VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Představení společnosti
ÚVOD DO MARKETINGU.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výrobek a jeho životní cyklus
Distribuční strategie
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Jak vypadá profesionální poradenské řešení Petr SYROVÝ €FA.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
3 Simulace řízení informačního a materiálového toku - logistická hra
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
DISTRIBUCE.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Model strategie marketingového mixu
UPS Prodejní politika. Název - Datum 2 UPS prodej v CZ Prodej do všech segmentů NN včetně TAC. Ceník 1f, Ceník 3f UPS, rabatová tabulka Technická podpora:
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
XEROX LASEROVÉ TONERY A INKOUSTOVÉ NÁPLNĚ „ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ”
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
InovaJET Podnikatelský inkubátor ČVUT
Marketingový plán podniku
Tiskárny.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingové strategie
Prezentace obchodního plánu
Marketing farmářských produktů
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H
Transkript prezentace:

VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment Zlín, 13.3.2012 Petr Benáčan

IMPROMAT Přes 21 let na trhu v ČR a SR Patří mezi top 5 firem v této oblasti – konkurence HP, KM, OCE+Canon, Xerox Zaměření na B2B – vyšší segmenty, Ricoh Production printing, IMPROMAT Professional Services V rámci segm. 1 pak také Samsung, Lexmark, Brother další Celková velikost segm.100.000 ks - laser

Produkty a materiál SP 1210N – A4 ČB tiskárna Cena přístroje ceníková – max. 2.200 Kč Toner cena – 1.200 Kč/2600 stran SP C240DN – A4 Bar. tiskárna Cena přístroje ceníková – 5.500 Kč Toner cena – 1.200 Kč ČB / 1.350 Kč Barva SP 1200S – A4 Multifunkce ČB Cena přístroje ceníková – 3.400 Kč Toner cena - 1.450 Kč SP C240SF – A4 Multifunkce Bar. Cena přístroje ceníková – 9.400 Kč

Prodejní kanály Lusico – dceřinná společnost IMPROMATu zaměřená na deal. prodej Distribuce RICOH produktů Prodej prostřednictvím nadefinoavaných kanálů VO IT distributoři nabízející i přes web (např. Techdata, ED System, SWS, etc.) E- distributoři (Alza, Mironet, etc.) MO řetězce (Makro, Electroworld, Datart, etc.) – FOOD/NON FOOD CÍL Umístit cca. 6.000 přístrojů / dosáhnout na 9% tržního podílu Zviditelnit brand RICOH na trhu

Servis a logistika Servis Logistika Řešení výměnou Řešena napřímo ke klientovi, popř. přes naše standardní logistické cesty

Zajištění personálem Personál Ostatní náklady Senior manager Junior manager Účetní a administrativní podpora Ostatní náklady Pronájem kanceláře, technické vybavení

Marketingová kampaň? Navrhněte marketingový mix pro tento segment, Váš návrh jakým směrem se vydat – nenechte se svázat uvedenými kanály – navrhněte vlastní Navrhněte kampaně k produktům – jaký zvolíte přístup je na Vás, podívejte se na podobné kampaně konkurence a zkuste najít možnosti jak penetrovat trh – zaměřte se na eventy pro koncové zákazníky, co jim nabídnout jako další možnosti Zaměřte se na fakt, že RICOH je světová značka v této oblasti neznámá, určitě je pro nás i výsledek výstupu ve formě navýšení povědomí o značce RICOH Výstupem může být mediaplán, eventplán, rozpočet na celý vstup na trh, popř. i rozpracování eventu včetně plánu časového i finančního