GE - Vyšší kvalita výuky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Identifikátor materiálu: EU – Anotace Žák se seznámí s životem a scénáristickou tvorbou Z. Svěráka…. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Český jazyk 3.třída Ostrov pokladů-Jiří Žáček- práce s textem
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tematický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Kvantová čísla CH-1 Obecná chemie, DUM č. 7 Mgr. Radovan Sloup
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
FANTASTICKÁ LITERATURA
Identifikátor materiálu: EU – Anotace Žák se seznámí s životem a tvorbou V. Hraběte…. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Seznámí.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Identifikátor materiálu: EU – Anotace Žák se seznámí s životem a tvorbou Z. Jirotky…. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Seznámí.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
Portréty literárních osobností světové literatury.
Guy de Maupassant
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_8 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Téma: Kytice - K. J. Erben VY_32_INOVACE_586.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY
Téma: Máj - K. H. Mácha VY_32_INOVACE_582.
Český jazyk 3.třída Tátova sbírka-práce s textem
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tematická oblast: Rovnice, nerovnice, výrazy Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast.
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Markéta Prokopová Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_20_CJ_NP1 Ročník: I. Vzdělávací oblast: Jazykové vzdělávání a komunikace.
Číslo:VY_32_INOVACE_24_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Victor Hugo.
Procvičování světového romantismu PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.40 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast:Teoretické vzdělávání Tematická oblast:Realismus ve světové literatuře Název vyučovací oblasti:Představení života a díla Guy de Maupassanta.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
GE - Vyšší kvalita výuky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Významní představitelé renesanční literatury
Mgr. Lenka Vrzáňová Větná stavba listopadu 2011
Pohádka, báje Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Středověká literatura - úvod
Soukromé gymnázium AD FONTES, o. p. s. Číslo programu:. CZ. 1
Soukromé gymnázium AD FONTES, o. p. s. Číslo programu:. CZ. 1
Osvícenství Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Gustav Flaubert Paní Bovaryová.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prusko-rakouské války I
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Česká literatura 1.poloviny 20. století
Informační a komunikační technologie
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
Transkript prezentace:

GE - Vyšší kvalita výuky Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/34.0925 I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Téma:Vybraná díla ze světové literatury

Autor: Mgr. Hana Naništová Název: Guy de Maupassant Datum:18. 3. 2014 Cílová skupina: student gymnázia Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura

Anotace: Prezentace slouží k opakování a ke shrnutí učiva o autorovi Metodické pokyny: Prezentaci spustíme a společně se studenty nebo jednotlivě plníme úkoly.

Guy de Maupassant Na základě svých znalostí doplňte text: ................... autor ... poloviny ... století se narodil na zámku .......................................... Jeho matka s ním odcestovala do .................. a ve 13 letech byl poslán do semináře v .............. Zúčastnil se .............................................války. Tato válka je tématem jeho povídky ................. Guy de Maupassant

Na základě vlastní četby vyberte vhodné odpovědi: 1. V povídce Kulička je hlavní postavou: a) šlechtična b) prostitutka c) bohatý měšťan 2. Děj se odehrává: a) v Paříži b) v dostavníku a v hostinci c) v lese a v hostinci 3. Kulička je charakterizovaná jako žena: a) prolhaná b) dobrosrdečná c) pomstychtivá

4. Hrdinové povídky prchají před: a) pruským vojskem b) ruským vojskem c) francouzským vojskem 5. Kulička nabídne spolucestujícím: a) doprovod při další cestě b) jídlo c) pobavení 6. Dostavník po cestě zastaví: a) pruský důstojník b) hostinský c) městská stráž

7. Pruský důstojník chce po Kuličce: a) jídlo b) aby mu byla po vůli c) aby odjela 8. Kulička: a) splní přání důstojníka b) splní přání důstojníka, ale cestující dostavníku ji za to odsoudí c) nesplní přání a odjede pryč 9. Cestující nakonec mohou: a) přespat v hostinci b) najíst se v hostinci c) pokračovat dál v cestě

Řešení: 1. Úvodní text: francouzský,2.pol. 19. stol., Miromesnil, Normandie, Rouen, prusko – francouzské, Kulička 2. Otázky: 1b, 2b, 3b, 4a, 5b, 6a, 7b, 8b, 9c

Zdroje: MAUPASSANT, G. de. Výbor z díla. 1. vydání Praha: Nakladatelství Svoboda, 1950 http://cs.wikipedia.org/wiki/Guy_de_Maupassant