Test k ověření praktických dovedností z HV

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Označení způsobu hry, dělení a prodlužování not Předmět, ročník
Advertisements

Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
PROCVIČOVÁNÍ NOTOVÉHO PÍSMA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
1.r.2.r.3.r.4.r.5.r.6.r.7.r. Hra na klavír Hudební nauka Skupinová interpretace 1111 Učební plán hry na klavír hudebního oboru ZUŠ.
Hudební kouzlení.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název Notopis 1 Předmět, ročník Hudební výchova, 1. ročník
PROCVIČOVÁNÍ NOTOVÉHO PÍSMA
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Hudební výchova Notová osnova, noty, hudební abeceda
Hudební kvíz Kristýna Čermáková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv42/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Elektronická učebnice - II
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk
Název Notopis 2 Předmět, ročník Hudební výchova, 1. ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv41/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název Hudební značky, notace
Hudební výchova-5.ročník ZŠ „Otázky ke kritickému myšlení“
ZVUKY A TÓNY.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv43/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Základy hudební abecedy
TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ
ZVUK A JEHO VLASTNOSTI.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Jolana Navrátilová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Píseň Narozeninová,
Anotace Žáci se rozdělí do 3 skupin. Skupiny si jedna po druhé volí otázku. Pokud na ni odpoví dobře, připočítávají se jí příslušné body. Pokud ne, má.
HUDEBNÍ VÝCHOVA TŘÍČTVRŤOVÝ TAKT
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ25 Excel – Absolutní odkaz na buňku.
Opakování Délka not, pomlky, takty.
Notová osnova Houslový a basový klíč.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/08
Zpracovala: Mgr. Iva Novotná
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Ještě já se podívám.
O huse Klipart MS Office.
HUDEBNÍ NAUKA Hudební abeceda.
HUDEBNÍ VÝCHOVA DVOUČTVRŤOVÝ TAKT
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Druhy Not.
TÉMA: Délky not, rytmus a takt ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/13
TÉMA: Notová osnova a délky not ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/17
TÉMA: Notová osnova a klíče ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Hudební kouzlení.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Notová osnova.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_418 _DÉLKY NOT, TVOŘENÍ TAKTŮ (5. roč. ) Mgr
Polmka Celá a půlová.
Pomlka Čtvrťová a osminová.
HUDEBNÍ VÝCHOVA NOTOVÁ OSNOVA, HOUSLOVÝ KLÍČ
Praktický modul - zadání
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Ten little indians.
TÉMA: rytmus a melodie ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Test k ověření praktických dovedností z HV (úlohy doplňuje list s několika prázdnými notovými osnovami pro každého žáka, úlohu 5 doplní notová osnova s předepsanými notami k určení)

1. Doplňte do notové osnovy hudební znaky v tomto pořadí: houslový klíč /G klíč/ notu celou na první spodní pomocnou linku notu půlovou na třetí linku not. osnovy notu čtvrťovou do druhé mezery notu osminovou na pátou linku not. osnovy notu šestnáctinovou do první mezery ke každé notě připište její počítací hodnotu /na kolik je dob/ dále zakreslete pomlky v těchto hodnotách ve stejném pořadí jako noty.

2. Vepište do not. osnovy stupnici C dur v notách celých (s uvedením houslového klíče) a pod jednotlivé noty napište /do předchozí úlohy/ jejich názvy s označením oktávy.

3. Nakreslete do následující notové osnovy houslový klíč, označte dvoučtvrteční takt a vytvořte šest (z hlediska délky not a pomlk) nestejných taktů, které oddělíte taktovými čarami odpovídajícími tomuto označení.

Zdroje: Vlastní zdroje