUM (kurz) Akreditace v DiV Modul č. 5: Akreditace v DiV.
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Vysoká škola v Praze, o. p. s.,
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Specializační vzdělávání na lékařských fakultách Pavel Dlouhý.
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
EDINBURGH NAPIER UNIVERSITY
Specializační vzdělávací program
Darja Hrabánková Navrátilová
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Přiznávání odborné způsobilosti k výkonu povolání adiktologa
Volitelný předmět 1287 Moderní ošetřovatelství. Moderní ošetřovatelství Právní předpisy upravující činnosti zdravotnických a pedagogických pracovníků.
Vzdělávání dětských sester
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
ošetřovatelství a porodní asistence
Zákonné podmínky pro výkon povolání nelékařů
Legislativa.
Fakulta zdravotnických studií
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Novinky ve specializačním vzdělávání
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková.
Akreditace studijních programů v kombinované a distanční formě DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Historie zdravotnického školství po 2.světové válce
● Kulatý stůl ke vzdělávání nelékařských zdravotnických povolání Střední a vyšší odborné vzdělávání nelékařských povolání MZ ČR 8. prosince 2014.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Pracovníci ve zdravotnictví, zdravotnické vzdělávání MUDr.Petr Kašpar Ústav veřejného zdravotnictví a preventivního lékařství, 2.LF UK Praha.
Personální vyhláška Mgr. Lubomír Francl Místopředseda OSZSP ČR.
Vzdělávání zdravotníků. Transformace specializačního vzdělávání – 2 fáze  Fáze – změna zákonů (lékaři a nelékaři) – realizováno v roce 2008  Fáze.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
I NFORMATIVNÍ SCHŮZKA PRO ABSOLVENTY MAGISTERSKÉHO STUDIA Šafránkův pavilon
Vzdělávání sester Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK Mgr. Pavla Kordulová.
Středoevropská komparativní studia na IMS FSV UK kombinovaná forma studia Den otevřených dveří 2016 Tomáš Nigrin.
Vysoká škola sociálně správní, Havířov. jedna z nejmladších soukromých vysokých škol v ČR státní souhlas od listopadu 2007 výuka zahájena v září 2008.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
Stabilizace sektoru vyššího odborného vzdělávání MŠMT Odbor vyššího odborného a dalšího vzdělávání.
Česká sestra Bc. Tomáš Válek, DiS. Profesní a odborová unie zdravotnických pracovníků, z.s.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
AKTUÁLNÍ INFORMACE K PROVÁDĚCÍM PRÁVNÍM PŘEDPISŮM zákona č. 95/2004 Sb. Hana Blechtová vedoucí oddělení lékařských povolání a uznávání kvalifikací.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Odborná způsobilost pečující osoby v dětské skupině
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ
Fakulta zdravotnických studií
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Zákon č. 96/2004 Sb. změny po X. novelizace v podobě
Fakulta zdravotnických studií
Právní aspekty výkonu Fyzioterapie
Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství
Ústav zdravotnických věd
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
NOVELA ZÁKONA č. 95/2004 Sb. Konference NCO NZO 12. září 2008
Studijní program Ošetřovatelství
Zákon o nelékařských zdravotnických povoláních od
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

Fakulta zdravotnických studií Prezentace navazujícího Mgr. studia Studijní program Ošetřovatelství Katedra ošetřovatelství a porodní asistence

Současný stav Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech (chirurgický/interní/pediatrický modul) (dle akreditace z 2011-2017 resp. 2019) Dostudování stávajících studentů Pouze prezenční forma

Prezenční / kombinovaná forma studia Studijní program: Obory: Nová akreditace Od akad. roku 2017/2018 (září 2017) Prezenční / kombinovaná forma studia Studijní program: Ošetřovatelství Obory: Ošetřovatelská péče v interních oborech Ošetřovatelská péče v chirurgických oborech

Související legislativa Zákon č. 96/2004 Sb. Zákon č. 111/1998 Sb. Vyhláška č. 55/2011 Sb. (č. 2/2016 Sb.) Nařízení vlády č. 31/2010 Sb. Vzdělávací programy specializačního vzdělávání pro nelékařské zdravotnické pracovníky dle nařízení vlády č. 31/2010 Sb.

Přijímací řízení Ke studiu může být přijat uchazeč, který úspěšně ukončil bakalářské studium ve studijním programu Ošetřovatelství a splnil požadavek výkonu povolání v příslušném oboru specializačního vzdělávání minimálně 1 rok z období 6 ti let v rozsahu minimálně ½ stanovené týdenní pracovní doby nebo minimálně 2 roky v rozsahu minimálně pětiny stanovené týdenní pracovní doby. Uchazeč splnil podmínky přijímacího řízení, stanovené fakultou, schválené akademickým senátem v souladu s § 49, odst. 5, zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách (v aktuálním znění). Prokázal/a požadované znalosti a vědomosti u přijímacího řízení z: teorie ošetřovatelství základů klinického ošetřovatelství behaviorálních věd (pedagogické a psychologické disciplíny)

Teoretická: celkem 910 hod., 40 týdnů/ studium Praktická: Harmonogram výuky Prezenční forma: Teoretická: celkem 910 hod., 40 týdnů/ studium Praktická: 560 hod. odborná praxe ošetřovatelská (z toho 4 týdny individuální) + 40 hod. pedagogická praxe 100% docházka

Teoretická výuka: 513 hod./ studium Praktická: Harmonogram výuky Kombinovaná forma: Teoretická výuka: 513 hod./ studium Praktická: 560 hod. odborná praxe ošetřovatelská (z toho 4 týdny individuální) + 40 hod. pedagogická praxe 100% docházka

Ošetřovatelská péče v interních oborech Praktická výuka – shodné požadavky pro prezenční i kombinovanou formu studia Ošetřovatelská péče v interních oborech

Ošetřovatelská péče v chirurgických oborech Praktická výuka – shodné požadavky pro prezenční i kombinovanou formu studia Ošetřovatelská péče v chirurgických oborech

Pedagogická praxe 40 hod./1 týden pedagogické praxe SŠ, VOŠ a VŠ zdravotnického zaměření

Zakončení studia Praktická závěrečná zkouška SZZ: Obhajoba diplomové práce a ústní zkouška z předmětů: Klinické ošetřovatelství (Ošetřovatelská péče v interních oborech nebo Ošetřovatelská péče v chirurgických oborech) Teorie v ošetřovatelství (Aktuální teoretické aspekty ošetřovatelství, Pedagogicko-psychologické disciplíny, Organizace a řízení ve zdravotnictví)

Absolventi získávají ve smyslu zákona č. 96/2004 Sb. specializovanou způsobilost dle nařízení vlády č. 31/2010 Sb. a označení odbornosti dle absolvovaného zaměření: Sestra pro péči v interních oborech Sestra pro péči v chirurgických oborech

Kontakty www. http://fzs.zcu.cz/ www.http://fzs.zcu.cz/kos/

Děkujeme za pozornost