VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment Zlín, 13.3.2012 Petr Benáčan
IMPROMAT Přes 21 let na trhu v ČR a SR Patří mezi top 5 firem v této oblasti – konkurence HP, KM, OCE+Canon, Xerox Zaměření na B2B – vyšší segmenty, Ricoh Production printing, IMPROMAT Professional Services V rámci segm. 1 pak také Samsung, Lexmark, Brother další Celková velikost segm.100.000 ks - laser
Produkty a materiál SP 1210N – A4 ČB tiskárna Cena přístroje ceníková – max. 2.200 Kč Toner cena – 1.200 Kč/2600 stran SP C240DN – A4 Bar. tiskárna Cena přístroje ceníková – 5.500 Kč Toner cena – 1.200 Kč ČB / 1.350 Kč Barva SP 1200S – A4 Multifunkce ČB Cena přístroje ceníková – 3.400 Kč Toner cena - 1.450 Kč SP C240SF – A4 Multifunkce Bar. Cena přístroje ceníková – 9.400 Kč
Prodejní kanály Lusico – dceřinná společnost IMPROMATu zaměřená na deal. prodej Distribuce RICOH produktů Prodej prostřednictvím nadefinoavaných kanálů VO IT distributoři nabízející i přes web (např. Techdata, ED System, SWS, etc.) E- distributoři (Alza, Mironet, etc.) MO řetězce (Makro, Electroworld, Datart, etc.) – FOOD/NON FOOD CÍL Umístit cca. 6.000 přístrojů / dosáhnout na 9% tržního podílu Zviditelnit brand RICOH na trhu
Servis a logistika Servis Logistika Řešení výměnou Řešena napřímo ke klientovi, popř. přes naše standardní logistické cesty
Zajištění personálem Personál Ostatní náklady Senior manager Junior manager Účetní a administrativní podpora Ostatní náklady Pronájem kanceláře, technické vybavení
Marketingová kampaň? Navrhněte marketingový mix pro tento segment, Váš návrh jakým směrem se vydat – nenechte se svázat uvedenými kanály – navrhněte vlastní Navrhněte kampaně k produktům – jaký zvolíte přístup je na Vás, podívejte se na podobné kampaně konkurence a zkuste najít možnosti jak penetrovat trh – zaměřte se na eventy pro koncové zákazníky, co jim nabídnout jako další možnosti Zaměřte se na fakt, že RICOH je světová značka v této oblasti neznámá, určitě je pro nás i výsledek výstupu ve formě navýšení povědomí o značce RICOH Výstupem může být mediaplán, eventplán, rozpočet na celý vstup na trh, popř. i rozpracování eventu včetně plánu časového i finančního