Aktuální trendy ekonomické diplomacie Jana Peterková Štěpánka Zemanová
Systém zkoumání ekonomické diplomacie Strategie Nástroje Aktéři
Strategie v ekonomické diplomacii Rámcové (politické závazky, dlouhodobé vize) Institucionální (kompetence a součinnost) Obsahové (oborové a metodické priority)
Nástroje ekonomické diplomacie – aktuální trendy Ekonomizace diplomacie Společenská odpovědnost investorů a exportérů v cílových zemích Poradenství, podpora opřená o mezinárodní standardy CSR Komerční příležitosti spojené s řešením problémů odpovědnosti, etiky a udržitelnosti
Ekonomická diplomacie v digitálním věku Mobilní aplikace jako nástroj podpory exportu a investic Exportní a investiční webináře E-exporting program (Velká Británie) firmy bez zkušenosti s e-komercí (malé a střední!) firmy s dílčí zkušeností vyžadující specifickou pomoc firmy s rozsáhlou zkušeností, snaha o rozšíření mezinárodních platforem prodeje
E-exporting - součásti G2B směrem ke globálním hráčům (Amazon, eBay, Google, Yahoo…) – exportní fóra, zvýhodněné podmínky Významné regionální a národní distribuční kanály (Tmall.com; Tejuri.com…) E-exportní poradenství Síť podnikatelských subjektů se zkušeností s e-komercí
Děkujeme za pozornost!