Učitel s rozhledem – žák se šancí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL v české praxi Odborná regionální konference Jihlava.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_20_ Volba povolání Autor Motejlková Věra.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
STUDY VISITS Praha
Platformy projektu KAP LK
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Plánování ve školní tělesné výchově
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
OSOBNÍ A PROFESNÍ PŘÍNOS STUDIJNÍCH NÁVŠTĚV
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
3. Metody pedagogické diagnostiky
Program celoživotního učení Comenius
Didaktika přírodopisu 1 Sem.8 – Mezipředmětové vztahy
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Gymnázium Česká Lípa.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Metody Reuvena Feuersteina
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Učitelé, učme (se) bez hranic!
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
POLOHA VE STŘĚDNÍ EVROPĚ
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Akční plán - plánované společné aktivity
Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Inovace VOV informace o projektu
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_29_SOUSEDNÍ STÁTY ČR
„Obecný rámec výuky jazyků, proč jsme zvolili CLIL na 1. stupni“
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Školní vzdělávací program CONSTANTIA – SAPIENTIA – PIETAS – VIRTUS VYTRVALOST – MOUDROST – SPRAVEDLNOST – UŠLECHTIOST.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Učitel s rozhledem – žák se šancí Gymnázium Sušice

Cíle projektu Profesní rozvoj učitelů v celoevropském měřítku Prohloubení jazykových kompetencí pedagogů Propojení výuky cizích jazyků s přírodovědnými předměty (CLIL) Získání dalších zkušeností v projektové výuce Srovnání zkušeností z výchovně-vzdělávacího procesu napříč Evropou Získání nových kontaktů a navázání dalších forem spolupráce mezi školami

Přípravná fáze Využití předchozích zkušeností projektů Comenius Individuální příprava vyučujících (prezentace školy a města) Využití databáze http://ec.europa.eu/education/trainingdatabase/search. cfm http://www.jazyky-v-zahranici.cz/

Mobility Německý jazyk: Regensburg, Berlín, Vídeň Anglický jazyk: Bournemouth, Exeter, Dublin, CLIL: Exeter, Valleta

Valleta- Easy School of Languages

IPC Exeter

ITTC Bournemouth

Emerald Culture Institute - Dublin

Horizonte - Regensburg

Actilingua - Vídeň

did deutsch institut Berlin

Diseminační aktivity Seznámení ostatních kolegů s výsledky projektu Zveřejnění náplně projektu a dostupných materiálů na webu školy Prezentace při Dnu otevřených dveří Prezentace při oslavách výročí založení školy Zařazení materiálů do výuky Zařazení výuky v anglickém jazyce do předmětů chemie a IT

Dopad projektu Uplatnění nových metod ve výuce Využití materiálů pro úpravu ŠVP Možnost zavedení nových seminářů a volitelných předmětů Snaha o získání dalších kolegů pro nový projekt

Splnění očekávání a cílů projektu Jazykové kurzy byly kvalitní a účastníci si přivezli materiály pro výuku svých předmětů Vyučující chemie a ITC získali ucelený přehled o výuce CLIL ve svém předmětu Získali jsme nové kontakty pro další spolupráci V návaznosti na zvýšení profesní kvalifikace žádáme o grant KA2, KA219