VÝZNAMNÍ KRAJINÁŘI – pracovní sešit

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
Advertisements

Impresionismus.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Matematické kyvadlo a tíhové zrychlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Mechanické kmitání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Dynamická viskozita Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
ROVNOMĚRNÝ POHYB, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
KUFR MAGNETISMUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
ARTETERAPIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
ZYGOMYCETES, ASCOMYCETES Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Celek a jeho části Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Korelace 20. prosince 2013 VY_42_INOVACE_190227
Knihovna VY_32_INOVACE_ února 2014
Pravděpodobnosti jevů
POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit
GEOMETRICKÁ ABSTRAKCE
EXPRESE V UMĚNÍ 19. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_160215
Binomická věta 30. října 2013 VY_42_INOVACE_190212
Galvanický článek 12. října 2013 VY_32_INOVACE_130302
Realita a symboly Hans Holbein
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Růžencová slavnost Albrecht Dürer
Atmosféra 4. února 2014 VY_52_INOVACE_230217
PÁTEŘNÍ MÍCHA VY_32_INOVACE_ ledna 2014
Romantismus VY_32_INOVACE_46_934
Tabulky, grafy – test VY_32_INOVACE_ července 2013
MLŽI 12. října 2013 VY_52_INOVACE_210215
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
BOROVICOTVARÉ 29. července 2013 VY_52_INOVACE_210125
Ploštěnci 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210208
Charakteristiky variability
SLUŽBY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
PAVLOV VY_52_INOVACE_ února 2014
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
MĚKKÝŠI 15. října 2013 VY_52_INOVACE_210213
Americká skutečnost Edwarda Hoppera
Mýdla 6. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_130218
ROBERT SMITHSON – Spiral Jetty
PINOPHYTA 29. července 2013 VY_52_INOVACE_210124
KRAJINA V UMĚNÍ 20. září 2013 VY_32_INOVACE_160205
OSTNOKOŽCI 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210231
Shopping 23. února 2013 VY_32_INOVACE_150216
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Řecko – malba na keramiku
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_03_Vodstvo ČR
LIST 26. července 2013 VY_52_INOVACE_210108
POHYB ŽIVOČICHŮ 30. ledna 2013 VY_32_INOVACE_110108
YVES KLEIN – Antropometrie
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
Transkript prezentace:

VÝZNAMNÍ KRAJINÁŘI – pracovní sešit VY_32_INOVACE_160204 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál byl vytvořen v rámci OP VK 1.5 – EU peníze středním školám.

HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. B C CLAUDE MONET CLAUDE LORRAIN WILLIAM TURNER D E F THÉODORE ROUSSEAU JOHN CONSTABLE MEINDERT HOBBEMA 17. stol. 2. pol. 18. stol., Anglie . 2. pol. 19. stol., Francie . HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. ROMANTISMUS REALISMUS BAROKNÍ KLASICISMUS IMPRESIONISMUS 1. Uveďte ke každému dílu autora. 2. Umístěte díla správně na časovou osu. 2

HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. B C CLAUDE MONET CLAUDE LORRAIN WILLIAM TURNER D E F THÉODORE ROUSSEAU JOHN CONSTABLE MEINDERT HOBBEMA 17.stol. 2. pol. 18. stol., Anglie . 2. pol. 19. stol., Francie . HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. ROMANTISMUS REALISMUS BAROKNÍ KLASICISMUS IMPRESIONISMUS 3. Hledejte podobnosti a odlišnosti. 4. Kdo z autorů koho ovlivnil. 3

HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. B C CLAUDE MONET CLAUDE LORRAIN WILLIAM TURNER D E F THÉODORE ROUSSEAU JOHN CONSTABLE MEINDERT HOBBEMA 17.stol. 2. pol. 18. stol., Anglie . 2. pol. 19. stol., Francie . HOLANSKÉ MALÍŘSTVÍ 17. STOL. ROMANTISMUS REALISMUS BAROKNÍ KLASICISMUS IMPRESIONISMUS 5. Které dílo tě nejvíce oslovilo a proč? 4

PLENÉR BARBIZONSKÁ ŠKOLA IMPRESIONISMUS STAFÁŽ BAROKNÍ KLASICISMUS 6. Vysvětlete uvedené pojmy, jako zdroje použijte internet, odbornou literaturu. 5

1 2 Meindert Hobbema, Alej v Middelharnisu Meindert Hobbema, Chaty s lesní cestou 3 4 Meindert Hobbema, Lesní krajina s vodním mlýnem Meindert Hobbema, Cesta na Dyke 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 6 03

5 6 Claude Lorrain, Ruiny římského fóra Claude Lorrain, Nalodění Kleopatry v Tarsu 7 8 Claude Lorrain, Západ slunce nad přístavem Claude Lorrain, Krajina s tančícími Nymfami a Satyry 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 7 03

9 10 John Constable, Obilné pole John Constable, Vůz na seno 11 12 John Constable, Dedhamské stavidlo a mlýn John Constable, Hrad Hadleigh 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 8 03

13 14 William Turner, Požár Horní a Dolní sněmovny 16. října 1834 William Turner, Sněhová bouře 15 16 William Turner, Bojující Temeraire William Turner, Přístaviště v Calais 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 9 03

17 18 Théodore Rousseau, Bouře v Montmartru Théodore Rousseau, Krajina 19 20 Théodore Rousseau, Fontainebleauský les Théodore Rousseau, Krajina s oráčem 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 10 03

21 22 Claude Monet, Dojem, východ slunce Claude Monet, Katedrála v Rouenu 23 24 Claude Monet, Japonský most s lekníny Claude Monet, Makové pole 7. Napište 5 znaků, které jsou charakteristické pro tvorbu autora. 11 03

Použité zdroje: Obrázky: [1] SANDIK. Meindert Hobbema 001 [online]. 2007 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Meindert_Hobbema_001.jpg [2] RLBBERLIN. Cottages beside a Track through a Wood [online]. 2006 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cottages_beside_a_Track_through_a_Wood,.jpg [3] DCOETZEEBOT. Hobbema, Meindert - Wooded landscape with a Water-mill - Google Art Project [online]. 2012 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5c/Hobbema%2C_Meindert_- _Wooded_landscape_with_a_Water-mill_-_Google_Art_Project.jpg [4] RLBBERLIN. Road on a Dyke [online]. 2006 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Road_on_a_Dyke.jpg [5] DCOETZEEBOT. Claude Lorrain - Capriccio with ruins of the Roman Forum - Google Art Project [online]. 2013 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Lorrain_-_Capriccio_with_ruins_of_the_Roman_Forum_- _Google_Art_Project.jpg [6] DIRECTMEDIA. Claude Lorrain 023 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Lorrain_023.jpg [7] STURM. Sea-Port-at-Sunset-1639-xx-Claude-Lorrain [online]. 2011 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sea-Port-at-Sunset-1639-xx-Claude-Lorrain.JPG [8] DCOETZEEBOT. Claude Lorrain - Landscape with Nymph and Satyr Dancing - Google Art Project [online]. 2012 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Lorrain_-_Landscape_with_Nymph_and_Satyr_Dancing_- _Google_Art_Project.jpg [9] DIRECTMEDIA. John Constable 008 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:John_Constable_008.jpg?uselang=cs [10] JONATHANRILEY. John Constable The Hay Wain [online]. 2009 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3AJohn_Constable_The_Hay_Wain.jpg 12

[11] DIRECTMEDIA. John Constable 023 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08] [11] DIRECTMEDIA. John Constable 023 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3AJohn_Constable_023.jpg [12] DIRECTMEDIA. John Constable 019 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3AJohn_Constable_019.jpg [13] SAPERAUD. Turner-The Burning of the Houses of Lords and Commons [online]. 2005 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3ATurner-The_Burning_of_the_Houses_of_Lords_and_Commons.jpg [14] ANDREAGROSSMANN. William Turner - Snowstorm [online]. 2006 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:William_Turner_-_Snowstorm.JPG?uselang=cs [15] AAVINDRAA. Turner, J. M. W. - The Fighting Téméraire tugged to her last Berth to be broken [online]. 2012 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Turner,_J._M._W._- _The_Fighting_T%C3%A9m%C3%A9raire_tugged_to_her_last_Berth_to_be_broken.jpg [16] AAVINDRAA. Joseph Mallord William Turner 024 [online]. 2012 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3AJoseph_Mallord_William_Turner_024.jpg [17] DIRECTMEDIA. Théodore Rousseau 004 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Th%C3%A9odore_Rousseau_004.jpg [18] POSTDLF. Théodore Rousseau - Landscape [online]. 2009 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Th%C3%A9odore_Rousseau_-_Landscape.jpg [19] WMPEARL. Forest of Fontainebleau, Cluster of Tall Trees Overlooking the Plain of Clair-Bois at the Edge of Bas-Bréau [online]. 2012 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Forest_of_Fontainebleau,_Cluster_of_Tall_Trees_Overlooking_the_Plain_of_Clair- Bois_at_the_Edge_of_Bas-Br%C3%A9au.JPG [20] JAREKTUPLOADBOT. Théodore Rousseau - Landscape with a Plowman [online]. 2011 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Th%C3%A9odore_Rousseau_-_Landscape_with_a_Plowman_-_WGA20164.jpg [21] PARIS 16. Claude Monet, Impression, soleil levant [online]. 2008 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Monet,_Impression,_soleil_levant.jpg [22] DIRECTMEDIA. Claude Monet 033 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: 13

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Monet_033.jpg [23] KRSCAL. Water-Lilies-and-Japanese-Bridge-(1897-1899)-Monet [online]. 2009 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Water-Lilies-and-Japanese-Bridge-(1897-1899)-Monet.jpg [24] DIRECTMEDIA. Claude Monet 037 [online]. 2002 [cit. 2013-09-08]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Monet_037.jpg 02_ 14