Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stránka 1, © Vema, a. s. Automatizace HR procesů Jaroslav Šmarda.
Advertisements

Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Počítač, základní pojmy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu
Odměňování pracovníků Minimální mzda. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Univerzitní informační systém V., Svojanov 2006 Portál vedoucího (seznámení) Ondřej Gabriš.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Databáze © Mgr. Petr Loskot
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
model fungování a praxe
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Efektivní úřad 2011 MěÚ Uherské Hradiště
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
DOKUMENTACE ANEB CO CHCETE ZLEPŠIT
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Programování a simulace CNC strojů I.
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Vědeckovýzkumný IS Milan Šorm.
Brno, Ing. Petr Šústal, MPA
Porada vedoucích Úřadů územního plánovaní
Knihovny pod jednou střechou
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Aplikace Monitorovací systém
Kvadratické nerovnice
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Požadavky na hardware, software
Vzdělávací projekt v prostředí příspěvkové organizace kraje
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Informatika pro ekonomy přednáška 8
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Digitální učební materiál
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Máte zájem o více informací?
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Přednášky z Distribuovaných systémů
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
Klíčové aktivity projektu
Informatika pro ekonomy přednáška 8
E-Goverment Zdeněk Hanák.
Informační systém základních registrů
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky

Personální portál zaměstnanců daňové správy a jeho význam při plnění centrálních adresářových služeb Ing. Josef Babák

Program prezentace Představení personálního portálu zaměstnanců DS Systém oběhu personálních dat od personalistky po adresářové služby a certifikační autoritu

Personální portál zaměstnanců DS Intranetová aplikace Zpřístupňuje informace z celého PIS Informace pro všechny zaměstnance DS Personalizovaný přístup Nabídky jsou upravovány podle role uživatele

Personální portál zaměstnanců DS…. Zabezpečení Autentizace při vstupu na portál Snadné ovládání Každá informace je současně navigací na další stránku

Členění obsahu portálu Osobní údaje Přístupné všem Základní údaje o příslušném FŘ Údaje o zaměstnancích Většina je jen pro vedoucí Přehledy a informace Určeno pro vedoucí podle profese

Náhled na personální portál

Osobní údaje na portálu

Přínosy zavedení portálu Aktuální informace pro všechny Vyšší kvalita procesů a řízení Přímý přístup k informacím Úspory při vytváření podkladů a přehledů Vstup dat v místě vzniku Úspory při pořizování papírových formulářů Úplný informační přehled Vyšší kvalita dat – zpětná vazba

Personální portál jako nástroj zajištění aktuálnosti dat Pořízení personálních dat odpovědnými pracovníky i mimo personální útvary Jedná se zejména o e-mailové adresy telefony a další kontaktní informace Všichni zaměstnanci mají informace z personálních databází Vzniká tím zpětná vazba motivující zaměstnance informovat personální útvary o změnách a chybách

Od personální databáze k osobnímu certifikátu certifikátu Personální data jsou poskytovány řadě navazujících IS Vstupy Databáze Vema všech FŘ, Databáze Vema samotného MF, Personální data GŘ Cel. Výstupy Centrální personální databáze, Certifikační autorita a přístupové karty, Adresářové služby na všech úrovních DS

… závěrem Předávání personálních údajů z PIS do ostatních IS klade nároky na přesnost a aktuálnost dat Pouze na takových datech lze spolehlivě založit procesy autentizace a případně následné autorizace Aktuálnost dat v PIS daňové správy zajišťuje intranetová portálová aplikace

Dotazy