EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka, 21. 5. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Značka výrobku Značka se skládá:
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
… aneb Všude samý sponzoring
Vertikální cílení online kampaní…
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
MARKETINGOVÝ MIX.
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
MARKETING.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Virtuální AC/měření efektivity vzdělávání. Struktura virtuálního AC/DC Test znalostí Dilemata DialogSimulator Modelová situace off-line Sociogram Individuální.
CRM a jeho možné využití
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Marketing sportu obecná část
Kupní chování a EU.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Marketing v knihovnách Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
B-inside s.r.o. Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak Tomáš.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Projekt Demografické modely ve venkovském prostoru
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Sponzoring.
KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
Prezentace obchodního plánu
Marketing farmářských produktů
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka, 21. 5. 2008

Jak posuzovat vhodné projekty? Obsah Shrnutí Jak posuzovat vhodné projekty? Kolik za ně zaplatit? Jak rozpočtovat? Co měřit?

Shrnutí Projekt Sponzor Média Cílová skupina

Jak vybírat a volit vhodné projekty? Stanovení očekávání a cílů Hodnotící parametry Rozdělení výhod Poměr cena / výkon a nastavení ceny Využívání a sledování emocí

Stanovení očekávání a cílů Posílit loajalitu ke značce Zvýšit povědomí a viditelnost Změnit image Zvyšovat zájem o produkty a služby Podpořit testy, zkoušky Zvýšit prodeje Vystavit a prezentovat produkty nebo služby Tvorba databází

Hodnotící parametry Demografické údaje cílové skupiny Návštěvnost & sledovanost Zaujetí a věrnost fanoušků Povědomí Potenciál růstu Sponzoring konkurence Obchodní příležitosti Zaujetí a věrnost fanoušků (oblíbenost vs nenávist)

Povědomí, známost, věhlas Rozdělení výhod Kvantitativní Kvalitativní Mediální prostor Bannery On-site promo Vstupenky a VIP Databáze Prestiž Povědomí, známost, věhlas Exklusivita Loajalita účastníků Možnost aktivace Networking

Poměr cena / výkon a nastavení ceny Za co platíte? Co zvyšuje cenu? Exklusivita Jaká je přidaná hodnota? Kolik musíte dále investovat? Vyplatí se to?

Data ze zahraničí

Využívání a sledování emocí Jaké jsou jejich zájmy, lásky a vášně Co by chtěli, aby jste sponzorovali S jakým zážitkem jsou emotivně propojeni Jak můžete zážitku dodat přidanou hodnotu

Náklady a zdroje na sponzoring Sponzoring je pořízení nějakého vlastnictví Další náklady na jeho aktivaci rozhodují o úspěchu nebo neúspěchu projektu

Data ze zahraničí

Data ze zahraničí

Data ze zahraničí

Vyhodnocení efektivity Výkon vs Výsledek Sledování reakce a chování cílové skupiny

Výkon vs Výsledek 200 pozvaných klientů vs Jejich spokojenost 3000 rozdaných vzorků vs Prodejní čísla 10 reklamních panelů vs Spontánní zapamatování

Sledování reakce a chování cílové skupiny Analýza zákaznické databáze Srovnání prodejních číslem ve stejném období Srovnání oslovených a neoslovených zákazníků Srovnání prodejních míst

Q & A ?

Tomáš Klečka E-mail: tomas.klecka@nehodasport.cz Tel.: 602 311 164 Děkuji za pozornost Tomáš Klečka E-mail: tomas.klecka@nehodasport.cz Tel.: 602 311 164