Sdružený seminář SPN Talentcentrum NIDV 18.12.2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dominika Kalasová, Karel Kolář Talnet, Praha Veletrh nápadů učitelů fyziky , Hradec Králové.
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
ReStEP – Základní informace Plný název: ReStEP – Regional Sustainable Energy Policy based on the Interactive Map of Sources (Regionální udržitelná energetická.
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Mathematica pro zvídavé v Talnetu S. Zelenda MFF UK Praha.
Práce s nadanými Vojtěch Tutr Talentcentrum NIDV.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Název prezentace v zápatí1 Program workshopu „Bohatství Země“ ESF MU, Lipová 41a, Brno Učebna P101 1 POPULARIZACE VĚDY A VÝZKUMU V PŘÍRODNÍCH.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Badatelské mimoškolní aktivity jako příležitost k identifikaci a rozvoji nadání i obohacení výuky Vojtěch Tutr.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Sekce veřejných knihoven SKIP Částečně úplná zpráva o činnosti sekce v roce 2013 Gabriela Jarkulišová.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Sociální ekonomika PhDr. Jaroslava Šťastná, PhD. Předmět představuje studentům SOuhrnkoncept sociálního podnikání, jeho zásadní principy, včetně praktických.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Nad vědou v dějinách (I. a II.) Mgr. Pavel Rušar instruktor kurzu.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování
LETNÍ ŠKOLA MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Obsah Úvod Příklady spolupráce s MO ČR/AČR
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Plán vzdělávacích aktivit
Rozvoj výuky cizích jazyků
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
T-expedice a kurzy NVD Mgr. Pavel Rušar.
Expedice a já.
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Příprava operačních programů
Informace k plánovanému workshopu s řediteli/zástupci škol
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Při technické univerzitě v Liberci
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Model intenzivní podpory
MINIMATURITY
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

Sdružený seminář SPN Talentcentrum NIDV 18.12.2014

Program začátek konec blok programu 9.00 9:30 Úvod, shrnující informace SPN 9:30 10:30 spolupráce škol, mimoškolních aktivit a expertních pracovišť I. 10:30 10:45 přestávka 10.45 11:15 spolupráce škol, mimoškolních aktivit a expertních pracovišť II. 11:15 12.00 zdroje k činnosti aktivit 12.00 13.00 oběd 13.00 13.45 T-expedice 13.45 14.00 přestávka 14.00 15.00 jednání v sekcích - šetření potřeb 14.00 15.00 jednání v sekcích - SIPON 15.00 15.45 reference z jednání v sekcích, závěr

T-expedice Celoroční komplexní nabídka aktivit Od úvodního soustředění po expedici Vzdělávací kurzy, praktické exkurze, osobnostně rozvojové aktivity, metodické prosemináře, mezinárodní aktivity Multioborový rozsah přesahující přírodní vědy Dostupnost časová, místní a sociální Bez poplatků, dotované ceny za prezenční aktivity Od studia k bádání od simulace k reálné činnosti

T-expedice příklad aktivity Prezenční terénní aktivita se systematickou online přípravou Účastníci sami vybírají badatelské záměry, Sami vedou mikrotým a jsou zodpovědní za výsledky Podpora experta, „kouče“, asistenta

T-expedice - formát PODZIMNÍ POLOLETÍ JARNÍ POLOLETÍ PRÁZDNINY ZÁVĚR PRÁZDNIN ZÁŘÍ - příprava online - specifikace badatelských záměrů obhajoba záměrů před komisí a nábor badatelů - formování týmů příprava - rešerše, koučování bádání, vedení týmu zpracování výsledků, hodnocení, prezentace INSTRUKTOR EXPERT KOUČ GARANT ASISTENT BADATELÉ

Věkové spektrum 13 – 19 let Kroky k mladším cílovým skupinám (Malenovice) Ke starším (NAFTA, kurz pro instruktory) Základní linie komunikace žák – oborový expert