Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
CZ.1.07/2.2.00/ KA1 - Inovace laboratoří Geotechniky využívaných v rámci praktické výuky studentů Fakulty stavební a Hornicko-geologické fakulty.
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Koncept praxí a stáží1 MODEL PRAXÍ A STÁŽÍ Úvodní setkání pro studenty magisterského stupně.
4. ročník studia (1. ročník Mg. Studia) zadání diplomové práce nejpozději do konce zkouškového období tj. do témata diplomových prací vypisují.
Technická 2896/ Brno tel.: fax: Ústav jazyků
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Studium v zahraničí pro studenty FBMI v akademickém roce 2008/2009.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Fakulta zdravotnických studií
H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Rašovcová.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
VYSOKÁ ŠKOLA PODNIKÁNÍ, a.s., OSTRAVA PREZENTACE K DS LABEL SEMINÁŘ RADY VŠ
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Vítejte na Přírodovědecké fakultě
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Koncept praxí a stáží1 MODEL PRAXÍ A STÁŽÍ Úvodní setkání pro studenty magisterského stupně.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Koncept praxí a stáží1 Úvodní setkání pro studenty PSY 415 Praxe a stáže (psychologie práce)
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ
Technické znalectví a pojišťovnictví
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Fakulta zdravotnických studií
SIPZ Rovnocenné vzdělání v - ekonomické oblasti - zdravotnické oblasti - technické oblasti Reakreditace: letos ve 2. ročníku (tj. celé studium) - 1. semestr:
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
DSP Speciální pedagogika Marie Vítková
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Doktorské studium na FLD
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Informační seminář o zahraničních pobytech a stážích
Kreditní systém studia
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO České vysoké učení technické v Praze FAKULTA BIOMEDICÍNSKÉHO INŽENÝRSTVÍ Magisterský studijní obor PŘÍSTROJE A METODY PRO BIOMEDICÍNU garantuje KPO Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO

Projektově orientovaná výuka PMB Garant oboru: prof. Ing. Miroslava Vrbová, DrSc. Individuální přístup ke každému studentovi Každý student má svého tutora Řešení projektu (individuální zadání, vedení školitelem, povinná část výuky) Studijní plány podle nové reakreditace, ale ještě několik studentů podle staršího programu Také okruhy na SZZ podle obou programů

Projektově orientovaná výuka PMB Povinné předměty Povinně výběrové předměty (individuální sestava –podle projektu) Řešení projektu Aktuální úkol od začátku studia – zvolit téma projektu Výběr projektu a volitelných předmětů - definuje zaměření studenta

Studijní plán obsahuje Řešení zvoleného tématu má 4 etapy: ZS1: Projekt I – výstup Poster LS1: Projekt II - výstup Účast na studentské konferenci, článek do sborníku ZS2: Diplomová práce I - výstup Abstrakt, Abstract + 10 str. LS2: Diplomová práce II - odevzdání DP V každém semestru průvodní seminář v rozsahu (0+1) semináře po max 10 studentech každý týden je každý student ve spojení s garantkou oboru prof. M. Vrbovou a doc. M. Pospíšilovou 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Projektově orientovaná výuka K nabídce projektů Projekty mohou nabízet: Akademičtí pracovníci fakulty Spolupracující instituce a firmy v ČR Spolupracující instituce v zahraničí 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Počty a připomínky studentů 2. ročník Mgr. studia – 6 dle nové reakreditace + 2 1. ročník Mgr. studia – 37 dle nové reakreditace V posledních 2 anketách bez připomínek V letošní – jediná na doporučené materiály na www stránkách předmětů – zapříčiněno uváděním některých výukových materiálů pouze na starých stránkách předmětu 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Projektově orientovaná výuka OPTIKA A OPTOMETRIE GARANT oboru: doc. Ing. Marie Pospíšilová, CSc. Studium dle starého 2. a 3. ročník reakreditovaného oboru – reakreditace schválena na 8 roků. V r. 2013 úspěšně byl realizován projekt „Zdravé oči“ 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Projektově orientovaná výuka Zajištění výuky V r. 2013/2014 - přijata řada nových učitelů z praxe (Mgr. Žáková, Mgr. Král), kteří přispěli ke zkvalitnění praktické výuky oboru. Podařilo se ve výuce OPT plně využít přístrojového vybavení laboratoří OPT (místnosti č. 313 a 217) Zkvalitnila se praktická výuka v optických dílnách - Mgr. Král, p. Baštecký Pro další léta schválen max počet studentů 40 Důvod: nutnost zajištění 240 hodin praxe Problematika prerekvizit 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Projektově orientovaná výuka Zajištění praxí Náročnost studia OPT z hlediska zajištění výuky je kladena právě na praxi, která je zajišťována: 1. na FBMI 2. na klinických pracovištích 3. TCV Johnson and Johnson toto díky prof. Brůnové, Mgr. Žákové a řediteli TVC Mgr. Medřickému výrazně přispívá k pomoci při praktické výuce studentů OPT Velký počet studentů na oboru OPT klade velké nároky na zajištění především klinických pracovišť, na kterých jsou nutná omezení v počtu studentů na jedno cvičení 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka

Počty a připomínky studentů 1. ročník - 60 studentů 2. ročník – 39 studentů 3. ročník – 42 studentů Připomínky v anketě se týkaly většinou zajištění praktické výuky V r. 2013 poprvé nebyly z řad studentů OPT žádné významné připomínky, dokonce zazněly pochvaly 28.2.2018 Projektově orientovaná výuka