NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Advertisements

Atlantský oceán - Atlantik-
Oceány Soutěž RISK Zdroje obrázků Pokračovat Pravidla
Registrační číslo projektu
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI25 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.14 Téma: Krajinná sféra Číslo.
Světadíly a kontinenty + oceány
Oceány - seznámení s polohou a rozlohou-
HYDROSFÉRA - Vodní obal.
Základní škola a Mateřská škola Vrbovec
TICHÝ OCEÁN (PACIFIK).
Voda - Nezbytná podmínka života na Zemi
Světový oceán existuje na světě jeden – člověk si ho rozdělil na 4 (5) menších obsahuje 96,5 % vody na Zemi J polokoule (81% vody, 19% pevniny) - více.
Světový oceán.
Hydrosféra oceánská voda
Číslo a název šablony klíčové aktivity
HYDROSFÉRA MOŘÍ A OCEÁNŮ
2.Kolik % povrchu zabírá světový oceán
Tvary zemského povrchu
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Př_141_Geologie_Litosférické desky I.
Oceány Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.19 Téma: Zeměpis světadílů -
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typy moří, světovým oceánem a.
Pracovní list – cesta kolem světa
AMERIKA Poloha světadílu III2-Z7-I-01
Identifikátor materiálu: EU - x - x
Tichý a Indický oceán Martin VRZALA.
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Vodstvo Asie – samostatná práce
Savci – Riskni to! Autor: Mgr. Eliška Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Georeliéf Povrch zemské kůry
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Evropa, Asie,Afrika, Amerika, Austrálie, Anterktida
EU OPVK – III/2 – A3 – 7/22 – Rak Petr Předmět Zeměpis, 8.ročník ZŠP. Vytvořeno 2011/2012.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ – Pevniny a oceány Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Oceány a moře vlnění útesy život v oceánu.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast fyzická geografie Datum vytvoření15.11.
Hydrosféra = vodní obal Země, který je tvořen vodou – povrchovou – podpovrchovou – vodou v atmosféře – vodou v živých organismech.
PLANETA ZEMĚ. Země ve vesmíru Vesmír vznikl asi před 15 miliardami let, kdy nastal tvz. "Velký třesk''. Stáří sluneční soustavy se odhaduje na 5,7 mld.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Vlasta Geryková VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Zeměpis_11_Jižní Evropa – opakování,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Vlasta Geryková VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Zeměpis_13_USA a Kanada - opakování,
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Zeměpis Světadíly a oceány VY_32_INOVACE_04_ZEMĚPIS_SVĚTADÍLY_A_OCEÁNY
12.1 Hydrosféra - vodní obal Země
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_29_VLASTIVĚDA
VY_32_INOVACE_Vac_I_16 Hydrosféra
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_11_IV_Z9_Severní_Amerika.
Světové oceány ČLOVĚK A PŘÍRODA/ ZEMĚPIS/ 2012
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_14_ZEMĚPIS
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_ZE6-08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_ZE7-04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_09_ZEMĚPIS
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Hydrosféra – vodní obal země.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Práce s atlasem HYDROSFÉRA autor: Mgr.Jana Mikešová
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
VY_52_INOVACE_06_02_Evropa (poloha, členitost, rozloha)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
Atlantský oceán VY_32_INOVACE_01_35
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Vlasta Geryková VYTVOŘENO: 1. 11. 2012 NÁZEV: VY_32_Zeměpis_17_Světový oceán -opakování, ZŠ praktická, 9. r. - TÉMA: Světové oceány ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace – Světový oceán – opakování Opakovací pracovní listy s tématikou světového oceánu prověří jak teoretické znalosti žáků, tak jejich práci s atlasem. Důraz je kladen na určování polohy moří a oceánů a na základní pojmy geografie moří. Pilotáží bylo ověřeno, že si žáci procvičili především práci s atlasem, v čemž někteří mívají mnohdy problémy. Žáci si rovněž rozšířili znalosti, ke kterému oceánu patří jednotlivá moře. Tuto aktivitu prováděli ve dvojicích. Teoretické doplňování pojmů a názvů do vět může být rovněž žákům zadáno jako domácí úkol.

Světový oceán - opakování 1 mapa: NASA/Goddart Space Flight Center

Spoj šipkou oceány na mapě s jejich názvy Atlantský Tichý Severní ledový Indický Jižní 2 mapa: CIA

Spoj šipkou oceány na mapě s jejich názvy Atlantský Tichý Severní ledový Indický Jižní

Přiřaď podle atlasu moře, podle toho, ke kterým oceánům náleží Barentsovo moře Tichý oceán Severní ledový oceán Středozemní moře Karibské moře Jihočínské moře Karské moře Atlantský oceán Arabské moře Indický oceán Ochotské moře Bílé moře Andamanské moře Norské moře

Přiřaď podle atlasu moře, podle toho, ke kterým oceánům náleží Tichý oceán Severní ledový oceán Jihočínské moře Karské moře Barentsovo moře Ochotské moře Bílé moře Atlantský oceán Indický oceán Středozemní moře Arabské moře Karibské moře Andamanské moře Norské moře

Doplň správné pojmy a názvy do vět Golfský, Peruánský či Mozambický jsou názvy pro oceánské ……….. Jejich základní dělení je na ………….. a …………………… Vyvýšená místa styku zemských desek v oceánech se nazývají středooceánské ………………. Nejhlubší místo na planetě je ………………. příkop. Zvyšování hladiny moře se říká ……………, snižování se říká …………

Doplň správné pojmy a názvy do vět Golfský, Peruánský či Mozambický jsou názvy pro oceánské proudy. Jejich základní dělení je na studené a teplé. Vyvýšená místa styku zemských desek v oceánech se nazývají středooceánské hřbety. Nejhlubší místo na planetě je Mariánský příkop. Zvyšování hladiny moře se říká příliv, snižování se říká odliv.

Použité zdroje http://en.wikipedia.org/wiki/File:Whole_world_-_land_and_oceans_12000.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Physical_world.jpg