Linie v prostoru Výtvarná akce třídy 1.C.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Advertisements

Tvorba webových stránek
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
Vybíráme šablonu. Výběr šablony Vybereme šablonu, která se nám líbí.
Plenér 2006 Výstava výtvarných prací žáků I. a II. stupně.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
(Tvorba naučné stezky, na které se seznámíte s hlavními druhy našich dřevin)
SHODNOST (středová, osová, posunutí, rotace)
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
VY_52_INOVACE_DEK_59 NOVÝ REALISMUS, NOVÁ FIGURACE, HYPERREALISMUS
PSYCHICKÉ PROCESY A STAVY
Kružnice, kruh, koule.
Miloslav Mazanec © 2013 Počítačová grafika.
Jak vytvořit prezentaci
VY_52_INOVACE_DEK_60 Konceptuální umění Akční umění
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_FOTF11460ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
PERSPEKTIVNÍ ZOBRAZOVÁNÍ HRANATÝCH PŘEDMĚTŮ
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_257 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Výtvarné umění.
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
VY_32_INOVACE_FOTF10360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
VÝTVARNÉ TECHNIKY Akční malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Jak se vyvíjely naše školní webové stránky V roce 1999.
VY_32_INOVACE_FOTF11660ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Práce s časovou osou 6. třída.
Holografie Z. Tognerová VIII. A.
Počítače Kroužek DDM Příprava k práci s počítačem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Počítačová grafika a prezentace
VY_32_INOVACE_FOTF11360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Středové promítání dané průmětnou r a bodem S (Sr) je zobrazení prostoru (bez S) na r takové, že obrazem bodu A je bod A‘=SAr. R – stopník přímky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Informatika GIMP – zajímavé nadpisy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Plán bytu Co je perspektiva, byla známa vždy?.
IMPRESIONISMUS.
Architektura tužkou a ve 3D
VY_32_INOVACE_FOTF10460ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/18.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_71.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Mělnické podzemí 3D Historická dokumentace Nové měření Použité metody
Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění
Petr Cileček Denisa Junáková
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Geografické informační systémy pojetí, definice, součásti
Funkční gramotnost III. -obrázky a fotografie J. Poddaná.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
KALIGRAMY Tematická oblast
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Zobrazení bodů, útvarů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Geografická kartografie
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Virtuální výtvarné světy a materiálovost ve výtvarném projevu mládeže.
GRAFIKA.
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Geometrický formát fotografie
Ing. Jaroslav Kokeš Oddělení standardů
Počítačová grafika.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Abstraktní umění Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Práce s objekty.
Transkript prezentace:

Linie v prostoru Výtvarná akce třídy 1.C

Připravujeme se na výtvarnou instalaci v prostoru (na počátku je klubko nití)

Inspirujeme se instalacemi chiharu shiotY

Hledáme důležité body v prostoru a přemýšlíme o něm

Vlákna se stávají liniemi v prostoru

Některé objekty mají své vnitřní prostory s vlastní „kresbou“

Jako síť internetu: přibývají nová vlákna a spoje

...a Síť se rozrůstá...

SLEDUJEME JEDNOTLIVÉ SPOJE I CELOU STRUKTURU

Necháváme světlo, ať nakreslí na plátno stíny linií

Vytváříme abstraktní obrazy

… Linie v prostoru se tak staly obrazem i instalací… TEXT R.VAŇKOVÁ, FOTOGRAFIE P.CHOLEVÍK