Systémy/Systemy – € Jednotky/Jednostki €

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR , Olomouc Program Interreg V-A Česká republika - Polsko.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Předškolní vzdělávání v podmínkách současné mateřské školy Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D. PdF UP Olomouc.
Předpoklady poskytnutí dotace Společný technický sekretariát Drážďany.
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
IROP předpokládaná podoba implementace.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA ZŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové období.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Dokument KAP MSK - obsah
Národní program podpory cestovního ruchu
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Podpora školství v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Projektový záměr Projektová žádost a přílohy Seminář pro žadatele Hradec Králové, 23. ledna 2017 Interreg V-A Česká republika – Polsko.
Projektová žádost a přílohy
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Interreg V-A Česká republika – Polsko
Bilaterální spolupráce mezi ČR a donorskými zeměmi
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Seminář pro příjemce OPVK
Další perspektiva prohloubení česko-polské přeshraniční spolupráce z pohledu regionů Výroční konference v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Program celoživotního učení Comenius
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Výzva pro samosprávné celky OPZ odbor regionální politiky duben 2017
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Prioritní osa 4 Spolupráce institucí a komunit
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Fond mikroprojektů v Euroregionu Praděd v období
Fond mikroprojektů v Euroregionu Praděd v období
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „MAS Lípa pro venkov – IROP – Kulturní dědictví“ VAZBA NA VÝZVU.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Komunitní centrum v přírodní zahradě
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Fond pro bilaterální vztahy První otevřená výzva
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Akční plán - plánované společné aktivity
Úvodní informace o Fondu malých projektů
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Transkript prezentace:

Systémy/Systemy – 2 713 175 € Jednotky/Jednostki - 2 713 175 € PO OP Předkládání projektových záměrů / Składanie propozycji projektowych Předkládání projektových žádostí / Nabór wniosków projektowych Alokace EFRR Alokacja EFRR Monitorovací výbor Komitet Monitorujący 1 30. 12. 2016 7. 3. 2017 Systémy/Systemy – 2 713 175 € Jednotky/Jednostki - 2 713 175 € 27. 6. 2017 2 30. 6. 2017 30. 9. 2017 22 930 000 € 15. 2. 2018 3 1. 4. 2017 15. 6. 2017 5 700 000 € 25. 11. 2017 4 28. 2. 2017 15. 5. 2017 9 840 000 € Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 3/Oś priorytetowa 3 1. výzva – 2,5 mil €, do 29. 2 Prioritní osa 3/Oś priorytetowa 3 1. výzva – 2,5 mil €, do 29. 2. 2016, 23 žádostí 1. nabór – 2,5 mil €, do 29. 2. 2016, 23 wnioski kontrolu přijatelnosti splnilo 7 projektů (!) kontrolę kwalifikowalności spełniło 7 projektów MV doporučil 2 projekty – celkem 529 tis € KM rekomendował 2 projkety – w sumie 529 tyś € Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 2/Oś priorytetowa 2 1. výzva – 22,1 mil €, do 31. 5 Prioritní osa 2/Oś priorytetowa 2 1. výzva – 22,1 mil €, do 31. 5. 2016, 80 žádostí 1. nabór – 22,1 mil €, do 31. 5. 2016, 80 wnioski kontrolu přijatelnosti splnilo 48 projektů kontrolę kwalifikowalności spełniło 48 projektów MV doporučil 21 projektů + 4 náhradní KM rekomendował 21 projektów + 4 rezerwowe Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4/ Oś priorytetowa 4 1. výzva – 7,4 mil €, do 7. 3 Prioritní osa 4/ Oś priorytetowa 4 1. výzva – 7,4 mil €, do 7. 3. 2016, 71 žádostí 1. nabór 7,4 mil €, do 7. 3. 2016, 71 wniosków kontrolu přijatelnosti splnilo 44 projektů kontrolę kwalifikowalności spełniły 44 projekty MV doporučil 28 projektů (vč. 1 náhradního), průměrná výše dotace 265 tis €/ KM rekomendował 28 projektów (wraz z 1 rezerwowym), średnia wysokość dotacji 265 tyś € Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4 – zkušenosti Zkušenosti z prvních příjmů Úspěšné projekty: společný problém/nevyužitý potenciál partnerů (nikoli jejich individuální potřeby) konkrétně popsané a logicky provázané aktivity (nikoli nesourodé, tradiční/opakované či provozní/běžné aktivity) kvalitní příprava při zapojení obou partnerů rovnoměrné zapojení partnerů v aktivitách projektu + aktivní účast v aktivitách zahraničního partnera dopad na obou stranách hranice – poptávka a využitelnost výstupů projektu cílovými skupinami z druhé strany hranice investiční výdaje řádné zdůvodněné vyvážené financování Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4 – zkušenosti Prioritní osa 4 – zkušenosti Obrovská rozmanitost typů / témat projektů – vždy je třeba sledovat cíl PO – zvýšení intenzity spolupráce institucí a komunit V rámci projektu lze realizovat investiční aktivity doprovodné k jiným neinvestičním záměrům a nezbytné k realizaci cílů projektu. Investiční aktivity nemohou být realizovány samostatně v rámci projektu. kritérium 32 kontroly přijatelnosti – hodnoceno externími experty! Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4 – zkušenosti Prioritní osa 4 – zkušenosti Studie, strategie, koncepce, analýzy a) Závazek žadatele zajistit praktickou využitelnost výstupů - příloha č. 42,43,44 PPŽ * b) Potvrzení třetích subjektů, že mají o daný materiál zájem + způsob, jak jej budou využívat kritérium 30 a 31 kontroly přijatelnosti – hodnoceno externími experty! Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4 – zkušenosti Prioritní osa 3 – zkušenosti řešení v konkrétní oblasti (nikoli obecná témata) reagující na konkrétní potřeby na přeshraničním trhu práce (zdravotní sestry) investice vč. vybavení omezeny na max. 50 % a musí být bezprostředně spojené se vzdělávacími aktivitami v rámci projektu zaměření na stávající studenty - budoucí absolventy účastník školení v rámci projektu může být počítán pouze jednou, i když se účastní více seminářů/školení první čtyři strategická kritéria kvality – dobrý popis problému a jeho řešení vč. popisu ukazatelů NE celoživotní učení, „setkávání/poznávání“, angličtina Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz

Prioritní osa 4 – zkušenosti Prioritní osa 2 – zkušenosti 2 části projektu, která by jedna bez druhé nemohla plnohodnotně fungovat (ne „zrcadlové“ projekty) společné téma, myšlenka rekonstrukce, revitalizace – nová infr. omezená infrastrukturu není třeba doplňovat měkkými aktivitami ukazatel výstupu – zvýšení očekávaného počtu návštěvníků rok po ukončení projektu! cyklotrasy pouze s vyloučením automobilové dopravy projekty s více partnery často skončily již na přijatelnosti sakrální turistika s ohledem na ukazatel výsledku – zvýšení návštěvnosti hromadných ubytovacích zařízení -v proběhlé výzvě neuspěla Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc www.cz-pl.eu email: js.olomouc@crr.cz