Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
ZÁKLADNÍ PŘEDLOŽKOVÉ VAZBY MÍSTNÍ
VY_22_INOVACE_59_BUDOUCÍ_ČAS_WILL Název:Budoucí čas - will Jméno a příjmení autora:Mgr. Ondřej Havlíček Vzdělávací oblast/ vzdělávací obor: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_29.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Předložky prostoru Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak je Bc. Kateřina Najmanová Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
„Předložky místa“ at home home at school to school at work to work * at University.
stručný přehled a závěrečné procvičení
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_114 Jméno autora: Lucie Šrámková Třída/ročník: 4. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován v rámci.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Articles VY_22_INOVACE_23 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
ČLENY PODSTATNÝCH JMEN člen neurčitý člen určitý Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radek Dlouhý Základní škola Kolín III.,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Aj_12 Sada DUMAnglický jazyk Předmět Anglický jazyk Název materiáluPředložky on, in, under, over, next to.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_19 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_AJ1G Ročník: IV. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Popis obrázku (6.ročník)
VY_32_INOVACE_10 Autor: Kateřina Titěrová Datum: Ročník: 3. Vzdělávací oblast / obor / okruh / téma: Jazyk a jazyková komunikace / Cizí jazyk.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_116 Jméno autora: Lucie Šrámková Třída/ročník: 3. Datum vytvoření: Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Všeobecné.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_23  Téma: členy   8.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Anotace Žáci si zopakují, jak říci v angličtině, kde co ve městě je a procvičí si nejdůležitější slovíčka. Naučí se, jak se v angličtině zeptat, kde něco.
VY_22_INOVACE_01.AJ.7 JAKÉ JSI MĚL PRÁZDNINY? (How were your holidays?) Ročník:7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
ANGLICKÝ JAZYK – CVIČENÍ NA PODPORU KONVERZACE Means of transport VY_32_INOVACE_02-48 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum: Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 Jméno:
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_Inovace_ Přivlastňovací pád Project 1
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad Lužnicí v letech 2011 – 2012.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_09.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk- anglický jazyk DUM 13
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
VY_22_INOVACE_23.AJ.7 GRAMATICKÉ ČLENY I. (Articles I.) Ročník: 7.
Předložky místa a směru
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Popis obrázku (6.ročník)
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Jméno autora výukového materiálu Lucie Hrachová
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3228 Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 Jméno: Mgr. Kateřina Hanušová Datum: 15. 5. 2013 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Tematický okruh, téma: VY_32_INOVACE_AJ6-9_15_Místní_předložky_in_on_at_8.ročník Metodické doporučení/ anotace: Prezentace je určena k výkladu místních předložek in, on, at pro 8. ročník. Na prezentaci navazuje pracovní list – místní předložky.

Místní předložky IN, ON, AT

Předložka IN IN – používá se, pokud se něco nalézá uvnitř něčeho (in the box, in my mouth) - používá se, mluvíme-li o něčem, co je sice na ploše, ale uvnitř nějakých hranic (in the garden, in the village)

Pozor na další spojení s předložkou IN!!! a) In the sky (na obloze) b) In the photo/picture (na fotce, obrázku) c) In the street (na ulici) d) In the Riviera (na Riviéře)

Předložka ON ON – používáme, pokud se něco nalézá na povrchu něčeho jiného (on the table) - používáme u dopravních prostředků (on the bus, on the bike, on the train) ALE!!! IN THE CAR, IN THE TAXI

Pozor na další spojení s předložkou ON!!! On page 51 (na straně 51) On the right/left (vpravo/vlevo) On the farm (na farmě) On the map (na mapě, v mapě) On the menu (v menu) On the second floor (ve druhém patře)

Předložka AT AT – používáme, pokud máme na mysli jeden jediný bod nebo danou věc chápeme jako celek (škola) - užíváme pro zastávky, letiště, stanice (at the airport, at the bus stop) - místo na mapě (at the traffic lights) - používáme, pokud máme na mysli i účel místa, o kterém mluvíme (at school- učí se ve škole)

- používáme, pokud mluvíme, že u někoho jsme (at my grandmother)

Pozor na další spojení s předložkou AT!!! At the back/front of the house (za/před domem) At the top/bottom of the page …(na vrchu/dole stránky/na stránce) At the top of the stairs (na vrchu schodiště) At the concert (na koncertě) At the wedding, party (na svatbě,párty) At the conference (na konferenci) At the match (na zápase)

h) At university (na univerzitě) i) At sea (na moři – pokud mluvíme o lodi či plavbě)

Zdroj: http://www.helpforenglish.cz/article/2006060 502-mistni-predlozky-in-on-at