MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Numbers Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anděl Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Colours Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Colour shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
ÚPRAVA TABULKY VE WORDU
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Poznej volně žijící zvířata
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Motýli a jiný hmyz Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov.
Čertík Bertík Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_11VR-2.
Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov. Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby krabičky na pastelky formou prezentace Autor Dagmar Matúšů.
Jednoduché stroje Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_07NE-8.
S l u n í č k o Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_15VR-2.
Váza ze sklenice od kávy
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Barevný ptáček VY_32_Inovace_14VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková
Narcis Práce s textilem.
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
VY__III/2__INOVACE__198 Pracovní činnosti Ubrousková technika 1.
Práce s papírem a barvami
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mraveniště Práce s přírodninou.
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Velikonoční ovečka VY_32_Inovace_04MD-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
Transkript prezentace:

MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby misky z papíru formou prezentace Autor Dagmar Matúšů Datum zhotovení duben 2012 Jazyk český Očekávaný výstup pracuje se podle jednoduchého slovního návodu a předlohy Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova miska, pracovní postup, práce s lepidlem, práce s papírem, barvami Druh učebního materiálu prezentace Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 4. - 5. třída Celková velikost 1,7 MB

MISKA NA SLADKOSTI

Co budeme k výrobě potřebovat? tekuté lepidlo nůžky umělohmotná miska noviny štětec sádlo tempery

Pracovní postup Nejprve si misku z vnější strany přetřeme sádlem (to proto, aby se nám naše miska dobře odlepila). Poté natrháme noviny na menší kousky a postupně je na misku lepíme tak, aby nezbyla žádná volná místa a nejlépe aspoň 3- 4 vrstvy.

Při lepení novin dbáme na to, aby byly kousky vždy pečlivě přilepeny a žádný z nich neodstával. Jakmile budeme mít misku alespoň 4x oblepenou, necháme ji důkladně zaschnout. Dalším krokem bude papírovou misku opatrně oddělit od formy.

Misku můžeme využít jako dárek pro maminku k blížícímu se Dni matek. Nyní si přichystáme temperové barvy dle našeho výběru. Snažíme se tempery moc neředit, aby nám noviny neprosvítaly přes barvu. Rozmyslíme si motiv a aplikujeme na misku. Opět necháme důkladně zaschnout a nakonec přestříkáme bezbarvým lakem. Misku můžeme využít jako dárek pro maminku k blížícímu se Dni matek.

METODIKA Prezentace pomáhá učiteli při tradiční frontální výuce praktických činností ve třídě. Vysvětluje pracovní postup při výrobě papírové misky na sladkosti. Může být také využita při samostatné práci žáků, kde si učitel může ověřit schopnost žáků samostatně pracovat a číst s porozuměním.

POUŽITÉ ZDROJE http://www.google.cz/imgres?hl=cs&sa=X&gbv=2&biw=1366&bih=643&tbs =itp:clipart&tbm=isch&tbnid=MqHmBj25CWXheM:&imgrefurl=http://www .rosiepiter.com/clipart_illustrations/assorted_candies_in_bright_colors_0 071-0909-1914- 0623.html&docid=0uQQgE2tQ4fNTM&imgurl=http://www.rosiepiter.com/ clipart_illustrations/assorted_candies_in_bright_colors_0071-0909-1914- 0623_SMU.jpg&w=300&h=263&ei=CK6VT7-cBsnVtAbt2ej- Dg&zoom=1&iact=hc&vpx=656&vpy=169&dur=94&hovh=210&hovw=240&tx =179&ty=104&sig=106104419206657369877&page=1&tbnh=122&tbnw=139 &start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:3,s:0,i:73