Strunné nástroje (typologie a zobrazení nástrojů)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozdělení hudebních nástrojů
Advertisements

Hudební nástroje Vypracovala: Nikola Doleželová
SVĚT HUDEBNÍCH NÁSTROJŮ
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Starověká hudba Název školy: SPgŠ Litoměřice
Kytara Tomáš Kahl.
Rozdělení hudebních nástrojů
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor / předmět: Hudební výchova Tematický okruh:
HV-1 Hudební výchova DUM č. 5 Prima – kvarta osmiletého studia Mgr. Milena Naglmüllerová; Gymnázium, Sušice Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu.
Instituce zpracovávající historické prameny
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Poznámky VY_32_INOVACE_17 Sada 26 Základní.
Bukovinová Barbora, sekunda
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Strunné nástroje Veronika Bukvicová.
Vlastnosti relací Říjen Prostá relace Každý obraz má nejvýše jeden vzor.
Bicí nástroje 1. Samozvučné (tón vzniká chvěním hmoty, ze které jsou vyrobeny) – činely, zvony, gong, xylofon, triangl ad. 2. Blanozvučné (tón vzniká rozechvěním.
Práce s textovými konektory
BASKYTARA Elias Decastelo.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Historické prameny Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
V první části bych vás chtěl provést kytarovým světem. Uvidíte mnoho zajímavých kytar na různé styly hudby Druhů kytar je mnoho a jejich jmenování by.
Škola: Praktická škola dvouletá Vzdělávací okruh: Umění a kultura Vyučovací předmět: Hudební výchova Ročník: První Téma: Rozdělení hudebních nástrojů.
HUDEBNÍ NÁSTROJE NÁSTROJOVÉ SKUPINY
Jaký hudební nástroj je na obrázku?
ICT 2 – 3 – 31 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE STRUNNÉ
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Strunné nástroje Mgr. Jakub Tomala.
HUDEBNÍ NÁSTROJE Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_863_2TR_HV Autor:
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045 AUTOR: Josef Řičica NÁZEV: VY_32_INOVACE_10/18_ELEKTRICKÁ KYTARA TEMA: Elektrické nástroje ČÍSLO PROJEKTU:
FYZIKA VY__III/2__INOVACE__216. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 7. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Název školyZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice AutorBc. Jiří Grüner NázevVY_32_INOVACE_07_Počátky hudby TémaPočátky hudby Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Člověk a příroda Fyzika Zvukové děje VII. ročník ZŠ (praktická) Zvuk a zdroje zvuku Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík Střední škola, Základní škola a Mateřská.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Vývoj artificiální hudby 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_08_Středověká hudba v Čechách.
 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/17  Název materiálu: Strunné nástroje  Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/15  Název materiálu: Strunné nástroje  Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VIKMA05 Organizace znalostí
Skupiny hudebních nástrojů
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6
Dějepis 6.ročníku Úvod do dějepisu.
HUDEBNÍ VÝCHOVA HUDEBNÍ NÁSTROJE
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ÚVOD DO DĚJEPISU uč. str
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_91_KYTARA
DĚJEPIS – 6. ročník Číslo DUM: VY_32_INOVACE_14
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Informační a komunikační technologie
ÚVOD DO DĚJEPISU O dějepisu 1.
AUTOR: Mgr. Jitka Němcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_HV_14
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Jednotná informační brána (JIB)
VIKMA05 Organizace znalostí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Uherský Ostroh
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_98_KVÍZ
Název školy: ZŠ a MŠ Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Vostřelová Název: VY_32_INOVACE_03_HUDEBNÍ VÝCHOVA_HUDEBNÍ NÁSTROJE.
VY 32 INOVACE 549.
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
Středověká hudba Název školy: SPgŠ Litoměřice
Správným směrem 5_Litoměřice 2017 Litoměřice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

Strunné nástroje (typologie a zobrazení nástrojů)

Obsah a řazení jednotlivých snímků: 1. definice strunných nástrojů 2 Obsah a řazení jednotlivých snímků: 1. definice strunných nástrojů 2. drnkací strunné nástroje 3. smyčcové strunné nástroje 4. 5. 6. 7. 8. 9.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 1.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 2.

Amistar 3.

Montere Cool Jazz, akustická kytara, 4.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 5.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 6.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 7.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 8.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 9.

Harfa – je strunný nástroj rozechvívaný prsty, 10.

Prezentaci pro výukové účely předmětu dějepis vytvořila Použité informační zdroje: 1) www/cs.wikipedia.org/wiki/Strunné nástroje 2) www/yamaha.com, squier.com 3) Sádlo, J.; Kámen, P.: Dějiny starověku, Pragma, str. 185 – 192, Praha, 2008 4) Muzejník, 8/2006, časopis, str. 28, History press, Praha 2006 Prezentaci pro výukové účely předmětu dějepis vytvořila Jana Koláčková, 2. B ve školním roce 2016/2017, SŠPgHS v Litoměřicích